Ei minulla herkkutiskin työntekijänä ole itselläni varaa niihin herkkuihin, joita asiakkaille myyn --- miltä se sinusta tuntuu?
Toivottavasti vähän pistelee. Vai eikö ole omatuntoa?
Kommentit (84)
Minä myyn merkkivaatteita marimekko,gant,hilfiger,balmuir ym. Itsellä ei kuitenkaan ole varaa niitä ostaa edes henkilökunta alella. Kuljen itse new yorkerin ja vero modan vaatteissa. Ei 13e tunti ja tunteja 30h viikossa osteta sellaisia. Kadehdin kyllä välillä asiakkaita kun saadävat ostaa jonkun monta viikkoa ihailemani mekon tosta vaan.
Arkkitehtinä en ole urani aikana piirtänyt yhtäkään asuntoa tai taloa johon minulla olisi edes etäisesti ollut varaa. Automainoksia katsellessa sama. Joskus tulee mietittyä kelle ihmeelle kaikki palvelut ja tuotteet on edes olemassa jos edes hyväpalkkaisessa työssä ei niihin ole mitään saumaa.
Niin, entä sitten? Mun mies myy luksusautoja työkseen, eikä meillä ole niihin varaa. En näe siinä mitään väärää.
Hei, olen kosmetologi... En ikinä voisi laittaa samoja summia hoitoihin kuin jotkut vakiasiakkat laittaa! Yksi rouva laittaa varmaan tonnin kuussa mun yritykseen! Oon vaan ihan helevetin tyytyväinen että käy minulla eikä jollain muulla!