Kysy mitä vaan, seksiä rakastava N46 vastaa
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: onko klitoriksesi näkyvissä vai hupun alla piilossa myös erektoituneena?
Näkyvissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, kuvaile meille klitoriksesi erektoitumista.
Kyllä siihen ihan kunnon erektio tulee 🤓 Voi sitä päivää kun opin että klitoris on paljon enemmän ja laajempi kokonaisuus kuin se näkyvä nappula 😊 Ja se ensimmäinen laukeaminen pelkästään pillun sivuille yltäviä osia stimuloimalla, ai että..!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: onko klitoriksesi näkyvissä vai hupun alla piilossa myös erektoituneena?
Näkyvissä.
Ap
Se on kyllä kiva. Sensitiivinen klitta on ihan parhautta ja sehän on teillä naisilla pelkästään seksuaalisen mielihyvän tuottamiseen.
Voisitko ottaa korun klitan huppuun (clithood)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä sua haluaisi perseeseen panna mutta viivapillusi kyllä himottaa ;)
Mitä tähän nyt sanoisi 😄
Ap
Anna osoite! 😘
Oma Profiili kirjoitti:
Tiskaanko heti vai juonko ensin oluen?
Ota toki olut 🙂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaista kysyttävää sinulle ap. Olen itse 51 v Dom mies ja minulla on ollut useita kaltaisiasi ihania naisia ja tälläkin hetkellä tapailen säännöllisesti useampia seksuaalisesti vapautuneita naisia. Ihana että olet olemassa. Kinkylle ihmiselle on niin rentouttavaa tavata ihminen, joka on seksuaalisesti samalla sivulla.
Ihana kuulla tilanteestasi 🙂 Hyvin sanottu toi rentouttavaa. Ei kulu energiaa sen miettimiseen, mitä toinen mahtaa oikeesti mistäkin vähänkään poikkeavasta ajatella. Tarkoitan siis tilanteita, jossa esim joku mies toiveestani käsitellyt mua ronskimmin, mut on käynyt sitten myöhemmin selväksi ettei koe sitä lopulta kuitenkaan mielekkääksi. Onhan se ehkä joillekin vaikea tuoreessa suhteessa sanoa, vaikka nimenomaan pitäisi. Ei pitäisi joutua häpeilemään sitä, ettei halua jotakin tehdä, eikä sitä, että kaipaisi jotakin enemmän. Mut onhan tää herkkä laji, toista kuunnellen kaikessa 🥰 Sit kun kohtaa sen samalla sivulla olevan, eipä onnekkaampaa oo 💗
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö jos mies laukeaa päällesi esim. rinnoille?
Tykkään, ihanaa kun mies sitten levittelee spermaansa pitkin kehoani 😍 Mut kasvoille ei kiitos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP avoimessa suhteessa?
En varsinaisesti. Jos sopiva nainen tulee vastaan, niin miehenkin mielestä kiva jos pääsen sitä puolta toteuttamaan 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti. Jos sopiva nainen tulee vastaan, niin miehenkin mielestä kiva jos pääsen sitä puolta toteuttamaan 😊
Ap
Basic-swingeröintiä. Mutta ehdottomasti oikein ja kohtuullista että pääset toteuttamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyvissä.
Ap
Se on kyllä kiva. Sensitiivinen klitta on ihan parhautta ja sehän on teillä naisilla pelkästään seksuaalisen mielihyvän tuottamiseen.
Voisitko ottaa korun klitan huppuun (clithood)?
On tää kiva ja ihana, ja tosiaan todella herkkä. Siinä on ollut tekemistä että on aikoinaan saanut miehille perille, että sillä kielelläkin vaan hyvin hyvin hellää käsittelyä.
En tykkää lävistyksistä 😊
Ap
Mitä haluaisit toteuttaa vielä seksielämässä?
Kerro joku esimerkkitapaus, miten olet saanut piiskaa?
Vierailija kirjoitti:
Mulle ja miehellenikin seksi on todella isossa määrin myös henkistä yhteyttä. Paljon elementtejä tantrisesta seksistä meillä luonnostaan jo onkin tullut mukaan, kun on löytynyt se juuri samalla taajuudella oleva kumppani. Mut siihen olisi ihana perehtyä syvällisemmin. Vetäytyä jonnekin sivistyksen ulkopuolelle hyväksi toviksi. Tää on suunnitelmissa 😊
Ap
Jos kuussa pieree niin kuuluuko ääni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ja miehellenikin seksi on todella isossa määrin myös henkistä yhteyttä. Paljon elementtejä tantrisesta seksistä meillä luonnostaan jo onkin tullut mukaan, kun on löytynyt se juuri samalla taajuudella oleva kumppani. Mut siihen olisi ihana perehtyä syvällisemmin. Vetäytyä jonnekin sivistyksen ulkopuolelle hyväksi toviksi. Tää on suunnitelmissa 😊
Ap
Kahdestaan vai olisiko tämä useamman hengenheimolaisen retriitti?
Vierailija kirjoitti:
Jos kuussa pieree niin kuuluuko ääni?
Ohis: Kuuluu sen pierun sisällä hetken aikaa, ehkä pari mikrosekuntia, vähemmän?
Muutenhan Kuussa ei ole ole kaasukehää eikä akustisia ilmiöitä ja pieru käytännössä räjähtää tyhjiöön päästämättä ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kahdestaan vai olisiko tämä useamman hengenheimolaisen retriitti?
Kahdestaan ehdottomasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Basic-swingeröintiä. Mutta ehdottomasti oikein ja kohtuullista että pääset toteuttamaan!
Niin 😊 Olen ikionnellinen tuosta miehestäni, että hänelle se on vaan ihana asia.
Ap
Mitä tähän nyt sanoisi 😄
Ap