Kysy mitä vaan, seksiä rakastava N46 vastaa
Kommentit (177)
Montako orkkua oot saanut tänään
Vierailija kirjoitti:
Varaudutko millään tavalla etukäteen pyllyleikkeihin, jottei tule mitään hankaluuksia suolessa olevan kakan kanssa?
Joo tietysti suoli pitää tyhjentää, ja useimmiten ne kerrat on jo valmiiks mielessä niin tietää tuon tehdä, mut oon kyllä myös hyvin monet kerrat kesken touhujen juossut pepun huuhteluun kun on ollut sitten pakko saada sormen jatkeeksi se kullikin 😁 Muuten riittää pelkkä perushygienia eikä sitä peppureikää sormeillessa/nuollessa mitään erityistä tarvi ennakoida.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Montako orkkua oot saanut tänään
Kolme tähän mennessä. Olisi kerrankin ollut aikaa ruhtinaallisesti, mut siinä ne peräjälkeen tuli ja toimitus oli ohi muutamassa minuutissa. Vähän tylsää ehkä varmaan 😅 Alkaa tässä kirjoitellessa olo käydä jo vähän tukalaksi eikä satu mies oleen kotosalla, ehkä vähän jotain vielä tänään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä aloitit seksin?
15 -vuotiaana. Olisi todellakin pitänyt varttua vielä muutama vuosi näin jälkikäteen ajateltuna.
Ap
Jos haluan juoda pikakahvia niin kumpi menee kuppiin ensin kahvi vai vesi?
Jos pitäisi pukeutua seksikkäästi, niin kuinka pukeutuisi?
Mikä on parasta pyllyseksiä: hellempi pyllyn nuolenta ja sormetus vaiko ihan reilu pyllypano peniksellä?
Mulla on työn alla Ford Mustang 1970. Tarkoituksena olisi nostaa ruttua kymppiin. Paljonko pitää kansista ottaa ja paljonko pitää sen jälkeen ottaa imusarjasta että imukanavat osuu kohdalleen. Koneena 302.
Voitaisiinko vähän leikkiä? Saattelen itseni illalla lähelle tulemista ja heitän sitten jatkosta noppaa. Millä silmäluvuilla saan hoidella itseni loppuun?
Fantasioitko kaksoispenetraatiosta? Ns. molempiin. Jotkut kai mieltää dp:n, että kaksi yhtäaikaa samaan. Oliko niin, ettei kimpoista kokemusta. Kiva ajatus voisi olla myös, että mies/oma miehesi sisällä ja toinen nainen nuolee sinua samalla?
Vierailija kirjoitti:
Sä olet ihana puhdas turmeltumaton sielu 💗 Ymmärrän tuon tunteesi ja pelkosi hyvin. Ei varmasti ole helppoa. Samalla oon varma, että kun kohtaat juuri sinulle sopivan naisen, noi asiat tulee menemään ihan hyvin omalla painollaan. Hapuilua ja mokailua se on monesti alussa kokeneemmillakin. Uusi ihminen on aina uusi. Kukaan ei toimi juuri samoja nappuloita painellen kuin se edellinen, homma on opettelua ja toiseen tutustumista ja tutkimista, ihanaa sellaista.
Jos sulla on halua tuottaa toiselle mielihyvää, se riittää, ja on huomattavasti olennaisempaa kuin valtava määrä kokemusta. Kokemuskaan ei nimittäin välttämättä tuo ihmiseen sitä halua tehdä toiselle hyvää. Löytyykö sitä sinulta? 😊
Itselleni kokematon mies ei ole mitenkään ihmeellinen saatika luotaantyöntävä asia. Pieni ujouskin voi alkuun olla jopa viehättävää. Mulla on ollut ilo kohdata vähän sun kaltaisesi mies. Hänestä kuoriutui hetkessä oikea lemmen jättiläin
Tämä on hieno vastaus siksikin, että se kertoo, että seksuaalisesti hyvin aktiivinen ihminen (vähän noilla kinky-piirteilläkin) ei ole vältämättä mikään tunteeton panokone ja suorittamista/rynkyttämistä (ainostaan) hakeva seksimaanikko. Ihminen, joka haluaa aidosti tuottaa toiselle nautintoa ja nauttii sen antamisesta on lähes vääjäämättömästi ns. hyvä sängyssä. Ja vaikka kukaan ei välttämättä ole seppä syntyessään, niin asenne ratkaisee, ei "suoritus" pääseekö jatkoon vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaudutko millään tavalla etukäteen pyllyleikkeihin, jottei tule mitään hankaluuksia suolessa olevan kakan kanssa?
