Ei minulla herkkutiskin työntekijänä ole itselläni varaa niihin herkkuihin, joita asiakkaille myyn --- miltä se sinusta tuntuu?
Toivottavasti vähän pistelee. Vai eikö ole omatuntoa?
Kommentit (84)
Oletko se sama, jonka äiti halusi nousta pyörätuolilla vuorelle?
Onpas narsistinen aloitus. onhan se asiakkaiden eli muiden syy mitä AP tekee rahoillaan.
Minulla ei ole varaa niihin kauniisiin keittiöihin ja kylpyhuoneisiin joita asiakkaat meillä ostaa...
Mikä on herkkutiski? Irtosuklaata?
Niin, joskus,kun nuket tehtiin käsin joka suhteessa, tekijällä ei ollut mahdollisuutta ostaa tekemäänsä. Mikä on muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Ota peepeellää: Pienen Palkan Lisää. Vuoron lopussa siinä kun siivoilet tiskiä kuntoon ja laitat valmiiksi seuraavaa päivää varten , ota vähän maistiaisia mukaan kotiin. Illalla rauhassa kotona laitat esille herkkutarjottimen ja avaat kohtuu-hyvän viinipullon, rentoudut ja nautit.
Hyi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ei niilläkään työntekijöillä, jotka etsivät kultaa kaivoksilta ulkomailla, ole varaa koruihin tai timantteihin.Työ on ankaraa ja vaarallista.
Niin. Tuossakin homma menee niin, että alaiset tekevät vaarallisen ja fyysisen työn, mutta toimistossa löhöilevät pomot vievät suurimman osan rahoista.
Minä olen myös herkkutiskillä! Minusta on ihanaa kun kuulen reseptejä millä asiakkaat aikovat herkutella, joskus tarjouksesta ostan myös itse, sen verran on varaa minullakin! 😊
Asiakkailta tulee tosi hyviä ideoita melkein joka päivä. Sitten säästän hieman ja testailen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä herkkutiskillä myydään
Lihaa, kalaa jne.
Eli ihan vaan liha-ja kalatiski en tiennytkään että se on herkkutiski.
Joillekin hyvä ruoka on herkkua. Vai onko jauheliha parempaa? Tai pakastekala?
On tiskillä muutakin ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niilläkään työntekijöillä, jotka etsivät kultaa kaivoksilta ulkomailla, ole varaa koruihin tai timantteihin.Työ on ankaraa ja vaarallista.
Niin. Tuossakin homma menee niin, että alaiset tekevät vaarallisen ja fyysisen työn, mutta toimistossa löhöilevät pomot vievät suurimman osan rahoista.
Niin on, herkkutiskilläkin on oltava koko ajan valppaana kuin villieläin: jatkuvia uhkia ja rikkaat asiakkaat vielä riesana.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös herkkutiskillä! Minusta on ihanaa kun kuulen reseptejä millä asiakkaat aikovat herkutella, joskus tarjouksesta ostan myös itse, sen verran on varaa minullakin! 😊
Asiakkailta tulee tosi hyviä ideoita melkein joka päivä. Sitten säästän hieman ja testailen itsekin.
Ja lisään vielä, että jos tulee uusia juttuja tiskille niin työnantaja maistatuttaa ja opastaa niitä käyttämään, antaa jopa joskus reseptin kera kotiin testattavaksi. Erikoisjuustoja saamme kotiin myös aina kun valikoimaan tulee uutta, että osaamme sitten kertoa minkälaisia tuotteita tiskillä on.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kommentti, hyvä sinä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kommentti, hyvä sinä!!
Kiitos, meidän kauppias on kyllä tosi reilu pomo. Mukava paikka olla töissä ja asiakkaat yleensä hyväntuulisia. Joskus joku niuhottaja sattuu mutta ovat vähemmistössä. 😊
Älytön aloitus. Aika moni ei edes halua sitä mitä työpaikalla on.
Mä oon Alkossa... Palkka on ihan ok mutta en mäkään sieltä niitä kalliita viskejä ja shampanjoita voi ostella! 😀
Ruoka on polttoainetta. En ole koskaan ymmärtänyt "herkkuja" ja ruoalla yli asteikon mehustelijoita.
Ei herätä mitään tunteita jos joku jää ilman spesiaaliherkkuja.
Ihmiset jotka herkuttelevat itsensä ylipainoisiksi ja sairaiksi vähän säälittävät.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka on polttoainetta. En ole koskaan ymmärtänyt "herkkuja" ja ruoalla yli asteikon mehustelijoita.
Ei herätä mitään tunteita jos joku jää ilman spesiaaliherkkuja.
Ihmiset jotka herkuttelevat itsensä ylipainoisiksi ja sairaiksi vähän säälittävät.
Toiset nauttivat ruoasta, toiset esim musiikista. Ei herkuttelu tarkoita ylipainoa vaan ihan vaan hyvän makuista ruokaa. Toisilla on myös parempi makuaisti kuin toisilla. Itse en esim ymmärrä miten joku sommelier tunnistaa niin paljon viinejä ja makuja niissä, mutta en silti heidän osaamistaan ja makulahjakkuuttaan väheksy. Osaavat mahtavasti yhdistää oikean viinin ruoka-annokseen.
En minäkään automyyjänä osta kaikkein kalleinta autoa. Silti ajelen niillä kun se on nähkääs työpaikkaetu.
Ota peepeellää: Pienen Palkan Lisää. Vuoron lopussa siinä kun siivoilet tiskiä kuntoon ja laitat valmiiksi seuraavaa päivää varten , ota vähän maistiaisia mukaan kotiin. Illalla rauhassa kotona laitat esille herkkutarjottimen ja avaat kohtuu-hyvän viinipullon, rentoudut ja nautit.