Miten lapsesi on nolannut sinut julkisesti? Ta sinä lapsena nolasit itse vanhempasi`?
Minä suutuin ja lähdin juoksemaan alasti hotellin käytävälle.. 6vuotiaana. Tuosta on 30 vuotta mutta vanhemmat muistaa lopppuikänsä :D
Ja oma oma poika noin 5vuotiaana huusi lastetapahtumassa jossa esiintyi Muumit että Pikku myy on läski.
Kommentit (6)
Tyttö julisti keskellä tarhan pihaa joka oli täynnä lapsia tuovia vanhempia " äidillä on vaippa!" oli nähnyt kun vaihdoin sidettä.
Lapseni kertoi kaupan kassalle, kuinka kiroilin kuin rekkajätkä kun teloin itseni. Ihmiset katsoivat todella pitkään siellä jonossa. Osalla naisista ryhti oikeni kun piti nähdä törkyturpaäiti paremmin.
Lapseni huusi täysillä ulko-ovesta ulos, että mun iskä on homo.
Ei ees tienny, mitä se tarkoittaa eikä sen isä edes oo homo. Siis jotain nelivuotiaana.
Tiskasin kun naapuri tuli soittamaan ovikelloa.
Mun poika heitteli iloisesti leluja alas parvekkeelta.
Olin mummon ja ukin kanssa Ranuan eläinpuiston ravintolassa ja alle 7v lapset söivät edullisemmin. Mummo ei kertonut minulle että aikoi valehdella ikäni enkä ollut juonessa siis mukana, kun mummo tilasi minulle tämän alle kouluikäisten lounaan ja korjasin että olen kyllä jo täyttänyt 7. Mummo oli iästäni hyvin tietoinen. Harmittaa näin jälkikäteen :D
Neuvolassa äiti valitti että mä olen nirso, vastasin että äiti ei osaa laittaa ruokaa.