Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen on kaunis mutta pukeutunut sivistyneesti, kokeeko tälläinen nainen ahdistelua elämässään?

Vierailija
09.03.2024 |

Sanotaan että on erittäin kaunis kasvoista, mutta pukeutunut täysin sivistyneesti esim löysät vaatteet jotka peittää ihon täysin ja kurveja ei näy, niin saako tälläinenkin nainen kokea elämänsä aikana ahdistelua? 

Kommentit (225)

Vierailija
81/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä tämä väitetty ahdistelu tapahtuu? 

Koulussa, työpaikalla, kadulla, ravintolassa, lenkkipolulla, kirjastossa on ainakin itselleni tapahtunut. Ahdistelu on ollut verbaalista, ehdottelua, huutelua, rintoihin kiinni käymistä, takapuolen kourimista ja itsensäpaljastelua. Mitä nyt näin äkkiseltään muistuu mieleen. 

miehillä, jotka eivät itse ahdistele, ei ole mitään käsitystä siitä kuinka helvtin paljon naisia ahdistellaan!

Vierailija
82/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis ja ns. siveellisesti pukeutuva nainen.  Olen tyytyväinen ja itsevarma kropastani, mutta en ole koskaan tykännyt esitellä sitä, minulle tulee todella inhottava olo jos olen ihmisten edessä liian vähissä vaatteissa. Pukeudun aina korkeakauluksisiin paitoihin (en taida omistaa yhtään paitaa, jossa kaulus laskisi juurikaan alle solisluiden) ja hameen/mekon pituus on vähintään polviin. Sinänsä kyllä pyrin pukeutumaan nätisti, että vaatteet istuvat ja korostan esim. vyötärölinjaa.  Mutta en näytä ihoa. Olen kohdannut vain vähän ahdistelua miehiltä. Joskus bussissa tai muulla julkisella paikalla olen joutunut ahdistelluksi, mutta harvoin. Yleensä nämä olleet ulkom**laisia miehiä. En ole rasisti, vaan tämä on totuus. Liikun myös pääsääntöisesti "asiallisissa" paikoissa, en esimerkiksi käy yöelämässä, joten tämäkin varnasti on vähentänyt ahdistelukokemuksia. 

Jos pukeudut niukasti niin onko sulla vesirajahame ja tissit ns tiskillä? Omaa vikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit menkää muualle ahdistumaan 

Vierailija
84/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe rajoittavani itseäni. Inhoan baareja ympäristönä ja humalaisia ihmisiä. En halua käydä yöelämässä... Enkä myöskään haluaisi pukeutua paljastavammin, koska kuten sanoin siitä tulee inhottava olo. Olen kuitenkin täysin sen kannalla, että naiset saavat käydä yöelämässä ja pukeutua paljastavasti jos haluavat. 

Eihän kukaan itseään rajoittava näe sitä niin että rajoittaa itseään, vaan tietenkin tekee sen täysin sataprosenttisesti vapaasta halustaan. Osan silmät eivät ikinä aukea.

Joku kaunis päivä sinäkin voit kysyä itseltäsi "Miksi minä oikeasti inhoan baareja, yökerhoja ja kaikkia ei-asiallisia paikkoja, miksi minulla tulee inhottava olo jos en ole peitetty päästä varpaisiin?" Tänään ei ole se päivä, mutta joskus se voi tulla.

Vierailija
85/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita enemmän vaikuttaa oma käytös. Otetaan arvovalta ja asenne, ettei ryppyillä tai ahdistella.

Ihan kuin ahdistelu olisi naisen vika ja naisen pitäisi tehdä omalle käytökselleen jotain. Mitäs jos miehet vaan lopettaisivat ahdistelun?

Vierailija
86/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollit menkää muualle ahdistumaan 

Mitkä trollit?

Vierailija
87/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ahdisteltu kirjastossa blaa blaa. Kirjastossa. 

Vierailija
88/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ei se asuvalinnasta ole kiinni.

Vierailija
89/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan missä vaan: kaupassa, kadulla, työpaikalla, julkisissa kulkuneuvoissa keskellä kirkasta päivää. 

Törmään lähinnä kohteliaisiin kehuihin ja huomionosoituksiin miesten puolelta. Tarjotaan drinkkiä, avataan ovia, autetaan takkia päältä tai kannetaan raskaampia kantamuksia.

Joskus on rakennustyömaalta vihelletty perään. Tulin tuosta lähinnä hyvälle tuulelle. Olihan mulla uusi kesämekko päällä.

Tämän kliseisen pikku tarinan takana on mies.

Vierailija
90/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on ahdisteltu kirjastossa blaa blaa. Kirjastossa. 

Taisin olla n. 12-vuotias, kun ekan kerran ahdisteltiin kirjastossa.

Vierailija
91/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulussa, työpaikalla, kadulla, ravintolassa, lenkkipolulla, kirjastossa on ainakin itselleni tapahtunut. Ahdistelu on ollut verbaalista, ehdottelua, huutelua, rintoihin kiinni käymistä, takapuolen kourimista ja itsensäpaljastelua. Mitä nyt näin äkkiseltään muistuu mieleen. 

miehillä, jotka eivät itse ahdistele, ei ole mitään käsitystä siitä kuinka helvtin paljon naisia ahdistellaan!

Muistin vielä pari muuta paikkaa, missä on ahdisteltu edellä mainittujen lisäksi: bussissa ja elokuvateatterissa.

Vierailija
92/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilikö joku sulle kirjastossa? 

Vierailija
93/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kyllä. Onneksi itsellä ei ole tuota ongelmaa kun olen melko ruma. 

Rumiakin ahdistellaan. Kokemusta on.

Vierailija
94/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trol LOL LOL LOL 

Vierailija
95/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteissa olette kokeneet ahdistelua? Ihan mielenkiinnosta, koska vaikka olen itse miesvaltaisella alalla (IT), niin en ole törmännyt. Toki joskus jotain yleistä kaksimielistä läppää tai pientä flirttiä, mutta ei mitään ahdistelua tai ulkonäön kommentointia.

Olen nuorehko, pitkähiuksinen ja treenattu, mutta pukeudun asiallisesti ihan jo asemastani johtuen. 

Junassa, junaa odottaessa, bussissa, viimeksi keskellä päivää kadulla joku raksaäijä puristi takapuolesta...Viihteellä en edes viitsi käydä kun en juo, sieltä näitä kokemuksia karttuisi varmasti vielä lisää. Ja olen ihan tavallinen it-alalla työskentelevä kolmekymppinen nainen, pitkät hiukset, normaalit vaatteet, vähän meikkiä.

Vierailija
96/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole muuta kuin trollata täällä kaikki päivät 

Vierailija
97/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilikö joku sulle kirjastossa? 

Seurasi ensin pitkään ja lopulta puristi takapuolesta, lisäksi sanallista ahdistelua.

Vierailija
98/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Ei ole väliä vaikka olisi miten siististi pukeutunut tai vaikka vetäisi säkin ylleen. 

Vierailija
99/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä sun mielestä trollaa? Siis sun lisäksi?

Vierailija
100/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin just tänne. Luuletko että täällä on aina samat henkilöt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi