Mitä ruokaa teillä tänään on (ollut)?
Oliko kotitekoista, kaupan vai ravintolan vai hotellin?
Kommentit (83)
Pyttipannua jauhelihalla ja munalla ja salaattia
Kohta nostan vuoallisen kinkkukiusausta uunista ja ihan on itse tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Sanna-tädin vihreää haineväkeittoa tiikerinstorba- pingviinihöysteellä. Jälkiruokana saimaannorppaa ja sarvikuonoa kiinalaisittain. WEF:in suosittelema. (Ei WWF:n)
😚😉😁😅🤣
Heräsin kymmeneltä ja join lasillisen vettä ja appelsiinimehua. Sitten söin ruiskaurapuuroa ja join lasillisen piimää. Sitten kuppi kahvia ja kaurakeksi. Kahden aikaan söin banaanin ja join kupin kahvia aurinkopullan kera. Kohta syön valmisruoan, joka sisältää perunamuussia ja jauhelihapihvin. Sen kanssa ruisleipää ja sulatejuustoviipale ja lasillinen piimää. Jälkiruoaksi tiikerijäätelöä ja pari riviä Fazerin sinistä. Kymmenen jälkeen illalla syön vielä ruisleipää, kevyt lauantaimakkaraa ja appelsiini jogurttia. Sitten vielä kuppi kahvia ja palanen pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse tein lihapullia ja niiden kanssa uunijuureksia ja perussalaatti.
Toiseksi ruuaksi lämmitän eilistä nakkikeittoa.
Siis ruokavaihtoehdoksi?
Mikä toinen ruoka?
Syökö teillä ihmiset eri ruokia?
En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naudan lehtipihvit punaviinikastikkeella, lohkoperunat ja fetasalaatti. Lasi punaviiniä.
Jälkkäriksi mudcakea ja vaniljajäätelöä.
Hyi hlvt,
Toi määrä. Kuka oikeesti pystyy syömään.
Osalle meistä tuo on ihan normaalia syömistä, määriä tuossa ei kyllä kerrota, onko pihvi iso vai pieni pieni, montako perunalohkoa, puoli kakkua ja litra jäätelöä vaiko kohtuudella...
Itse syön paljon ja monipuolisesti, 5 ruokailukertaa päivässä, iso lautanen on aina päivällisellä täynnä, jälkkärikin maistuu. N45 164/54. Miksi pitäisi syödä vähemmän kun ei ole mistä laihtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haettiin pizzat ja illemmalla teen lohikeiton ison satsin. Sitä syödään sitte muutamia päiviä.
Järkyttävää.
Kuinka paljon ruokaa päivän mittaan?
En jaksaisi kuin yhden slaissin pizzaa plus yhden-kaksi lerssiä mehuineen päivässä.
Ehkä vetivät 90 km:n pyörälenkin. Oli hieno lenkkikeli tänään.
Ehkä (he) vetivät?
Etkö sä osallistunut? Missä sä olit?
Meetkö yksin illalka taas autolla kauppaan?
Kuulostaa hirveältä elämältä.
Nyrkin ja helkan välissä?
Helsingistä mihin ja takaisin?
Montako henkeä tai ruumista liikkeellä ja syömäpuuhissa?
Aamupäivällä lasagnettea ja salaattia ja iltapäivällä muussia ja lehtipihviä.
Nouto-sushia ja illemmalla salaattia (mukana pähkinöitä ja krutonkeja) ja ciabattaa. Hiilarivoittoinen päivä eikä se terveellisin, mutta joskus pitää saada herkutellakin.
Lounaaksi söin salvialla ja sitruunalla maustettua kanaa ja perunoita, päivälliseksi itse tehtyjä hampurilaisia.
Lounaaksi kasvissosekeittoa, illaksi pizzaa. Nykyään käymme ulkona syömässä harvoin koko perheenä. Muutama vuosi sitten ulkona syötiin koko perhe ravintolassa pari kertaa kuussa, nyt sellaiseen ei ole varaa kun kulurakenne on muuttunut. Lapset kasvaneet teineiksi, itse panostan matkusteluun, hankittiin mökki ja ne mökin kulut) kaikki (ruoka, kengät, vaatteet) kallistunut, mutta palkka ei ole suhteessa noussut.
Meillä itsetehtyä kinkkukiusausta ja salaattia.
Unnilohta, kermaviilikastiketta ja uunissa paistettuja itsekasvatettuja perunoita ja porkkanoita oli lounaaksi. Salaatin sijasta punajuuriviipaleita... kun ei ollut salaattivärkkejä eikä viitsinyt niiden takia lähteä kauppaan.
Illalla varmaan vain karjalanpiirakoita ja munavoita, marjoja ja rahkaa. Ei ole lapsia niin en pidä kahta lämpimää ruokaa päivässä aina tarpeellisena.
Lounaaksi riisiä ja kanaa tikka masala. Päivälliseksi nakkiwokki. Molemmat itse tehtyjä.
Lounaaksi mustapapu-chipotle-kastiketta lohkoperunoita ja bataattia salaatin kanssa. Illallisella loimulohta ja perunaa. Lohi oli kalakauppiaalta muuten tehtiin itse.
Broilerinjauhelihapihvejä kookos-kasviskastikkeessa ja riisiä toiselle (oli 1 annos jäljellä eiliseltä), toiselle munakas tonnikalatäytteellä. Salaattia lisukkeeksi. Syödään 1 lämmin ateria päivässä. Kokkaan itse alusta alkaen, joskus harvoin mennään ranskikset plus nakit-linjalla (pari kertaa vuodessa).
Schnizel vasikanlihasta sekä perunat ja bearnaise eli BEA . Sekä hieman sekavihanneksia.
Lounaaksi Kokkikartanon lohikeittoa ja päivälliseksi spagettia ja jauhelihakastiketta.
Lounas maksalaatikkoa, päivällinen keitetyt perunat, juureskuutiot ja pilkottuna lenkkiä. Aamu- ja välipalat kahvi ja voileipä.
Kreikkalaista salaattia.