Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen on kaunis mutta pukeutunut sivistyneesti, kokeeko tälläinen nainen ahdistelua elämässään?

Vierailija
09.03.2024 |

Sanotaan että on erittäin kaunis kasvoista, mutta pukeutunut täysin sivistyneesti esim löysät vaatteet jotka peittää ihon täysin ja kurveja ei näy, niin saako tälläinenkin nainen kokea elämänsä aikana ahdistelua? 

Kommentit (225)

Vierailija
61/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kaunis enkä ole kokenut minkäänlaista ahdistelua suomimiehiltä. Ketjun peukutukset on potaskaa. Ei suomalaiset ahdistele. 

Terveisin persumies.

Vierailija
62/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita enemmän vaikuttaa oma käytös. Otetaan arvovalta ja asenne, ettei ryppyillä tai ahdistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ahdistelijaa halveksuvasti ja säälien. Pysy paikallasi sanomatta sanaakaan pitäen katsekontaktin. Luikkii nopeasti takavasemmalle.

Vierailija
64/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ahdistunut miesten huomionosoituksista, päinvastoin. En kyllä mitään väkivaltaa ole kokenut, sanallisia lähestymisiä, lukemattomia kaksimielisyyksiä ( jotka huvittavat minua, eivät ahdista) ja ulkonäön kehumista. Mies on uskonut ja jättänyt sikseen jos olen sanonut, että en ole kiinnostunut. Seksin suhteen osaan sanoa "ei", jos en halua, ja sanon sen hyvissä ajoin.

Hyvä jos et ahdistu. Mutta ahdisteltu sinua on, sitä et voi hallita.

Oletko ajatellut että kun ahdistelu kerran ei ahdista sinua, sinä voisit olla yksi heistä jotka puuttuvat miesten käytökseen? Vaativat heidät vastuuseen. Tekisit palveluksen kaikille niille naisille, joilla ei ole samoja voimavaroja kuin sinulla.

Vierailija
65/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole arvovaltaa 

Vierailija
66/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin teini-ikäisenä ympärillä pyöri mitä kummallisinta ehdottelijaa. Ja olen aina pukeutunut melkein säkkiin, väljä t-paita tai college ja farkut. Ihan kadulla päiväsaikaan, pankkiautomaatilla, R-kioskilla.

Vierailija
67/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita enemmän vaikuttaa oma käytös. Otetaan arvovalta ja asenne, ettei ryppyillä tai ahdistella.

Kaipa ymmärrät(?), että ahdistelijat kokevat tuollaisen asenteen vain kiihottavana haasteena ja sikailevat entistä enemmän.

Vierailija
68/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä nainen pitää ahdisteluna. Toinen voi pitää ahdisteluna kun hänelle hymyillään, toinen ei pidä ahdisteluna vaikka läppäistäisiin takapuolelle. Kumpikin on oikeassa omasta näkökulmastaan.

Vierailija
69/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä tämä väitetty ahdistelu tapahtuu? 

Ihan missä vaan: kaupassa, kadulla, työpaikalla, julkisissa kulkuneuvoissa keskellä kirkasta päivää. 

Vierailija
70/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa ymmärrät(?), että ahdistelijat kokevat tuollaisen asenteen vain kiihottavana haasteena ja sikailevat entistä enemmän.

Riippuu tapauksesta. Kikkapussista voi kaivaa muitakin juttuja. Up yours.

Vierailija
71/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut pukeutumaan pitkiin mekkoihin ja käyttämään huivia. Kohtelu on paljon kunnioittavampaa kuin aikaisemmin. Suomessa saisi varmaan pitkiä katseita, mutta ulkomailla miehet on olleet kunnioittavampia, mikä on suuri helpotus. Youtubesta löytyy paljon videoita siitä kuinka naiset ovat kokeneet miesten käyttäytyvän keskimääräisesti kunnioittavammin, kun he olivat alkaneet käyttämään huivia (christian veiling). 

Hups, pitäisikö minun nyt alkaa pukeutumaan kaapuun ja peittää pääni. Körttiläismummon tapaan harmaa hame maata viistäen ja musta huivi kammottavasti leuan alle tiukasti rutattuna. Jos en kunnioitusta vähemmällä saa, elän ilman kunniaa😁😂🤣kunniattomana mieluummin kuin pirun rumana.

Vierailija
72/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis ja ns. siveellisesti pukeutuva nainen.  Olen tyytyväinen ja itsevarma kropastani, mutta en ole koskaan tykännyt esitellä sitä, minulle tulee todella inhottava olo jos olen ihmisten edessä liian vähissä vaatteissa. Pukeudun aina korkeakauluksisiin paitoihin (en taida omistaa yhtään paitaa, jossa kaulus laskisi juurikaan alle solisluiden) ja hameen/mekon pituus on vähintään polviin. Sinänsä kyllä pyrin pukeutumaan nätisti, että vaatteet istuvat ja korostan esim. vyötärölinjaa.  Mutta en näytä ihoa. Olen kohdannut vain vähän ahdistelua miehiltä. Joskus bussissa tai muulla julkisella paikalla olen joutunut ahdistelluksi, mutta harvoin. Yleensä nämä olleet ulkom**laisia miehiä. En ole rasisti, vaan tämä on totuus. Liikun myös pääsääntöisesti "asiallisissa" paikoissa, en esimerkiksi käy yöelämässä, joten tämäkin varnasti on vähentänyt ahdistelukokemuksia. 

Vierailija
73/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ahdistunut miesten huomionosoituksista, päinvastoin. En kyllä mitään väkivaltaa ole kokenut, sanallisia lähestymisiä, lukemattomia kaksimielisyyksiä ( jotka huvittavat minua, eivät ahdista) ja ulkonäön kehumista. Mies on uskonut ja jättänyt sikseen jos olen sanonut, että en ole kiinnostunut. Seksin suhteen osaan sanoa "ei", jos en halua, ja sanon sen hyvissä ajoin.

Hyvissä ajoin?? Saat sanoa ei milloin hyvänsä, ja silloin toisen pitää lopettaa tai syyllistyy rikokseen. