Irtisanomista pitää helpottaa koska en halua elättää työlläni huonoja työntekijöitä.
Minua raivostuttaa se että itse melko tunnollisena ja hyvänä työntekijänä teen töitä kun taas muutama työntekijä vain istuu(tai räplää puhelinta). Palkan he kuitenkin saavat mutta heidän panos yritykselle ei riitä kattamaan edes omaa palkkakuluaan.
Me muut kärsimme näistä työntekijöistä ja me hyvät työntekijät teemme töitä jotta lusmut saavat palkan. Onko tämä teistä oikein?
Kuulun ytk,olen duunari ja nykyinen hallitus on hyvä.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa jos potkut tulee? Aina voi elää tukien varassa. Kaikkea sitä kuulee!
Oli sitten hyvä tai huono duunari niin elämä jatkuu joka tapauksessa.
Ap luulee että irtisanominen on kuin kuolema.
Ei kannata hankkia isoa asuntolainaa :D
Ei sekään ole ongelma. Veloista pääsee aina eroon ilman työtä.
Ja siksi yhä harvempi lapsia ja asuntoja hommaa kun ei ole enää vakinaisia töitä, pelkkiä määräaikaisia, vuokratyötä tai 0-sopparia tarjolla.
Ja sellaisen elämän haluat. Vain koska sinä olet luovuttanut elämäsi suhteen, ei tarkoita että kaikkien suomalaisten tulisi alistua työvoiman halpuuttamisen malliin.
Oletko oikeasti noin lapsellinen kuvitelmallasi kanssa, että Suomessa aletaan maksamaan pari euroa tunnilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonot, laiskat, saikuttajat ja epävarmat työtekijät tukevat näitä lakkoja, koska ovat peloissaan, että heidän suojatyöpaikat menevät paremmille työntekijöille. Hyvät työntekijät eivät tarvitse ammattiliittoja, koska heille on aina ottajia työmarkkinoilla ja usein maksetaan paremmin kuin tessin taulukko palkkaa.
😂😂👍Päivän paras! Siperia opettaa, kuten tuolla joku viisas sanoi. Alan jo toivoa näiden näkemysten pohjalta, että uusi työelämä todella koittaa kaikille.
Ei me näinkään voida jatkaa eli muutoksia on pakko tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ärsyyntynyt laiskoista. Teen oman osuuteni ja vaikka vähän yli, pääasiaa että on koko ajan tekemistä ja päivä kuluu nopeasti. En ymmärrä miten niiden laiskimusten pää kestää sitä vetelehtemistä, minuuttien laskemista ja tupakalla ravaamista. Työpäivien on pakko olla ihan järkyttävän pitkäveteisiä.
Eli sinua ei ärsytä se jos firmalla menee huonosti ja tulee vaikka lomautuksia,yt neuvotteluja ja pahimmassa tapauksessa firma menee konkurssiin?
Eikö sinua ärsytä se että teet töitä ja toinen vain istuu ja lusmuilee töissä?
Firmalla, jossa teen töitä, ei mene huonosti. Kuten sanoin, teen osuuteni ja vähän ylikin, eikä se haittaa. Tuskin missään kukaan vain päiväänsä istuu tekemättä yhtään mitään. En sitä tässäkään tarkoit
Lisään tähän vielä sen, että ei ole minun tehtävä vahtia, mitä muut tekee, vaan esimiesten. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ärsyyntynyt laiskoista. Teen oman osuuteni ja vaikka vähän yli, pääasiaa että on koko ajan tekemistä ja päivä kuluu nopeasti. En ymmärrä miten niiden laiskimusten pää kestää sitä vetelehtemistä, minuuttien laskemista ja tupakalla ravaamista. Työpäivien on pakko olla ihan järkyttävän pitkäveteisiä.
Eli sinua ei ärsytä se jos firmalla menee huonosti ja tulee vaikka lomautuksia,yt neuvotteluja ja pahimmassa tapauksessa firma menee konkurssiin?
Eikö sinua ärsytä se että teet töitä ja toinen vain istuu ja lusmuilee töissä?
En ole koskaan nähnyt tuollaisia työntekijöitä enkä kiinnittänyt huomiota muuta kuin omaan työhöni. Erikoista nähdä lusmuilijoita joka puolella, tulee mieleen onko sellainen itse? Ja kyllä, olen sitä mieltä että potkuja jaellaan
Aivan minä olen näitä lusmuja nähnyt tosi paljon. Työskentelen teollisuudessa, en näe lusmuilijoita joka puolella vaan on myös olemassa hyviä työntekijöitä.
Lusmut työntekijät ovat juurikin niitä jotka ei tee töissä töitä, he eivät tajua sitä että palkka heille maksetaan juuri sen takia että ne tekisi töitä.
Potkuja ei jaella mututuntumalla ainakaan minun kokemuksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa jos potkut tulee? Aina voi elää tukien varassa. Kaikkea sitä kuulee!
