Nainen muuttuu täysin erilaiseksi, kun saa alkoholia.
Selvinpäin hän on ujohko, hiljainen ja jännittää kaikkea sosiaalisointia. Mutta kun hän ottaa muutaman siiderin tai lonkeron, niin on ihan täysin erilainen. Muuttuu vietteleväksi bilekissaksi ja baareissakin innoissaan menossa laulamaan karaokea ja jutustelee ihan ventovieraidenkin kanssa. Tanssii korokkeilla minihameessa ja läpinäkyvissä pikkareissa, rinnat pursuten korsetista.
En voisi kuvitellakaan hänen esiintyvän tuollein selvinpäin. Onko ihan normaalia, että alkoholi vaikuttaa noinkin radikaalisti? :D
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Nuken kanssako siellä leikit ?
Ai, että nainen on nukke, jota kannan mukanani baareihin ja tarjoan nukelle siideriä ja juan itse?
Mulla on yks kaveri joka on selvinpäin hillitty, tyylikäs, sellainen luksus rouva. Kun ottaa kunnolla viinaa niin muuttuu ihan kamalaksi pissis rääväsuuksi. Huutaa ja mesoaa. Se muutos on lähinnä huvittava.
Mulla sama ja se on se hetki kun olen aidosti onnellinen. Ei tarvitse juoda yhä enemmän, sama muutama olut riittää viikon parin välein ja seuraavina päivinäkin rento ja rauhallinen olo. Tällaisessa tapauksessa alkoholista on iso ilo ja hyöty
Vierailija kirjoitti:
Kännissäkö se valitsee, ostaa ja pukee tuollaiset vaatteet?
Harvinaisen hyvä pointti.
Alkoholi poistaa estot ja tuo esiin ihmisen oikean persoonan esiin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on redflag jos persoona muuttuu ihan toiseksi kun saa alkoholia vereensä, oli sitten kyse miehestä tai naisesta.
Tiedossa karseita darramorkkiksia ja mt-ongelmatiikkaa.
Ei tässä näin välttämättä käy. Itse myös vapaudun parista siideristä ja jotkut nyt vaan on sellasia, ettei heillä ole syntymähumalaa. Anna naisen olla mitä on. Ei ole kyse mt-ongelmista.
Humalassa naista panettaa yhtä paljon kuin miestä 24/7/365
Ihan normaalia, että alkoholi voi jotkut muuttaa noin. Itsekin ujo ja hiljainen, kyllä se alkoholi estot poistaa ja on paljon vapautuneempi, en kyllä ihan pöydillä tanssi. Mutta varovaiseksi alkoholin kanssa on täytynyt opetella.
Vierailija kirjoitti:
Humalassa naista panettaa yhtä paljon kuin miestä 24/7/365
Joo toi ihan totta, näin se on vaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia, että alkoholi voi jotkut muuttaa noin. Itsekin ujo ja hiljainen, kyllä se alkoholi estot poistaa ja on paljon vapautuneempi, en kyllä ihan pöydillä tanssi. Mutta varovaiseksi alkoholin kanssa on täytynyt opetella.
Hukkaanhan se humala menisi, jos käyttäytyisi samalla tavalla kuin selvänä.
Mutta kun useimilla baarimiehillä ei seiso kolmen tuopin jälkeen, niin ketä sieltä baarista saa panemaan?
Alkoholi loiventaa aina käyttäytymisen sosiaalisia pidäkkeitä. Se, miten voimakkaasti ilmiö näkyy ja kuinka paljon alkoholia siihen tarvitaan, on henkilökohtaista.
Kuitenkin, jos ujo hiiri muuttuu täydeksi bilekissaksi muutaman drinkin jälkeen, on taustalla jonkinasteinen psykologinen ongelma. Ehkä tämä ihminen on normaalisti lukossa häpeän tunteiden kanssa. Alkoholin nauttimisen jälkeen mieli antaa palaa sitten täysillä. Henkilö ei ole silloin täysin oma itsensä kummassakaan olotilassa. Lisäksi addiktoitumispotentiaali päihteeseen on tällaisella henkilöllä korkea, samoin kuin riski ylilyönteihin humalassa.
Tunnen pari tämmöistä naista. Molemmat ihan hiirulaisia töissä ja vapaalla selvinpäin. Mut auta armias kun tulee promillet täyteen.
Ollaan täysin estottomia ja annetaan ihan kenelle vaan missä vaan ja koska vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks kaveri joka on selvinpäin hillitty, tyylikäs, sellainen luksus rouva. Kun ottaa kunnolla viinaa niin muuttuu ihan kamalaksi pissis rääväsuuksi. Huutaa ja mesoaa. Se muutos on lähinnä huvittava.
Nyt kun hän ei enää ole politiikassa, se tietysti haittaa vähemmän vai puhutaanko eri ihmisistä? Tulee väkisin mieleen eräs henkilö, josta palstalla on vähän väliä ketjuja.
Nuken kanssako siellä leikit ?