Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen on kaunis mutta pukeutunut sivistyneesti, kokeeko tälläinen nainen ahdistelua elämässään?

Vierailija
09.03.2024 |

Sanotaan että on erittäin kaunis kasvoista, mutta pukeutunut täysin sivistyneesti esim löysät vaatteet jotka peittää ihon täysin ja kurveja ei näy, niin saako tälläinenkin nainen kokea elämänsä aikana ahdistelua? 

Kommentit (225)

Vierailija
161/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kyllä. Onneksi itsellä ei ole tuota ongelmaa kun olen melko ruma. 

Jopa vanhuksia ja vammaisia ahdistellaan.

Vierailija
162/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin 11-vuotis byyyy byyy 

Niin, mitähän sulle on tapahtunut kun olit lapsi. Joka tapauksessa jotain pahaa, se on selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ajatellut kirjailijaksi ryhtyä 

Sinua näyttää häiritsevän, kun naiset puhuvat tosista kokemuksistaan.

Vierailija
164/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kyllä. Onneksi itsellä ei ole tuota ongelmaa kun olen melko ruma. 

Jopa vanhuksia ja vammaisia ahdistellaan.

Ja itse asiassa vammaisia naisia raiskataan useammin kuin ei-vammaisia

Vierailija
165/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottavuus meni siinä kohtaa kun joku kirjoitti Hymyn olevan ahdistelua. Elä tynnyrissä äläkä ikinä käy missään. Ei ahdista muut ihmiset. 

Vierailija
166/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskottavuus meni siinä kohtaa kun joku kirjoitti Hymyn olevan ahdistelua. Elä tynnyrissä äläkä ikinä käy missään. Ei ahdista muut ihmiset. 

Kukaan täällä ei hae uskottavuutta sinun silmissäsi.

Vierailija
167/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö niitä kirjoituksia tehtailet 

Vierailija
168/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset selitä olleesi 6-vuotias ja kaikkien miesten ahdistelevan sinua. Pukeuduit lippikseen ja silti ahdisteli. 

Vierailija
169/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt porukkaa 

Vierailija
170/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö niitä kirjoituksia tehtailet 

Minä ja muut. Mitä annettavaa sulla on.

Vierailija
171/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset selitä olleesi 6-vuotias ja kaikkien miesten ahdistelevan sinua. Pukeuduit lippikseen ja silti ahdisteli. 

Oletko ahdistellut 6-vuotiaita? Siksikö naiset eivät saa kertoa täällä kokemuksistaan?

Vierailija
172/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa nyt omia kasvojani kehua, mutta nätiksi ja kauniiksi minua on aina kehuttu eli en pidä itseäni nyt ainakaan rumana. Silti en ole koskaan mitään ahdistelua kokenut. Olen pienikokoinen eli lyhyt ja hoikka, lisäksi meikkaan vain kevyesti. Pukeudun siististi, esimerkiksi näin talvisin villakangastakkiin, nilkkureihin ja yleensä on tummat farkut sekä joku tumma neule tai kauluspaita. Kesäisin rennommin ja käytän tennareita ja yläosana usein on yksivärinen t paita eikä mitään toppia tosin.

Veikkaan, että näissä ahdistelukeisseissä vaikuttaa se oma luonne tosi paljon. Mä olen hieman ehkä kylmän oloinen ulospäin, en itsekseni hymyile ja vaikka ravintolassa tai kuntosalilla käyttäydyn asiallisesti ja keskityn siihen omaan seurueeseeni tai omaan tekemiseen. Kaupungilla en ota kontaktia muihin ylimääräisiin ihmisiin, toisin kuin jotkut ystäväni, alle 30v naisia hekin, hymyilevät kaikille ja yrittävät jotenkin mielistellä ympäristöä ja mi

Minä olen erakko aseksuaali nainen ja välttelen etenkin miehiä ihan viimeiseen asti ja silti olen kokenut ahdistelua säännöllisesti, vaikka minkälaisissa tilanteissa ja paikoissa. Ikinä en ota katsekontaktia, saati sitten hymyile miehille. Ei vaikuta eikä suojele mitenkään.

Vierailija
173/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo alkaa ahdistaa nämä tarinoinnit. 

