Mitä ruokaa teillä tänään on (ollut)?
Oliko kotitekoista, kaupan vai ravintolan vai hotellin?
Kommentit (83)
Olen syönyt puolikkaan banaanin, eilen illalla aloitetun, eli pää oli aavistuksen ruskettunut keittiön tiskipöydällä yön levättyä. Lisäksi olen juonut kaksi lasillista kraanavettä. Ei ole vielä nälkä.
Sanna-tädin vihreää haineväkeittoa tiikerinstorba- pingviinihöysteellä. Jälkiruokana saimaannorppaa ja sarvikuonoa kiinalaisittain. WEF:in suosittelema. (Ei WWF:n)
Vierailija kirjoitti:
Haettiin pizzat ja illemmalla teen lohikeiton ison satsin. Sitä syödään sitte muutamia päiviä.
Järkyttävää.
Kuinka paljon ruokaa päivän mittaan?
En jaksaisi kuin yhden slaissin pizzaa plus yhden-kaksi lerssiä mehuineen päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yakisobaa, tein itse. M25
Eli nakkikeittoa :) paljon "hienoja" nimiä
(yakisoba = nakkisoppa= Nakkikeittoo) :D
Yakisoba eli paistettu nuudeli on japanilainen nuudelisekoitettu ruokalaji.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Haettiin pizzat ja illemmalla teen lohikeiton ison satsin. Sitä syödään sitte muutamia päiviä.
Montako pizzaa haitte, maksoiko vähän vai paljon?
En tiedä. Kiinnostaa, paljonko sunnuntain plus parin seuraavan päivän ruokiin näissä rahaa.
Yksineläjä kysyy vain mielenkiinnosta.
Kohta lämmitän mikrossa pari siivua leipää ja väliin kenties vielä syötävää nakkia.
Tein perunavuokaa lasagnen tapaan. Tomaatti- ja juustokastiketta, pastalevyjen tilalle ohuita perunasiivuja.
Tuli syötyä ja olihan kesäkurpitsapihvien ja perunoiden lisäksi kanasalaattiakin. On aika täysi olo nyt.
Karitsafilettä ja fetaperunoita + vihersalaattia. Piti vähän harjoitella pääsiäistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Lounaaksi oli pizzaa ja nyt päivälliseksi ranskalaisia ja kanaa päälle juustoa ja uuniin
Montako syömähenkilöä? Hinnaksi about / naama. Arvioi.
Itse tein lihapullia ja niiden kanssa uunijuureksia ja perussalaatti.
Toiseksi ruuaksi lämmitän eilistä nakkikeittoa.
kävin äidin ja isän luona syömässä, äiti oli tehnyt kalakeittoa ja illalla teen tacoja (jäi eiliseltä)
Vierailija kirjoitti:
Naudan lehtipihvit punaviinikastikkeella, lohkoperunat ja fetasalaatti. Lasi punaviiniä.
Jälkkäriksi mudcakea ja vaniljajäätelöä.
Hyi hlvt,
Toi määrä. Kuka oikeesti pystyy syömään.
Vierailija kirjoitti:
Itse tein lihapullia ja niiden kanssa uunijuureksia ja perussalaatti.
Toiseksi ruuaksi lämmitän eilistä nakkikeittoa.
MIksi kaksi ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää.
Kuinka paljon ruokaa päivän mittaan?
En jaksaisi kuin yhden slaissin pizzaa plus yhden-kaksi lerssiä mehuineen päivässä.
Ehkä vetivät 90 km:n pyörälenkin. Oli hieno lenkkikeli tänään.
Jalostajan hernekeittoa parhaillaan syön ja hapankorppuja leikkeen ..juuston kera,ei ollut purkissa kovakuoriaisia ,mikä pettymys.