Joo tietysti suoli pitää tyhjentää, ja useimmiten ne kerrat on jo valmiiks mielessä niin tietää tuon tehdä, mut oon kyllä myös hyvin monet kerrat kesken touhujen juossut pepun huuhteluun kun on ollut sitten pakko saada sormen jatkeeksi se kullikin 😁 Muuten riittää pelkkä perushygienia eikä sitä peppureikää sormeillessa/nuollessa mitään erityistä tarvi ennakoida.
Ap
Entä jos partnerisi haluaisi peppuleikkejä niin, että sulla olisi kakkahätä, suostuisitko?
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi pukeutua seksikkäästi, niin kuinka pukeutuisi?
Tää onkin mielenkiintoinen kysymys, kun mulla ei ikinä ole ollut mitenkään erityisesti tarvetta pukeutua seksikkäästi. Ei ole puuttunut mitään, eikä ole ollut tarvetta seksielämää piristää. Ei multa ole sellaista ikinä toivottu edes, toki voisin pukeutua varmaan ihan mihin tahansa jos kumppani pyytää. Meillä se tuppaa menemään niin, että jos hiippailen vaikka illalla miehen ylisuuressa t-paidassa pakarat vilkkuen, hän ottaa kierroksia heti 😅
Seksikkyys on mulle enemmänkin sellaista tiettyä energiaa, jolloin ei ole oikeastaan merkitystä sillä mitä on päällä tai onko mitään. Tietysti alaston vartalo on aina kiihottava. Seksikkyys miehessä tulee tietynlaisesta älykkyydestä ja läsnäolosta ja toisen kunnioittamisesta. Avoimuudesta ja sellaisesta energiasta, että on herkillä ottamaan vastaan sitä hyvää mitä toinen haluaa antaa. Ja katseesta, ja kehonkielestä, äänestä, ominaistuoksusta.
Oho toi menikin vähän ohi kysymyksen 😄 Voisihan tässä ihan mieheltä kysyä olisiko toiveita pukeutumisen suhteen 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parasta pyllyseksiä: hellempi pyllyn nuolenta ja sormetus vaiko ihan reilu pyllypano peniksellä?
Kumpikin on aivan ihanaa, hyvin usein tilanne lämpenee nuolemisesta ja sormetuksesta niin että on pakko saada koko hoito 😄
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko/oletteko XU:ssa?
Ei olla, ei ole meidän juttu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Fantasioitko kaksoispenetraatiosta? Ns. molempiin. Jotkut kai mieltää dp:n, että kaksi yhtäaikaa samaan. Oliko niin, ettei kimpoista kokemusta. Kiva ajatus voisi olla myös, että mies/oma miehesi sisällä ja toinen nainen nuolee sinua samalla?
Joskus mut hyvin harvoin, lähinnä kokeeksi että kiihottaisiko, mut ei se isommin. Toi mitä kuvasit viimeisimpänä on sellaista mitä voisi joskus kokeilla. Erityisesti niin, että olen miehen päällä selälläni, kulli pepussa, ja nainen olisi siinä meidän jalkojen välissä mun pilluni äärellä 🙂 Ja hyväilisi miehen palleja ja peppuakin. Ah, toi olikin ihana ajatus!
Sit mä rakastan suihin ottamista niin paljon, että toki ois kiva koittaa sellaistakin, että oma mies ottaa takaapäin ja voisi samalla ottaa toiselta ihanasti suihin. Vesi herahtaa kielelle kyllä tuostakin ajatuksesta 😄
Meille on toistaiseksi kuitenkin riittänyt vaan me kaksi. Jos kohtaan naisen jonka kanssa synkkaa, niin voin käydä hänen kanssaan puuhailemassa. Miestäkin kiihottaa ajatus musta toisen naisen kanssa, mut ei ole ainakaan vielä ollut puheissa että haluaisi osallistua.
Ap