Kysy mitä vaan, seksiä rakastava N46 vastaa
Kommentit (177)
Jos miehesi haluaisi olla täysin posliini, tai haluaisi saada sinulta posliinia, niin olisiko se sinulle paha turn-off jos kuitenkin itse tykkäät että karvoja on?
Oletko koskaan rakastellut posliinia naista tai miestä?
Luulitko oikeasti että floodaaminen tarkoittaa jotain anaaliseksiin liittyvää?
Vierailija kirjoitti:
En, luulin että se tarkoittaa sitä, että palsta täyttyy peppuseksipositiivisten ijutuista. Mitä se tarkoittaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, luulin että se tarkoittaa sitä, että palsta täyttyy peppuseksipositiivisten ijutuista. Mitä se tarkoittaa?
Ap
Jos meinasit av -puolen poliittisia keskusteluita, en mä niillä päätäni vaivaa tai niistä ärsyynny, kun en niitä lue. Jokainen elää parhaaksi katsomallaan tavalla. En näköjään osannut yhdistää asiaa aiheen ulkopuolelta. Jos nyt toikaan oli sitä mitä meinasit 😂 Kerro toki kun kerta kysymisen vaivan näit 😊
Ap
Ps on tosiaan peppuseksipositiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi haluaisi olla täysin posliini, tai haluaisi saada sinulta posliinia, niin olisiko se sinulle paha turn-off jos kuitenkin itse tykkäät että karvoja on?
Oletko koskaan rakastellut posliinia naista tai miestä?
Olen kumpaakin. Ei veisi fiilistä mitenkään isommin, ilman vahausta tai sokerointia se iho vaan on niin älyttömän vähän aikaa oikeesti sileä. Terävä sänki vaikuttaa fiilikseen tietysti jos se raapii limakalvoja, sitä en haluaisi enää kokea, tuskin kukaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ps on tosiaan peppuseksipositiivisuutta.
😂😂 Siitä puhe mistä puute, mies on yhä reissussa 🙈
Ap
En mä sua haluaisi perseeseen panna mutta viivapillusi kyllä himottaa ;)
Sormetteletko tai nuoletko miehesi pyllyä?
Vierailija kirjoitti:
Sormetteletko tai nuoletko miehesi pyllyä?
Juuuu😋
Ap
Millaisia anaalileluja / anustappeja tykkäät käyttää? Pitääkö pyllyleluissa olla värinä?
Kysymys: onko klitoriksesi näkyvissä vai hupun alla piilossa myös erektoituneena?
Ap, kuvaile meille klitoriksesi erektoitumista.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko vähän leikkiä? Saattelen itseni illalla lähelle tulemista ja heitän sitten jatkosta noppaa. Millä silmäluvuilla saan hoidella itseni loppuun?
en ole ketjun aloittaja, mutta voin ottaa tämän :)
Random.org oli sitä mieltä, että kolmonen vähintään jotta saat helpotuksen. Yksi yritys sallitaan!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parasta tehdä kun kolme haluaa seksiä:
1. onko 2 miestä & 1 nainen parasta seksiä?
2. onko 2 naista & 1 mies parasta seksiä näin?
3. onko jokumuu, näitä parempaa, ko.seksissä?
Kun tämä ko.asia selviää, niin alan harrastaa.. M.
Paras setti on tietysti: Bi-nainen, bi-mies ja kuvankaunis ja hyvin varustettu shemale/ladyboy kolmen kimpassa. BTDT. Ole hyvä. (sori ap, että tulin sun ketjuun, mutta taisit sanoa, että joku muu voi vastata😉.)
Ei varsinaista kysyttävää sinulle ap. Olen itse 51 v Dom mies ja minulla on ollut useita kaltaisiasi ihania naisia ja tälläkin hetkellä tapailen säännöllisesti useampia seksuaalisesti vapautuneita naisia. Ihana että olet olemassa. Kinkylle ihmiselle on niin rentouttavaa tavata ihminen, joka on seksuaalisesti samalla sivulla.
Tykkäätkö jos mies laukeaa päällesi esim. rinnoille?
Vierailija kirjoitti:
Millaisia anaalileluja / anustappeja tykkäät käyttää? Pitääkö pyllyleluissa olla värinä?
Harvoin käytän, miehen sorminäppäryys on niin omaa luokkaansa niin ei noi staattiset tapit paljoa anna. Tai vaikka olisi värinäkin. Joskus jos hän on pitkällä reissulla ja on aikaa ja tylsää niin ihan pientä tappia saatan käyttää runkatessa 😊
Ap
Tässä keskustelussa on kyllä ollut jotenkin erikoisen paljon kysymyksiä aiheesta.
Ap