Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä henkisyys sinulle merkitsee? kerro omin sanoin

Vierailija
12.03.2024 |

Rohkeasti. Minulle se merkitsee ymmärrystä ja omaa voimaa mikä tulee sisältä. Kokonaisuutta, tajuamista että sinä olet minä ja minä olen sinä. 

Trolleille tiedoksi. Sun negatiivinen kommentointi ei satuta mua mitenkään. Päinvastoin se antaa mulle voimaa olla just siellä missä mä oon. Se on pelkkää hyttysen kitinää jossain 

Kiitos <33

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. En ole koskaan ymmärtänyt mitä sillä tarkoitetaan. Tajuan, että sinä olet sinä ja minä olen minä. Sitä kutsutaan itsetietoisuudeksi.

Vierailija
2/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinkeinoa.  Toimeentuloa.  Opetan muita henkistymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanha ihminen, olen aina tietänyt kuka olen ja mitä ajattelen.   En tarvitse siihen mitään intialaista mystiikkaa tai rajatietoa.

Vierailija
4/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa suuntaa elämälle ja auttaa vaikeina hetkinä. Tuo, että kaikki on yhtä on tullut mullekin selvälle. 

Vierailija
5/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisyys on fiktiota joka auttaa joitakin näkemään sattumanvaraisessa elämässä mielekkyyttä ja tarkoitusta.

Monet ihmiset eivät kestä elämän sattumanvaraisuutta ja tarkoituksettomuutta joten henkisyys, uskonnot, jne ovat pakokeino todellisuudesta.

Vierailija
6/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautta olla oma itseni. Vähän kuin kotia. 

Vierailija
7/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulen että nämä henkisyys opit viittaa itämaisuun filosofioihin. Itse kristitty ja riittää kun ihmisiksi elää mahdollisimman synnitöntä tervettä elämää.

Vierailija
8/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele henkisyys.

Vierailija
9/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luulen että nämä henkisyys opit viittaa itämaisuun filosofioihin. Itse kristitty ja riittää kun ihmisiksi elää mahdollisimman synnitöntä tervettä elämää.

Henkisen ihmisen kokemus totuuksien löytämisestä on moniulotteinen ja syvä. Hän voi tuntea vahvaa yhteyttä sekä kristinuskon että idän uskontojen opetuksiin. Jeesus näyttäytyy hänelle henkisenä oppaana, mutta samalla hän voi omaksua myös Buddhan oppeja. Tässä henkisessä näkökulmassa jokaisessa uskonnossa löytyy jotakin totta, mutta samalla tiedostetaan, että mukana voi olla myös väärinkäsityksiä. Henkinen näkemys korostaa yksilön sisäistä matkaa ja henkistä kehitystä. Henkinen ihminen etsii totuutta monista lähteistä ja pyrkii yhdistämään erilaiset näkökulmat rakentaakseen syvemmän ymmärryksen maailmasta ja oman elämänsä tarkoituksesta.

Uskontoihin liittyy monenlaisia opetuksia ja rituaaleja, mutta henkinen ihminen korostaa yhteisen hyvän merkitystä. Hänen näkökulmansa on, että lähemmäksi Jumalaa päästään ennen kaikkea kohtelemalla kaikkea elävää hyvin. Tämä periaate ylittää uskontojen väliset rajat ja korostaa inhimillisen kohtaamisen tärkeyttä. Henkisen ihmisen maailmankuvaan kuuluu usko siihen, että ystävällisyys, myötätunto ja rakkaus ovat olennaisia arvoja. Hän näkee, että näiden periaatteiden noudattaminen on avain henkiseen kasvuun ja jumalallisen läsnäolon kokemiseen. Vaikka uskontojen välillä voi olla eroja, henkinen ihminen pyrkii näkemään kaiken elämän yhtenäisenä ja jakamattomana ja henkinen ihminen tajuaa syvällisesti, että hän itse sekä kaikki muut olennot ovat osa suurempaa kokonaisuutta, jota voisi kutsua Jumalaksi, korkeammaksi tietoisuudeksi tai universaaliksi energiaksi.

Vierailija
10/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa, humpuukikauppias.

Vierailija
11/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kusettaja ja hyväksikäyttäjä. Hyi saatana (kirjaimellisesti).

Vierailija
12/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo Hakkaraisen vastakohtaa

Vierailija
13/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkisyys  =  typerykset,höynäytettävät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä