Mitä ruokaa teillä tänään on (ollut)?
Oliko kotitekoista, kaupan vai ravintolan vai hotellin?
Kommentit (83)
Kanan paistileikkeet pannulla paistettuna, seurana kypsyvät porkkanasiivut, lisäkkeenä riisiä
Nachos pavuilla ja paprikoilla, itsetehty salsa ja cheddarkastike.
Lohikiusausta puolilta päivin ja illalliseksi samaa.
Lounaaksi keitin perunoita ja syötiin kaupan valmiita kalapihvejä skagen-salaatin kanssa. Lisäkasviksena oli muussattua avokadoa. Iltaruuaksi syödään aiemmin tehtyä kana-fetapastaa. Lisukkeena salaattia ja babyporkkanoita.
Kaupan kanasalaattia. Päivällinen joku mikroruoka, en ole vielä päättänyt, mikä.
Vierailija kirjoitti:
Yakisobaa, tein itse. M25
Eli nakkikeittoa :) paljon "hienoja" nimiä
Lounaalla laitetiin pihalla nuotiomakkaraa ja lettuja kun muksut halusi. Päivällisellä on kohta kanaa ja perunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yakisobaa, tein itse. M25
Eli nakkikeittoa :) paljon "hienoja" nimiä
(yakisoba = nakkisoppa= Nakkikeittoo) :D
Kinkkukiusaus just uunissa. Perunat siivuiksi ja kerroksittain kinkun, sipulin, juustoraasteen ja mausteiden kanssa. Pari desiä kuohukerma/maito sekoitusta. Tuoksuu hyvälle, kohta valmis. Riittää keskiviikkoon saakka.
Uunikamelia taatelikastikkeessa. Jälkkäriksi vesipiippua. Perus nykyhärmäläinen ateria, kuuden tonnin mattojen päälle levitettynä.
Soijarouhe-liha kasviskeittoa-hyvin mausettuna;;nam.
Vierailija kirjoitti:
Paistovalmiit wieninleikkeet+pariisinperunat.
Meillä kans wieninleikkeet +ranskalaiset
Itse savustettu kokonainen kirjolohi, lohkoperunat, vihersalaatti, kahdenlainen kylmä kastike.
Sitruunafetavalkosipulipastaa, oli kyllä aivan ylimainostettua, ihan ohjeen mukaan tein vaan eipä ollut kummoistakaan, ei jatkoon.
Teriyakilohta ja eilistä perunamuusia, jälkiruokana eilistä karpalokiisseliä. Itse tehtyjä kaikki.
Lounaalla itsetehtyä pad thaita ja päivälliseksi keitetyt perunat ja nakkikastike, toki salaattia yms lisäksi.
Paistovalmiit wieninleikkeet+pariisinperunat.