Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ELOISAT keskellä viikkoa

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen niiiin kade, noista siun hepoista! :) Pienen ikäni olen haaveillu omasta pollesta, mut sepä taitaapi haaveeksi jäädä :)

Tänään sitten kävimme tuolla neuvolassa ja moneen asiaan tuli selvyys: Jaakko on kasvanut komiasti pituutta nyt 70cm (4cm kuukaudessa! :O) Painoakin oli ihan kivasti tullut 8.3 kg oli nyt elopaino " pikkuisella" . Pyysin tätiä ottamaan pojasta hb:n joka sitten olikin 135! Täti siinä sitten juttelikin, että tuon rautalisän voisi ehkäpä jättää jo poikeen, vaan katsotaan nyt sinne keskoskontrolliin asti, joka on parin viikon perästä :) Eihän ny tyhmät sotamiehet ominpäin ala tuommottissii.

Tuon kakkosen tukanlähdötäkin kyselin ja siihen tätillä oli eikiva vastaus. Saattaapi tuo olla sitten pälvikaljua! Vaikka minä kyllä olin henkisesti siihenkin asiaan jo valmistautunut. Kiitos googlen ja netin yleensä.

Että nuin ja näin :)

Niija menkkaG: minen tiijä, että ketä se oikeestaan tää minun vuoto kiinnostaapi, muttaettä pistänpä piruillessani mieki lusikan tähän soppaan. Alkoivatten jo tuossa viime juhannuksena, heh muilla vielä nassikat sillo masussa :) Ja suuremmilta säryiltä ja vuodonmäärältä olen välttynyt, mitä nyt tuo " tavara" on ollunna niihi aikoihin kuin " pakotettu" ;D

Silläviisiin

Ja puuiissss

Eria

Vierailija
2/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä pitää - paljos sillä ponilla on ikää?

Mehän voidaan tulla kesän suurtapaamiseen teille niin sinä sitten voisit poniajeluttaa kaikki vauvat pellon ympäri ja hauskaa olisi - puistoakin löytyisi taitaisi löytyä sen verran että viltin voisi levittäää :)....vitsi vitsi älä pelkää!!!!

Kiitos jumppavinkinkistä Jamssa. Sairastelu vienyt muutaman kilon minulta, mutta enemmän noita kiloa tuppaa kertymn kuin lähtemään. Minulla kun imetys ainoastaan lisää ruokahalua...

t. kretukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tällä äidillä jäänyt kirjoittelu taasen vähemmälle, lueskellut oon palstaa päivittäin mutta kirjoitus puuhat jääneet vähemmälle. Käytin meidän neitiä tänään lääkärissä pitkään jatkuneen kärttyisyyden takia, säikähdin tietty jos sattuis olemaan korvatulehdusta tai muuta.. No onneksi korvat olivat terveet ja tulehdusarvot normaalit. Pissakoekin saatiin otettua, monien mutkien jälkeen.. On muuten erikoisen hankalaa ottaa pissanäyte näin pieneltä!! Pissakokeen tulos selviää vasta myöhemmin, jospa sekin olisi puhdas, niin saisi tämä äiti rauhan mielelleen.. Lääkäri uskoi tytön itkuisuuden johtuvan vaan hampaiden tulosta, sitähän minäkin alkuun jo epäilin, mutta kun kitinää jatkuu jo toista viikkoa niin päätin kuitenkin tarkistaa asian. Tytöllä on ikenissä muutama kohouma, mutta minusta kun ne eivät ole edenneet suuntaan eikä toiseen sitten yli puoleen toista kuukauteen.. Kaipa ne toiset sitten tekevät hampaitaan pidempään..

Muuten neiti voi oikein hyvin, ruoka maistuu ja yötkin taas rauhoittumaan päin (kop kop)..=) Johan tuota ähinää ja heräilyä taas olikin melkeen kuukauden päivät. On se vaan niin tärkeää se omakin uni, nimenomaan edes se yksi pidempi pätkä yhtenäistä unta yössä. Nyt kun olen saanut parina viime yönä unta noin 6h yhteen kyytiin ja päälle muutamia tunteja pätkissä, niin heti huomaa eron esim. viikon takaiseen oloon. Joten kovasti voimia kaikille rikkonaisista öistä kärsiville äideille!

Menkoista oli kyselyä.. Mulla on nyt tullut kahdet menkat, ekat oli superniukat ja kesti vaan kaks päivää, nyt sitten nää toiset olikin jo huomattavasti runsaammat ja kesti jo reilu viikon. Toisaalta helpottunut olo kun hormoonitoiminta palautunut uomiinsa ja toisaalta taas kenkuttaa niin vietävästi, oisvat vaan pysytelleet poissa..=)

Kesätapaamista on jo hiukkasen suunnitteilla. En vielä erilliseen pinoon ole ennättänyt mielipidettäni laittaa, mutta isompi tapaaminen kuulostaa oiken mukavalta. Mekin kun täällä pohjoisessa asutaan, niin ehkäpä sitä kesällä tulisi lähdettyäkin teitä muita treffaamaan.

Painonpudotuksestakin on ollut juttua. Minä taas kuulun siihen toiseen ääripäähän jotka saavat tunkea napaansa vaikka hevosen ja se ei näy missään. Onhan siinäkin puolensa, mutta uskokaa pois, ei sekään aina niin herkkua ole! Joskus muiden ihmisten päiviyttelyt laihuudesta ahdistaa kovastikin, eihän ylipainoisiakaan ihmisiä päivitellä kasvotusten ääneen.. Joten minun ei elopainoisiin tarvinne liittyä, vaikkakin terveellisempään suuntaan ois toki hyvä minunkin ruokavalion kallistua! Vinkiksi voisin kuitenkin antaa kaikille makeannälän kanssa painiville sellaisen, että kokeilkaapa tehdä hedelmälautanen itsellenne. Minun on nimittäin pakko yrittää kontrolloida edes vähän makean syöntiäni, se on aikas hurjaakin joskus..=) Teen iltaisin kun on hetki omaa aikaa itselleni ison lautasellisen paloiteltuja hedelmiä, vesimelonia, omenaa, viinirypäleitä, banaania, ananasta yms. kaikkea sellaista mistä vaan tykkään. Jääkaappi kylmät hedelmät on ihania ja terveellisiä, ei toki yhtä ihania kuin karkit mutta kuitenkin..=)

Jaa mutta jopas tuli omaanapaa.. Sen siitä saa, kun ei kirjoittele kovin usein. Pitänee taasen ryhdistäytyä ja alkaa kirjoittelemaan useammin. Taidanpa kömpiä neitosen viereen päikkäreille ja jättää taasen kotityöt iltaan..=)

Oikein pirtsakkaa päivää kaikille, niin ja pikaista paranemista kaikille sairastelijoille!

MeiMii ja Aino 4,5kk

Vierailija
4/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs rotuisen ponin ostaa päräytit? Minä ratsastelen noilla issikoilla..

Meillä kolmas yö pinniksessä ja ihan uskomattoman hyvin neito nukkuupi! Vähän aikaisemmin kun vielä alkais koisaamaan niin iso VAU! :))

Viime yönä nukahti siinä 00.30-01.00, en ihan tarkkaan tiedä. siinä omassa sängyssään jutteli sen puolisen tuntia ja nukahti sit ihan issekseen.

Sit mä heräsin kun oli rinnat niin kivikovana täynnä maitoo, ja katoin kelloa, oli yli seitsemän!! Olin ihan ihmeissäni, ikuna oo nukkunu noin kauaa! Sit siinä tunnin pyörin ja pähkäilin et kauankohan meinaa tyttö vielä nukkua, et joudunko lypsylle lähtemään. Mut sit kasin jälkeen heräsi syömään.

Jamssalle voin kyllä siis suositella kokeilemaan pinnikseen laittoa. Siis vauvan.. ;) Meillä muuttui ku taikasauvalla nää yöt heti. Aikasemminhan kun nukku meidän vieressä niin söi läpi yön 1-2 h välein.

