Irtisanomista pitää helpottaa koska en halua elättää työlläni huonoja työntekijöitä.
Minua raivostuttaa se että itse melko tunnollisena ja hyvänä työntekijänä teen töitä kun taas muutama työntekijä vain istuu(tai räplää puhelinta). Palkan he kuitenkin saavat mutta heidän panos yritykselle ei riitä kattamaan edes omaa palkkakuluaan.
Me muut kärsimme näistä työntekijöistä ja me hyvät työntekijät teemme töitä jotta lusmut saavat palkan. Onko tämä teistä oikein?
Kuulun ytk,olen duunari ja nykyinen hallitus on hyvä.
Kommentit (103)
Parempi olisi jos työnantajat hoitaisivat ongelman ns penkillä istuvista niin että kaikille järjestetään töitä ja töitä kierrätetään tiimissä niin että jokainen oppii jotain uutta. Ja että ihmiset kutsutaan toimistolle takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalaiset enää halua elättää muita eli ei ne halua työpaikoilla elättää lusmuja eikä ne halua verorahoin elättää työttömiä.
Sen takia ytk on suostimpi kuin sak ja persut on duunarien suosikki puolue.
Suomessa on nyt poliitikkoja jotka ovat uskaltaneet sanoa ääneen sen mitä on odotettu duunaritasolla jo vuosia , että meidän suurin ongelmamme on juuri valtion, liian suuret menot, liian suuret eläkkeet, liian suuret tuet, liian suuret ilmaiset palvelukset. Koomista, että maassa, jonka julkinen sektori on ehkä maailman suurin ja joka vain kasvaa, hoetaan kilpaa, että nyt riittävät leikkaukset.
Ja liian suuret palkat. Insinöörin tai lääkärinkin pitäisi pärjätä 3000 eurolla kuussa niin alkaisi työpaikkoja löytyä.
Kohtahan saa ilmaiseksi monta työntekijää.