Vierailija
174/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ruma nainen (ei ole itsetuntokysymys vaan olen oikeasti tosi ruma) ja olen saanut muutaman kerran ahdistelua elämäni aikana. Kauniimmat naiset saavat varmasti kymmenkertaisen määrän. Olin kerran pukeutunut huppariin ja menossa työhaastatteluun, jossa +20 vuotta vanhempi haastattelijamies rupesi ahdistelemaan. Olin kuulemma hänen unelmiensa nainen ja voitte vain kuvitella ilmeeni. Eipä hän kauaa vihjaillut seksijutuilla kun kerroin miesystävästäni - sitten hän muuttui aggressiivisiseksi. Tästä on jo usea vuosi aikaa ja ilmoitin asiasta eteenpäin, vaikka en aluksi uskaltanut.

Voit olla ruma, mutta ei rumuus estä ahdistelua. Olet luultavasti vaan ollut onnekas ja se on hieno juttu.

Vierailija
175/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaatteillakin voi olla vaikutusta. Mä pukeudun vähän liian isoihin vaatteisiin ja mulla on lyhyet hiukset. Näytän aika paljon pojalta tai nuorelta mieheltä ja oon saanut olla rauhassa ahdistelulta. Tästä on tosin seurannut sekin etten saa miehiltä mitään huomiota, on tosi vaikeaa löytää poikaystävää.

Vierailija
176/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaatteillakin voi olla vaikutusta. Mä pukeudun vähän liian isoihin vaatteisiin ja mulla on lyhyet hiukset. Näytän aika paljon pojalta tai nuorelta mieheltä ja oon saanut olla rauhassa ahdistelulta. Tästä on tosin seurannut sekin etten saa miehiltä mitään huomiota, on tosi vaikeaa löytää poikaystävää.

No voi olla ja voi olla olematta. Faktaa on kuitenkin se että naisia ahdistellaan riippumatta siitä mitä on päällä. Jos ei koskaan ole kokenut minkäänlaista ahdistelua, on onnekas. Eikä suinkaan jotenkin siveämpi kuin muut. Itse pukeudun aina peittävästi löysiin vaatteisiin ja silti olen kokenut eritasoista ahdistelua lukuisia kertoja elämäni aikana.

Vierailija
177/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista naista ahdistellaan joskus. Ihan riippumatta siitä, minkä ikäinen, kokoinen, värinen tai näköinen on, onko terve vai sairas, selvin päin tai humalassa, onko päällä toppahaalarit vai narustringit tai miten käyttäytyy.

Osalla tämä menee ihan ohi joko humalatilan mielenterveyssyun tai tajuttomuuden vuoksi, osalla kognitiivisen heikkoiden takia, vaikkapa siksi, että ovat liian nuoria ymmärtämään. Osa tulkitsee ahdistelun positiivisena, heille kaikki huomio on heidän mielestään tarpeellista ja oikeaa. Ei siinä mitään, mutta heidän ei tulisi sitten arvostella muita naisia omista lähtökohdistaan. Jos joku kokee tulleensa seksuaalisesti ahdistelluksi, hän on kokenut sen, vaikka joku muu yrittäisi nimenomaan hankkiutua siihen tilanteeseen.

Kaikkia naisia ei ahdistella koko ajan eikä kaikissa tilanteissa, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että omalla toiminnallaan sitä ei voi kokonaan estää.

Vierailija
178/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trol LOL LOL kirjastossa LOL LOL 

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000004383498.html

Vierailija
179/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaista naista ahdistellaan joskus. Ihan riippumatta siitä, minkä ikäinen, kokoinen, värinen tai näköinen on, onko terve vai sairas, selvin päin tai humalassa, onko päällä toppahaalarit vai narustringit tai miten käyttäytyy.

Osalla tämä menee ihan ohi joko humalatilan mielenterveyssyun tai tajuttomuuden vuoksi, osalla kognitiivisen heikkoiden takia, vaikkapa siksi, että ovat liian nuoria ymmärtämään. Osa tulkitsee ahdistelun positiivisena, heille kaikki huomio on heidän mielestään tarpeellista ja oikeaa. Ei siinä mitään, mutta heidän ei tulisi sitten arvostella muita naisia 

Nyt osuit naulan kantaan. Osa naisista ylpeänä selittää että ikinä ei olla ahdisteltu, sehän on vain huumoria/huomiota kun huudellaan ja läpsitään takapuolelle. Ookke. Meille muille ei ole.

Vierailija
180/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt porukkaa 

Totta. Ahdistelijat ovat usein mt porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä