Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vaan, seksiä rakastava N46 vastaa

Vierailija
10.03.2024 |

Meitäkin on 🙂 Askarruttaako jokin? Kysy pois 😊

Kommentit (177)

Vierailija
101/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ykkös fantasiasi?

Vierailija
102/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ykkös fantasiasi?

Eniten pälkähtelee mieleen niitä hetkiä, kun mies on ollut ihan äärimmilleen kiihottunut, hänen äänet ja ilmeet ja eleet ja katse siinä hetkessä, ja tieto siitä että mä päätän miten homma jatkuu 🤓

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin säveltäjä kirjoitti:

Jos haluan juoda pikakahvia niin kumpi menee kuppiin ensin kahvi vai vesi?

Kahvinmurut kannattaa laittaa ensin, niin ne liukenevat paremmin.

ei Ap

Vierailija
104/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko rakastella naisen kanssa straponilla?

Vierailija
105/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko rakastella naisen kanssa straponilla?

Toki, jos hän kovasti toivoisi. Eräs mies menneisyydessä halusi aina välillä että nussin häntä sträpillä, olihan se kivaa kun hän niin nautti, mut siitä jäi itselle se paras anti pois kun jotain oli siinä meidän "välissä", siis se väline. Mieluummin olisin käyttänyt vaikka sormiani jotta olisin tuntenut hänen liikkeitään ja lämmön yms, mut hän halusi ison dildon. 

Ap

Vierailija
106/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä puolisosi fantasisoi?

Vierailija
107/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko anaaliseksiin pyydettävä erikseen lupa kun rakastelee?

Vierailija
108/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä puolisosi fantasisoi?

Vaikea sanoa hänen puolestaan, mut ne mistä on kertonut on mennyt meillä tavalla tai toisella toteutukseen. 

Ap

Vierailija
109/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko anaaliseksiin pyydettävä erikseen lupa kun rakastelee?

No ei sinne kyllä mitenkään yllättäenkään voi tai pidä mennä tuikkaamaan todellakaan, luulisi tai toivoisi tämän olevan selvää. Pitkän kaavan mukaan lämmittelyt ja pehmittelyt, siihen asti että toinen alkaa vaatia sormien ja kielen lisäksi sen kalunkin. Tai näin meillä, en voi vastata muiden puolesta. Kun koko peppu ja kullin varsi on liukkaana ja sormin sitä liukkaria sisällekin valmiiksi laitettu, ja mies hieroo terskallaan sitä pehmentynyttä aukkoa niin piinaavan kiihottavasti niin ei siinä enää ns varsinaista lupaa kysellä kun kumpikin tietää mikä meininki. Ja aina mä määrään sen ensimmäisen sisääntyöntymisen tahdin, hän vaan ottaa vastaan. Aina yhtä ihanaa 😋

Ap

Vierailija
110/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on parasta tehdä kun kolme haluaa seksiä:

1. onko 2 miestä & 1 nainen parasta seksiä?

2. onko 2 naista & 1 mies parasta seksiä näin?

3. onko jokumuu, näitä parempaa, ko.seksissä?

Kun tämä ko.asia selviää, niin alan harrastaa.. M.

Vierailija
111/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako 18-vuotias hoikka, urheilullinen mies, jolla suuri työkalu? Itse suuntaudun 40-50 ikäisiin naisiin.

Vierailija
112/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on parasta tehdä kun kolme haluaa seksiä:

1. onko 2 miestä & 1 nainen parasta seksiä?

2. onko 2 naista & 1 mies parasta seksiä näin?

3. onko jokumuu, näitä parempaa, ko.seksissä?

Kun tämä ko.asia selviää, niin alan harrastaa.. M.

Joku muu voisi vastata, mä en tiedä kun ei ole kokemusta 😊 Miksi et tekisi niin, mikä sinua ajatuksena eniten kiihottaa?

Ap

Vierailija
113/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako 18-vuotias hoikka, urheilullinen mies, jolla suuri työkalu? Itse suuntaudun 40-50 ikäisiin naisiin.

Kiitos, mutta ei kiitos 😊 Toivottavasti löydät kaipaamaasi seuraa 😊 

Ap

Vierailija
114/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet tatuoinneista? Onko itselläsi niitä?

Vierailija
115/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta suomessa liian pienet tuomiot seksuaali rikoksista? Mikä sinusta olisi sopiva tuomio esim. raiskauksesta?

Pakko myöntää aukko sivistyksessä, että en tiedä minkälaisia ne tuomiot on. Järkyttävää itsekästä ja loputtoman pahaa toimintaa, ja todellakin kunnolla rangaistava teko. Oppiikohan ne niistä tuomioistaan ikinä mitään? Sitä oon monesti miettinyt. Jos ihminen päätyy raiskaamaan, ei taida hirveemmin olla kehityskelpoisuutta olemassakaan 🤔

Ap

Kiitoksia rehellisestä vastauksestasi. Suhteudut siis hyvin ankarasti kyseiseen rikokseen niin onko 18kk liian pieni vai liian suuri tuomio? Rankaistusasteikko taitaa olla 1v-12v. Suomessa.

Vierailija
116/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet ps-aktiivien floodaamisesta tällä palstalla?

Vierailija
117/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet tatuoinneista? Onko itselläsi niitä?

Mulla ei ole tatuointeja. Kyllä jotkut reippaasti tatuoidut voi olla hyvinkin puoleensavetäviä, siis esteettisesti viehättäviä sen takia. Yksittäinen jotenkin mauton kuva ei niinkään. Mutta ei sillä loppujen lopuksi ole tuon taivaallista merkitystä. 

Ap

Vierailija
118/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta suomessa liian pienet tuomiot seksuaali rikoksista? Mikä sinusta olisi sopiva tuomio esim. raiskauksesta?

Pakko myöntää aukko sivistyksessä, että en tiedä minkälaisia ne tuomiot on. Järkyttävää itsekästä ja loputtoman pahaa toimintaa, ja todellakin kunnolla rangaistava teko. Oppiikohan ne niistä tuomioistaan ikinä mitään? Sitä oon monesti miettinyt. Jos ihminen päätyy raiskaamaan, ei taida hirveemmin olla kehityskelpoisuutta olemassakaan 🤔

Ap

Kiitoksia rehellisestä vastauksestasi. Suhteudut siis hyvin ankarasti kyseiseen rikokseen niin onko 18kk liian pieni vai liian suuri tuomio? Rankaistusasteikko taitaa olla 1v-12v. Suomessa.

Vaikea sanoa miten pitkä sen pitäisi olla, tää aihe ahdistaa mua niin en mielelläni sitä sen enempää miettisi. 

Ap

Vierailija
119/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormetteletko tai nuoletko miehesi pyllyä?

Vierailija
120/177 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet ps-aktiivien floodaamisesta tällä palstalla?

Jos meinaat anaaliseksiä, niin mä en ole havainnut tuollaista. Enemmän mun silmiin on osunut sitä päinvastaista mielipidettä. Lähinnä harmittanut heidän puolesta jotka eivät syystä tai toisesta uskalla kokeilla, vaikka haluaisivat. Oisi ihana jos jokaisella olisi rauha nauttia siitä mistä nauttii, ilman tuomitsemista. Ja että kaikille löytyisi rinnalle sellainen kumppani, joka nauttisi enimmäkseen samoista asioista 💗

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi