Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rekkakuski Viivi Kadeniuksen, 21v elämä tuhottiin

Vierailija
10.03.2024 |

Iltalehdessä juttu. En saa linkitettyä. Itsemurhan tekijä tiputti itsensä sillalta hänen rekkansa konepellilleen ja kuoli. Nyt ei nuori tyttö voi enää ajaa. Itsemurhan kun tekee,  niin pitäisi miettiä ettei tuhoa muiden ihmisten elämää.

Kommentit (310)

Vierailija
301/310 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kävin facebookissa katsomassa tämän itsemurhan tehneen tytön kuvaa, niin iski hirveä suru ja tuska hänen puolestaan.

Siinä kuvassa hän on surullisen näköinen eikä kukaan kuudesta kaverista ole käynyt tykkäämässä siitä.

Hän on varmaan ollut todella yksinäinen, ja vaikka on liian myöhäistä nyt, minä itken hänen puolestaan 😭

Älkää tehkö im, jotka sitä suunnittelette ja mietitte, teidän elämällänne on tarkoitus, vaikka juuri nyt ei siltä tuntuisi. Sinun elämälläsi on väliä, vaikka et itse niin kokisi. On yksi, joka rakastaa juuri sinua ja Hän muuttaa sun koko elämän. Jos tahdot.

Iso halaus kaikille teille kärsiville

Mistä tiedät hänen nimensä? Onko se julkistettu jossain?

Vierailija
302/310 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten oman elämänsä tuollaisesta pilaa. Ei mua kiinnostaisi muu asia, kuin se vaiva ja rahan menetys mikä tuosta aiheutuu. Vituttaisi korkeintaan.

Psykopaatti.

Tiedän yhden rekkakuskin jolle tuo tapahtui, ja  sen jälkeen  minkäänlaisen auton rattiin ei ole tarttunut.

Terveelle normaalille ihmiselle se on niin paha paikka ettei ihme vaikkei koskaan toipuisikaan.

Kuten sanoin, psykopaatti pitää olla jos tuollainen asia ei hetkauta. Tai sitten niin elämäänsä katkeroitunut että kaikki normaalit  tunteet kuolleet. Heitäkin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/310 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä vastenmielisiä rekan tai junan alle menemisiä tapahtuu Suomessa aivan liikaa. Olisi jo korkea aika käynnistää mediassa aktiivinen kampanjointi ja valistustyö vähemmän sotkua ja traumoja aiheuttavien itsemurhatapojen puolesta.

Juuri tämä on monella se pointti. Itsemurhan ei pitäisi tuottaa lisäuhreja tai pilata muiden elämää. Joku vastuu on ihmisellä itselläänkin, vaikka olisi miten paha olo.

Vierailija
304/310 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuli julkisuuteen tämän asian kanssa? Huomionhakua? Käyttikö terapiajaksot? Näki tapahtuman varmasti moni muukin mutta uskon että edelleen työssään jatkavat eivätkä hae säälipisteitä.

Hyvä että tuli julkisuuteen! On korkea aika tuoda esiin myös itsemurhaajan "uhrit", jotka joutuvat kohtuuttomasti kärsiä toisen teosta. Monet saattavat itse päätyä itsemurhaan joutuessaan tahattomasti osalliseksi itsemurhaan.

Vierailija
305/310 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsetuhoisuuskaan oikeuta aiheuttamaan muille traumoja.

Vierailija
306/310 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tuli julkisuuteen! On korkea aika tuoda esiin myös itsemurhaajan "uhrit", jotka joutuvat kohtuuttomasti kärsiä toisen teosta. Monet saattavat itse päätyä itsemurhaan joutuessaan tahattomasti osalliseksi itsemurhaan.

Täysin samaa mieltä! Ääriesimerkki tuo että päätyisi myös itsemurhaan, mutta ainakin pahoja mielenterveysongelmia joista usein kärsii myös useampi ihminen (esim.traumatisoituneen perhe). Jollakin voi olla lapsetkin kyydissä traumatisoitumassa kun tilanne tapahtuu.

Vierailija
307/310 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan kaikkia noita jotka tekevät itsemurhan ja käyttävät toisia ihmisiä aseenaan. Sitähän se on: ajat päin isoa rekkaa, jonka paino takaa sen että kuolet ja tuo rekkakuski joutuu ajamaan sua päin tietäen että hänen autonsa aiheuttaa toisen ihmisen kuoleman. Väistäminen ei monissa paikoissa onnistu vaaraa aiheuttamatta ja hidastaminen ei onnistu sillä matkalla mitä on käytettävissä. 

Moni rekkakuski vammautuu itsekin jos rekan nuppiosa esim kaatuu tai jalat jää jumiin polkimien ja ratin alle. Ja sitten on erikseen ne tapaukset joissa rekkaa ajaa yhden miehen firma velkarahalla ostetulla autolla. Siinä menee samalla yritystoiminta.

Lääkärille sama tilanne olisi kun ihminen pakottaisi sut piikittämään myrkkyä suoneen ja sun pitäisi katsoa kun sen pää räjähtää ja samalla olisi vaarana että sulta itseltäsi menee samalla jalka poikki ja elinkeino kokonaan. Joten ei oo verrattavissa.

Poliisit kohtaa näitä joskus myös, aseeseen juoksijoita, mutta harvemmin. Heille on myös tarjolla terapiaa ja tukea. 

Jos on pakko tappaa itsensä autolla, niin vuokra-auto ja ajaminen päin kallioleikkausta. 

Vierailija
308/310 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kouvolatukka kuskilla? Ylipainoa? Naisiinpäin?

Vierailija
309/310 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on palomiehenä Jyväskylässä ja oli siivoamassa tapahtumapaikalla. Kertoi että tytön palasia oli satojen metrien alueella. Letkuilla pesivät asvaltin kun oli isoimmat osat kerätty ruumispussiin. 

Ilmeisesti yleisiä kuten junan alle jättäytyminenkin. Yhden kevään aikana meidän lähellä jättäytyi kolme ihmistä junan alle. 

Kuskille ja muille jälkipyykkiin osallistujille kovia paikkoja vaikka useita olisikin nähnyt. 

Vierailija
310/310 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi