Kuka on on se taksikuskin tapppanut puolustusvoimien työntekijä? Sääliksi käy
sitäkin. Nuori mies pilasi elämänsä ja tietysti ennen kaikkea taksikuskin ja hänen lähipiirin elämän. Silti mua säälittää tekijä, koska ei ei hyvinvoiva ihminen tekisi noin. Mitä kauheeta hänelle on tapahtunut, että käyttäytyi noin...
Kommentit (103)
Toivottavasti tämä rattijuoppo tukehtuu vielä oksennukseensa! En sääli yhtään.
Nimi on Joona V.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat ovat kylmää koulukiusaajasakkia. En puolusta tekijää, mutta olenkin älykäs ja empatiakykyinen.
Trolloloo
Odota vaan, kyllä se palstan nimipaljastelija pian tänne ilmaantuu huutamaan tietojaan...
Sillä löytyy kaikki tieto...
Ei löydy ton nimistä. Piti olla 2022 kirjoittanut ylioppilaaksi ja pelannut lentopalloa Hämeenlinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat ovat kylmää koulukiusaajasakkia. En puolusta tekijää, mutta olenkin älykäs ja empatiakykyinen.
Sääliminen ei ole empatiaa.
Kyllä toi nimi pyörii joka paikassa. Ja Faceen kun laittaa haun, niin Face ilmoittaa, että suosittua tällä hetkellä, eli moni hakee sitä nimeä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi sääliä juoppokuskia, joka tappoi ihmisen. Ennemminkin säälin sitä kuollutta taksikuskia.
Olen ihan samaa mieltä. Giljotiiniin kuuluisi tämä tappaja.
Herra Hammurab
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy ton nimistä. Piti olla 2022 kirjoittanut ylioppilaaksi ja pelannut lentopalloa Hämeenlinnassa.
Ei ole missään sanottu, että nuo tapahtui H-linnassa.
Jutussa sanottiin, että hänellä ei ole rikostuomioita Suomessa. Onko tuo viittaus, että on tullut muualta?
Karkkilan lukion käynyt on. Löytyi helposti. Löytyi kuvakin vanhojen tansseista.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa sanottiin, että hänellä ei ole rikostuomioita Suomessa. Onko tuo viittaus, että on tullut muualta?
Ei ole. Ihan on supisuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitä tarkoita. Ei vaan ole mahdollista tarkistaa helposti onko tuomioita ulkomailla.
Ryyppäsi, pölli duunista auton, ajoi kovassa kännissä kovaa ylinopeutta, törmäsi tahallaan edellään olevaan autoon.
Idioottihan tuo oli.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi nimi pyörii joka paikassa. Ja Faceen kun laittaa haun, niin Face ilmoittaa, että suosittua tällä hetkellä, eli moni hakee sitä nimeä.
Tuon takia en ite oo facebookissa. Hyvä ku se mun ainoa täyskaima sais sit kaiken paskan niskaan/ihmiset luulis et mä oon se jos mä mokaisin joskus rajusti.
Taksikuskit pysäyttelevät mitä ihmeellisempiin paikkoihin vaikkei kuljetettavan kunto sitä vaatisikaan, aivankuin heillä olisi joku superversio invalidin pysäköintikortista. Tämä ei ollut taksikuskin vika mutta ihmettelen että taksivahinkoja sattuu näin vähän.
Vierailija kirjoitti:
en tiedä, mutta pitkään istuu tappaja. Hyvä
Mä en kyl luota Suomen oikeuslaitokseen.
Usein se paha rikollinen ihminen jää henkiin ja hyvä kuolee. Niinpä nytkin.
Taksari oli vanhempi mies. Kuinka hyvin yleisesti noudattavat turvavyöpakkoa?
Jos se oli nukahtanut rattiin, kun ei ollut jarruttanut eikä väistänyt.