Sorry nyt hirvee hehkutus ja jankutus asiasta, mut oon pikkasen innoissani kun saa nukkua! :))

Huuto yltyy.. Palaan..

Calathea

Vierailija
5/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana ilma ulkona, aurinko paistaa ja pakkasen puolella. Aamu-ulkoilu vietettiin terveyskeskuksessa, kun pojan korva ei ota parantuakseen. Taas saatiin lääkekuuri ja nyt sen vaatimani lähetteen korvalääkärille Hämeenlinnaan. Jospa siellä osaisi lääkäri päättää mitä tuolle korvalle olisi syytä tehdä.

Matka lääkäriin oli yhtä tuskaa. On pojalle iskenyt kauhea lääkäripelko, kun on jouduttu niin usein käymään ja epämukavia juttuja tekemään. Huusi osan matkasta ja kieltäytyi kävelemästä tai seisomasta laudalla. Mentiin kävellen kunaattelin, jotta tyttö saisi nukuttua aamutirsat vaunuissa. Jos olisin tiennyt tulevan tuollainen kävelyreissu niin autolla oltaisiin menty. Lääkärin huoneeseen sain pojan raahata väkisin ja käsillään peitti korvansa, kun lekuri otti lampun käteensä. Siinä sylissä sitten huusi ja rimpuli minkä jaksoi. Voi, että oli ihanaa päästä sieltä pois. Kotimatka sujui sitten paremmin.

Menkkoja ei ole täällä vielä näkynyt eikä kovin ikävä niitä olekaan. Pillereitä en aio enää hommata. Ei sopineet enää pojan syntymän jälkeen, joten nyt on harkinnassa kierukka. Enempää lapsia ei ole tällä hetkellä toiveissa. Mielihän saattaa muuttua mutta ikä taitaa tulla vastaan.

Meillä on tuo tyttö ruvennut nukkumaan öisin vatsallaan. Nukahtaa kylkiasentoon ja siitä sitten kiepsauttaa itsensä vatsalleen, kuuluu vain uninen ähkäisy. Jossain vaiheessa yötä sängystä kuuluu ähinää, kun siellä touhuilee, käännän selälleen mutta saman tien kääntää itsensä vatsalleen ja siihen nukahtaa. Täällä myös öisin yritetään ryömiä ja peppu nousee korkealle samoin kuin jaksaa nojata käsivarsiinsa ja kurkkii näin pinnojen yli. Päivällä lattialla ei näitä taitoja viitsi harjoittaa.

Mitähän vielä piti kirjoittaa. Taas lyö tyhjää. Kyllä se on kirjoitettava paperille valmiiksi kaikki mihin aikoo " puuttua" .

No, näin omanapaiseen juttuun lopettelen.

Huhti ja nukkuva tyttö ja kiukutteleva poika

Vierailija
6/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamani otus on vuoden vanha shetlanninponi, ja toistaiseksi vielä ori. Tosin, jos ei ole mitn aihetta niin enpä siitä ruunaakaan tee. oli tuo omakin kuuden vanhaksi ori ja vähän harmittaa että ruunautin vaikka varsinaista syytä ei edes ollut...

Oma kopsu siis nyt huhtikuussa 10v! Hassua kun on ollut ihan pikku varsasta mulla, ei uskois että 10 vuotta ollaan oltu yhessä.. Kipokka on siis suomenhevonen (hevosihmisille: he:B ja re100). Väriltään rautias(eli ruskea) oikein suloinen:)

Poni siksi, että se syö ja kakkaa vähän ja kun Kipokka tarttee seuralaisen, se ei yksin viittä minuuttia kauemmin homehdu. Ja sitten, jos Eemeliä joskus mahdollisesti kiinnostaa niin ompahan sopivan kokonen kapistus millä kopsuttaa...:)

Ja kuka se puhui kesäretken siirämisestä tänne :D Tervetuloa vaan, tänne meiän kotieläinpuistoon, lääniä löytyy, mahtuu useampikin viltti:)

Hevoset siis intohimoni, voisin satuilla niistä vaikka kuinka...*suu vahtoaa*...Niin ja sitten kesäksi tulee tosiaan vielä tutavani issikka laitsalle..YIPPII!

3 kopsua

2 koiraa

2 kissaa

Keru ja Eemeli

Vierailija
7/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla mitään asiaa ole mutta tulinpahan kuitenkin. ;)

Miehellä ollut tänään vapaapäivä kun tarvi esikoinen käyttää lääkärissä joten saanut vaihteeksi ottaa vähän " löysemmin rantein" .

Kevättä täälläkin jo odotellaan, että pääsisi tosiaan näin iltasellakin ulos. Sitten on tosiaan mukavaa kun tyttö jo voi vaunuissa istua ja katsella maailmanmenoa! :) Ihan kyllä oli jo sellanen keväinen päivä tossa tänään kun linnutkin oikein visersi.

Jaadijaa ja laadidaa. Eipä tässä kummempia, kunhan nyt pinoa nostin vähän ylemmäs. ;)

Ja pyykin kimppuun....

oinasmamma

Vierailija
8/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei siirretä retkuetta kerutukselle :), kun mie olen niin allerginen hepoille ja kissoille.. Onnittelut kuitenki uudesta perheenjäsenestä!

Kuinkas moni sitä äskein hikoili tv jumpan tahtiin? Mie kyl tein kaiken, mutta enpä tuosta hirveesti tykänny, turhan nopeella tahilla kaikki, mutta niinhän se näissä lyhyt junpis on, mutta kun ei askelkyykkyykään ehtiny tekee kunnol kun ne jo väänti seuraavaa..

Neuvolas käytiin tänään. Hilla on tommonen pieni mötikkä7130g ja 64,8cm pitkä... Huvittavaa oli se, että pää oli kasvanu melkein enemmän mitä pituus :). Piikki tuli ja pikkusen sitä muodon vuoksi itkas. Toivottavasti ei ala yöllä kiukuttelemaan.

joo, eipä mullakaan tän kummempaa kunhan tässä aikaa vietin.. kun en ole saanu aikaseks vielä ostaa sitä ompelukonetta enkä virkkuulankoja.

Vierailija
9/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhti oli niillä kyllä kova, mutta siellä se yks kuuskymppinen mummokin viipotti menemään, niin ei mulla antanut sielu periksi luovuttaa! Emmää sentään millekään mummoile ala häviämään. Nih.

Meillä on tänään nukuttu jälleen pitkät päikkärit! Jee, olipa hauskaa, kun tyttö koisasi liki kaksi tuntia. ja vain kerran huusi tuttia! Vähänkö olis kivaa jos näin olisi joka päivä :)

Nyt pois.

Jamssa + tytsy huomenna 5kk

Vierailija
10/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta kerkesin koneelle kun muksut ovat sängyissään. Teemu viihtyy lattialla ainaskin hetken. Kohta saa iltapuuronsa.

JEEEEEE. Mies istuu parhaillaan lentokoneessa matkalla kotiin päin. Yhden aikoihin yöllä on varmaan kotona asti. Lapsille tosin sanoin että isi tulee vasta huomenna kotiin. Miehellä on heti huomenna aamuvuoro. Ihanaa kun ei tarvii enään yksin hoitaa koko laumaa.

Aamusta oltiin perhekerhossa. Siskoni oli mukana kun hänellä oli vapaa päivä. Sieltä kotiin eskarin kautta. Odotettiin koululaiset kotiin ja lähdettiin mun äidille. Ihanaa kun kerrankin sai istua valmiiseen pöytään. Äiti laittoi ruuan ja sieltä sit suoraa viemään tyttö uimakouluun. Sillä välin oltiin shoppailemassa ja leikkimässä kaupan leikkipaikalla. Sieltä vietiin sisko kotiin ja kotiuduttiin itse.

Pinoa en oo kerennyt lukemaan kokoilen sen nyt lukea jos toi Teemu tuolla hetken vielä viihtyis.

puuhis ja Teemu 2908

Vierailija
11/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Teemu sit viihtynyt pidempään. Piti sille iltapuuro ekaks syöttää. Vaihtaa vaippa ja yökkäri päälle.

Kerutukselle onnittelut uudesta ostoksesta. Mä oon aina haaveillut ratsastavani mut porukoilla ei ollut koskaan varaa ratsastustunteihin. Ja iän myötä haaveet ovat muuttuneet. Kova olin/olen lukemaan Merja Jalon hevoskirjoja.

Ekat tuli ennen jälkitarkastusta ihan normaaleina. Seuraavia saikin odotella parit testitkin kerkesin tekemään. Kyllä ne sieltä sit tuli tosi runsaina ja kivuliaina. Sen jälkeen ne onkin tullut kerran kuussa ja näin tulee jatkossakin. Pillerit kun ovat seuranani. Kunnes mies antaa luvan ne lopettaa;)

Kretukalle voimia sairastelioitten kanssa ja Jamssalle tsempiä öihin.

Tuleekos se jumppa joka viikko? Niin ja mikä kanava ja aika?

Herkkujen syönnistä. Mä oon kans nyt tytön synttäreiden 8.1. Jälkeen rajoittanut herkkujen syöntiä. Karkkia ja sipsiä en oo ostanut kaupasta. Jädee oon kyl syönyt. Toissa iltana oli ihan hirvee himo et jotain tarvis suuhun saada niin söin sit Teemulle ja Vitoselle varattuja maissimaksuja. Eihän ne edes maistu miltään mut pakko oli saada jotain mutustaa.

Päiväunet: Teemu nukkuu kahdet unet ekat 12-13/14 jos nukkuu päiväl vaan tunnin niin sit nukkuu illalla kaks 16/17-18. Jos nukkuu päivällä kaks tuntiin niin illalta päikyille menee vasta 17 pintaan. 21 nukahtaa yöunille. Aamulla herää 8 aikoihin.

Jaahas nyt kattoon c.s.i.:tä. Teemukin nukahti sitteriin siirrän sen sänkyyn jatkaan uniaan.

puuhis joka odottaa miestänsä malttamattomana kotiin. Ikävä on ihan hirveä.

Vierailija
12/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeesti ennen saunaa tulin käväseen.

Kiva et Puuhiksen mies kotiutuu, ei tarvi yksin pesuetta hoidella.

Menkka G: Ei oo vielä näkynyt, eipä sillä että ikävä ois..

Esikoisen kanssa alkoi jo kun poika oli 3kk vaikka imetinkin, nyt ootin et ois kans jo alkanu, joten kaikki aika siihen ku alkaa on siis positiivista yllätystä. :)

Laitanpas uuden G:n taas..

PullonpesuG: Pesettekö tuttipullot koneessa vai käsin?

Mä oon pessy kaikki pullot käsin, koska musta tuntuu ettei kaikki konetiskiaine (karseeta myrkkyä..) lähde pulloista pois. Vainoharhainenko..? Mutta hyvin on menny käsinkin pesut.

Nyt saunomaan, tällä yökukkujalla on vielä pyykinpesukonekkin pärisemässä..

Öitä kaikille!

Calathea ja iltavirkku Aava 2808

Vierailija
13/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhis: samassa koneessa miehesi kanssa taitaa kotiutua tyttäremme isovanhemmat Kanarialta. Joko on pieni maailma tai sitten tosi iso kone =).

PullonpesuG: käsin pesen kun ei joka päivä tarvi astianpesukonetta käyttää (vielä).

t. Hanhikki

Vierailija
14/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään ei raaskis mennä nukkuun. Kävin just kattoon saapuvat koneet ja tunti niin kone olis Hesassa ja sieltä vielä tunti ajomatkaa kotiin. Niin ja kauan sit vielä kentällä menee aikaa että saavat laukut. Miehen veli hakee ukko kullan kotiin.

Odottavan aika on pitkääääääää. Jaahas jos menis renkkaa seuraavaksi tv kanavia. Netissä on tullut surffattua kaikki tutut sivut läpi.

puuhis mattamattomana ja kiltisti nukkuvat lapsukaiset.

Vierailija
15/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi seisoo meidän ulkoportailla 2½v neiti " prinssi" yöpaidassa ja huutaa....

Kohta menee hermo vain naiset ovat noin itsepäisiä ja itsekkäitä....per..he!!!!!!

Kukaan muu meidän lapsista ei ole ollut tuollainen volyymit täysillä huutaja. Voisi ajatella vähän muitakin jos on huono olo tai nähnyt painajaisia. Huutaa nätisti äitiä, niin kyllä äiti tulee ja lohduttaa, mutta tämän tapauksen kanssa äidiltä menee lohduttamis fiilikset tyystin. Nytkin tilalle tuli uhkailu...ulko ovella on jo käyty, mutta sänky kutsui kuitenkin. Samassa huoneessa nukkuva isoveli on hereillä ja nekkukin kitisi jo. Nyt tuli sentään anteeksi jo... ja taasalkaa huuto.

On yritetty opettaa, että huolista ja ongelmista voi puhua ja neuvotella. Huuto ei auta. Sama huuto neuvottelukeinona meinaa olla päivälläkin...toivottavasti joku erehtyy siitä vaimon itseleen hankkimaan jonakin päivänä...tyttö meinaan osaa hymyillä oikein kauniisti, mutta kun arki tulee vastaan niin johan totuus paljastuu.

Niin kyllä se korvaakin valitti ja tiedän että se on kipeä kun itse samassa taudissa olen ja minullakin orviin sattuu, mutta siis hnen tapansa ilmaista itseään on syvältä. Olen ollut vieressä, antanut lääkettä, sivellyt, antanut pusuja, vettä, vaihtanut lakanoita, yökkäriä (vahinko) jne. eli en nyt ihan heitteellekään ole sairasta " lapsirukkaa" jättänyt, mutta kun hän vaan jotenkin niin usein onnistuu romahduttaan sympatian tunteet ;(

Niin ja kun sitten yöllä valvoo niin sitten napostelee tämä elopainoinen ja tietenkään paino ei tipu.

tulipahan valitettua...mutta enää huutaa vaan pyykkikone joten taidan käydä sohvalle torkkuun ja kuulosteleen kumpi huutaa seuraavaksi neiti vai nekku!

kretukka

Vierailija
16/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Kretukka, kuulostipa kurjalta teidän yö. Sairaassa lapsessa on varmasti tarpeeksi hoidettavaa ilman että pikku potilas vielä herättää koko muunkin talouden keskellä yötä... Jaksuja ja lykkyä tykö keskustelutaidon opettamiseen!:)

Täällä myös esikoinen on sairastanut flunssaa ja kuumetta koko alkuviikon, tietysti juuri nyt kun olin varannut meille illaksi liput kaupunginteatterin lastennäytelmään. No onneksi kuitenkin tällä viikolla eikä ensi viikolla kun olemme menossa katsomaan Disney on ice -jääshowta, siinä ottaisi jo taloudellinen menetyskin pikkuisen enemmän päähän!

Minulla on parin päivän pinot jääneet kokonaan lukematta kun on ollut kädet täynnä töitä, joten ei muuta kuin eilisen pinon pariin jotta tiedän mistä täällä on keskusteltu. Nyt tuli siis pelkkää omaa napaa... Palaillaan asiaan,

Pantoufle

Vierailija
17/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas herätty ennen viittä kukkumaan! Voi jehna, että olis ihan mukava sitten joku aamu nousta ihmisten ajoissa... Aamu onkin sitten ollut älytöntä natinaa. Tiijä nyt sitten mistä tuulee?

Neuvolakin tänään olisi, kun jotenkin saisi tämän porukan ruotuun ja matkaan, niin olis taas enempi voittaja-olo :)

No eipä siinä mamman natina suuremmin auta, tarttee vaan terästäytyä ja alottaa pakkaaman vaikka neuvolatarpeet mukaan... Vai painusko vaan maate, panis silentat korviin ja alkas kuorsaamaan ;)

Mukavaa päivänjatkoa kuitenkin! Ja Kretukalle jaksuja kovasti sinne ryhmän kera!

Eria

Vierailija
18/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans tänään neuvola, pitäs yrittää siistii molempien tyttöjen naamat :S, ovat yksiä sottapyttyjä molemmat, tai sitten äiti ei vaan välitä.

YÖ meni muuten hienosti mutta esikoinen kiljui viereises huonees taas ku hyeena (on vähän sairaana). " ÄITII TULE TÄNNE ANNIN LUO" jne jne. Ja tietty Hilpukka sitten kuunteli sitä huutoo ja vastaili takas (koomista). No onneks esikko rauhoittui isin viekkuun (nukkuu vieres lattial) ja Hilla sit miun viereen (kädestä tiukasti kiinni pitäen).

Ei miula taida olla tähän hätään muuta...

hanneli ja tytöt

Vierailija
19/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, hyvin on kretukalla lähtenyt tämä vuorokausi käyntiin¿Huh. Kovin on temperamenttinen pikkuneiti teillä. Voimia ¿koulutukseen¿. Meillä oli jokunen yö sitten isomman toimesta aikamoinen ¿konsertti¿ ilman mitään sen kummempaa syytä tosin¿Kaikkihan siinä sitten oltiin hereillä kolmen aikoissa yöllä.

Hannelin Hillan nukkumistapa on niin hellyyttävä¿kädestä kiinni :). Meidän pojat eivät oikeastaan koskaan ole osanneet tai halunneet nukkua vieressä, paitsi nyt kun isompi lähentelee kolmea ikävuotta niin on alkanut kömpimään meidän väliin. Siitä sitten yleensä aina kiikutetaan takaisin omaan sänkyyn jos molemmat ollaan vielä nukkumassa.

Pienempi ukkeli otti eilen kunnon päiväunet, 5 ½ tuntia¿Tosin alussa oli pieni 15 minuutin katko, automatkan ajan oli hereillä ja takaisin vaunuihin päästyään nukkui taasen. Äiti oli ihan ihmeissään, meinasin mennä jo välillä tarkastamaan että hengitetäänkö siellä vielä :). Yökin meni kivasti, olisi varmaan nukkunut läpi yön ellei isukki olisi käynyt vessassa yöllä. Ukkeli on aika herkkä kaikille pienille äänille aamuyöstä¿Syötiin ja taasen nukuttiin.

Eria, meilläkin pienempi mies heräili joulun tienoilla parisen viikkoa viiden maissa (onneksi meni ohi), tiedän mitä on olla siihen aikaan hereillä¿Kello kun on yhdeksän, niin olisi itse jo valmis päikkäreille, mutta isompi kaveri kärttää ulos¿zzz. Kahvipannu oli meillä silloin(kin) kuumana hyvissä ajoin.

Tänään en jaksa lähteä aamusta ulos, pyykkivuori kaatuu kohta niskaan ja takkaakin piti laitaa tuli, vähän viileätä täällä kämpässä. Mutta AURINKO paistaa!!! (joka taasen paljastaa maailman likaisimmat ikkunat :( )

Muumu ja pojat

Vierailija
20/29 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän äipän pikkuinen lähti valloittamaan maailmaa... snif... kattelin kun se makas meidän sängyl mahallaan ja teki ryömimisliikkeitä, pistin sitten parketille ja siinähän se lähti liikkeelle tutin perään, vähän matkaa meni eteen päin ja sit meni pakki päälle :).. tähän asti tyttö on kölliny matolla ja siinä liikkuu vaan navan ympäri, joten en ole tajunnu et se saattas ihan liikkuu kunnollakin.... voi että....

ahaa partsil huudetaan...