Ja siksi yhä harvempi lapsia ja asuntoja hommaa kun ei ole enää vakinaisia töitä, pelkkiä määräaikaisia, vuokratyötä tai 0-sopparia tarjolla.
Ja sellaisen elämän haluat. Vain koska sinä olet luovuttanut elämäsi suhteen, ei tarkoita että kaikkien suomalaisten tulisi alistua työvoiman halpuuttamisen malliin.
Minulla ei ole velkaa, eikä elatusvelvollisuutta, koska elämäni ei ole koskaan edennyt, kun minulla ei ole koskaan ollut vakituista työtä.
- 94 syntynyt
Siirtytään työelämässä Amerikan malliin, jossa näkyy selvästl voittajat ja häviäjät. Voittajiin kuuluvat ne, joilla elämä sujuu auvoisesti ennakko-odotusten mukaan sekä terveenä. Toisella puolella ovat useaa työtä elääkseen tekevät halpatyöläiset ja sitten ne pohjalla olevat kelkasta pudonneet. Onnea Suomi, saatiin Amerikka kylään.
Vierailija kirjoitti:
Siirtytään työelämässä Amerikan malliin, jossa näkyy selvästl voittajat ja häviäjät. Voittajiin kuuluvat ne, joilla elämä sujuu auvoisesti ennakko-odotusten mukaan sekä terveenä. Toisella puolella ovat useaa työtä elääkseen tekevät halpatyöläiset ja sitten ne pohjalla olevat kelkasta pudonneet. Onnea Suomi, saatiin Amerikka kylään.
Kyllä. Ja voittajilla on myös aina riski, että potkua voi tulla mistä tahansa pomon fiiliksestä. Pitää kivasti varpaillaan.
Meillä töissä saikuttajat on pahin ongelma. Miten voi joka vuosi olla yli 20 päivää saikulla? Ymmärrän, että ihminen voi joskus sairastua, mutta jotkut joka kuukausi.
Ei suomalaiset enää halua elättää muita eli ei ne halua työpaikoilla elättää lusmuja eikä ne halua verorahoin elättää työttömiä.
Sen takia ytk on suostimpi kuin sak ja persut on duunarien suosikki puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ei näytä olevan mitään käsitystä siitä, että meillä on sukupolvia, jotka ovat tottuneet työttömyyteen ja silpputöihin. He hokevat, että kyllä siperia opettaa, mutta kun se on jo opettanut. En voi menettää jotain sellaista mitä minulla ei ole koskaan ollut, vakaata työelämään.
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Varastelevat, lusmuilevat ja seks rikoksia tekevät Persut pitää irtisanoa välittömästä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä saikuttajat on pahin ongelma. Miten voi joka vuosi olla yli 20 päivää saikulla? Ymmärrän, että ihminen voi joskus sairastua, mutta jotkut joka kuukausi.
Osa on oikeasti sairaana toki, mutta osa jää pois pienestä nuhastakin. Ja tosiaan joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet työssäsi räpläämässä puhelimia
Persujen älypajalla. Mulla on pippeli toisessa kädessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Varastelevat, lusmuilevat ja seks rikoksia tekevät Persut pitää irtisanoa välittömästä.
Kyllä. Eikö se joku HEKAn työnjohtaja/perehdyttäjä ahdistellut harjoittelijaa eikä sitäkään saatu irtisanottua? Harjoittelija sen sijaan joutui lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalaiset enää halua elättää muita eli ei ne halua työpaikoilla elättää lusmuja eikä ne halua verorahoin elättää työttömiä.
Sen takia ytk on suostimpi kuin sak ja persut on duunarien suosikki puolue.
Suomessa on nyt poliitikkoja jotka ovat uskaltaneet sanoa ääneen sen mitä on odotettu duunaritasolla jo vuosia , että meidän suurin ongelmamme on juuri valtion, liian suuret menot, liian suuret eläkkeet, liian suuret tuet, liian suuret ilmaiset palvelukset. Koomista, että maassa, jonka julkinen sektori on ehkä maailman suurin ja joka vain kasvaa, hoetaan kilpaa, että nyt riittävät leikkaukset.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näitä lakkoilijat nyt tukevat. Itse en aio osallistua näiden loisten tukemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Missä pahvilaatikossa ihmiset oikein elää? Ollaan siirtymässä? Näihän asiat on Suomessa ollut kautta aikojen.
Amerikassa on hyviäkin malleja, joita kaipasin Suomeenkin. Esim sairauslomat. Ei ole mitään ilmaispalveluja vaan nekin tunnit pitää tehdä.
😂😂👍Päivän paras! Siperia opettaa, kuten tuolla joku viisas sanoi. Alan jo toivoa näiden näkemysten pohjalta, että uusi työelämä todella koittaa kaikille.