Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen on kaunis mutta pukeutunut sivistyneesti, kokeeko tälläinen nainen ahdistelua elämässään?

Vierailija
09.03.2024 |

Sanotaan että on erittäin kaunis kasvoista, mutta pukeutunut täysin sivistyneesti esim löysät vaatteet jotka peittää ihon täysin ja kurveja ei näy, niin saako tälläinenkin nainen kokea elämänsä aikana ahdistelua? 

Kommentit (225)

Vierailija
181/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/2016080221989805

Ihan sama mitä on päällä, silti ahdistellaan.

Vierailija
182/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut pukeutumaan pitkiin mekkoihin ja käyttämään huivia. Kohtelu on paljon kunnioittavampaa kuin aikaisemmin. Suomessa saisi varmaan pitkiä katseita, mutta ulkomailla miehet on olleet kunnioittavampia, mikä on suuri helpotus. Youtubesta löytyy paljon videoita siitä kuinka naiset ovat kokeneet miesten käyttäytyvän keskimääräisesti kunnioittavammin, kun he olivat alkaneet käyttämään huivia (christian veiling). 

Se on tarkoituskin mutta ei se oikein ole. itse en tarvitse kunnioitusta enkä välitä pikkuharmeista, joita tulee niin miesten kuin naisten kanssa, mutta selvät vaaratilanteet on eri.  Vanhan polven miesten käytös selittyy ehkä sillä perinteellä, että naiset tosiaan kursaili eikä ei ollut aina ei,  kun ei ollut sopivaa sanoa kylläkään. He kokee että pitää yrittää ja nainen on siitä imarreltu. Mutta huivit ei ole tätä päivää, miesten valistus on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ahdistellut sellaistakin hänen mielestään. Omasta mielestäni en, mutta mennään vaan reippaasti hänen mielipiteellään. En enää pyydä häntä minnekään, omapa on traumansa. 

Vierailija
184/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Valitettavasti. Se on ihan sama, mitkä vaatteet sulla on päällä. Sika on aina sika.

Nämä siat ovat naisten kasvattamia.

Kyllä sillä isälläkin on vastuu lapsesta, et vain vain syyllistää naista

On vastuu kyllä, mutta se ei tarkoita mitään. Kasvattaja käytännössä etupäässä nainen: äiti, mummot, tarhatädit, koulun opet.

Vierailija
185/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia naisia ahdistellaan. 

Vierailija
186/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua, 125kg naista, jolla on leukoja vaikka muille jakaa ja paha ruusufinni kasvoissa ja näytän Hannu-Pekka Björkmanin kaksoissiskolta, on ahdisteltu lukuisia kertoja. Reikä kuin reikä, ahdistelulla ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Minäkin pukeudun peittävästi tunikoihin ja vielä leveälahkeisiin collegehousuihin ja hiukset tiukalla Justiina-nutturalla. Minua on suudeltu väkisin suulle, läpsitty takapuolelle ja verbaalisesti ahdisteltu lukuisia kertoja ja rahaakin yritetty tarjota "pientä palvelusta vastaan". 

Vierailija
187/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestänne sekin ahdistelua kun työpaikalla joku mies hakeutuu seuraan, kehuu, ihailee, flirttailee, haluaa ystävystyä, viestittelee ja soittelee? Tämä sama on tapahtunut monien eri miesten kanssa eri työpaikoilla. Itse en halua miespuolisia ystäviä ja irrottaudun aina näistä seuraani pyrkivistä miehistä. Mielestäni tuo ystävällisen oloinen iholle tuleminen on myös jonkinlaista ahdistelua. Ihan varatutkin miehet näyttävät haluavan työpaikalla oman kahdenkeskisen naisystävän, flirttailua ja säpinää.

Vierailija
188/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Valitettavasti. Se on ihan sama, mitkä vaatteet sulla on päällä. Sika on aina sika.

Nämä siat ovat naisten kasvattamia.

Kyllä sillä isälläkin on vastuu lapsesta, et vain vain syyllistää naista

On vastuu kyllä, mutta se ei tarkoita mitään. Kasvattaja käytännössä etupäässä nainen: äiti, mummot, tarhatädit, koulun opet.

Miksi isät eivät kasvata lapsiaan?

Vierailija
189/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvoiltani kauniina naisena, joka pukeutuu asiallisesti, saanut huomiota miehiltä mutta en sanoisi että kukaan olisi ahdistellut. Jokainen on ymmärtänyt puhetta kun olen sanonut ettei kiinnosta. Muukin viheltely tms on todella harvinaista, tyyliin pari kertaa elämässä koettu.

Vierailija
190/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ahdistellaan. Varsinkin teininä 24/7, mutta myös vanhempia naisia.tissejä kommentoidaan oli ne isot tai pienet jne.

Mua ei ole koskaan ahdisteltu, mutta olenkin ruma ja lihava.

Vierailija
191/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kasvoiltani kauniina naisena, joka pukeutuu asiallisesti, saanut huomiota miehiltä mutta en sanoisi että kukaan olisi ahdistellut. Jokainen on ymmärtänyt puhetta kun olen sanonut ettei kiinnosta. Muukin viheltely tms on todella harvinaista, tyyliin pari kertaa elämässä koettu.

Asiaa. Kiitos tästä. 

Vierailija
192/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni pukeutunut peittävästi, ja jouduin kokemaan eniten ahdistelua ikävuosina 11-16, ja sen jälkeen yhä vähemmän, ja aikuisena enää hyvin satunnaisesti. Puhutaan siis itsensäpaljastelijoista, kadulla huutelijoista ja seuraamaan lähtijöistä ja kaupassa perseen puristelijoista; en laske täysjärkisen oloisia lähestymisyrityksiä ahdisteluksi.

Eli ei se pukeutuminen vaan se ikä. Lapsia ahdistellaan eniten, mutta vanhemmiten vähenee. Ratkaisevaa taitaa olla se kuinka hauraalta ja haavoittuvaiselta vaikuttaa, koska ahdistelija on pelkuri, ja häiritsee vain niitä joiden ei usko voivan puolustautua.

Vierailija
193/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena ja pitkässä parisuhteessa ollessani kukaan mies ei ole suoraan ehdottanut mitään. Työpaikalla seuraani hakeutuville miehille on yhteistä se, että ne miehet näyttävät haluavan kahdenkeskisen suhteen ja käyttäytyvät sen mukaisesti, vaikka eivät ehdota mitään suoraan. He leikkivät tunteilla ja ihastumisella. En tiedä miten tietoisia he ovat asiasta. He ovat kohteliaita, miellyttäviä ja ystävällisiä, mutta kuitenkin yrittävät ohjailla minua sellaiseen mihin en itse halua, eli läheiseen suhteeseen. En osaa kuvata tätä tämän paremmin, mutta haluaisin olla rauhassa tällaisilta vaikuttamisyrityksiltä. Onko muita, jotka ovat kokeneet samaa?

Vierailija
194/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tarinanvääntäjät rasittaa

Vierailija
195/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minkälaista tarinaa tulilla. 

Vierailija
196/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule kun on jopa ra*skattukin. Tämän teki aikoinaan puolet vanhempi tuntematon aikuinen mies erään yleisötapahtuman yhteydessä. Vaatteet olivat siis peittävät ja väljähköt (farkut ja collari). Yhtään flirtti tai keimailijakaan en ole vaan pikemminkin nuorempana ujo.

Vierailija
197/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestänne sekin ahdistelua kun työpaikalla joku mies hakeutuu seuraan, kehuu, ihailee, flirttailee, haluaa ystävystyä, viestittelee ja soittelee? Tämä sama on tapahtunut monien eri miesten kanssa eri työpaikoilla. Itse en halua miespuolisia ystäviä ja irrottaudun aina näistä seuraani pyrkivistä miehistä. Mielestäni tuo ystävällisen oloinen iholle tuleminen on myös jonkinlaista ahdistelua. Ihan varatutkin miehet näyttävät haluavan työpaikalla oman kahdenkeskisen naisystävän, flirttailua ja säpinää.

Ei kai, mutta outoa jos joku ei ymmärrä kehonkielestä että toinen ei halua seurasi

Vierailija
198/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai, mutta outoa jos joku ei ymmärrä kehonkielestä että toinen ei halua seurasi

On tuo ahdistelua.

Vierailija
199/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se ensimmäinen lähestyminen ole, mutta jos homma jatkuu siitä huolimatta että toista ei kiinnosta, niin kyllähän se alkaa mennä asiattoman puolelle vaikka olis kuinka ystävällistä. Joillekin pitää sanoa suoraan koska eivät tajua vihjeistä.

Vierailija
200/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/2016080221989805

Ihan sama mitä on päällä, silti ahdistellaan.

Hurjan vietteleviä vaatteita. Varsinkin tuo ruutupaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi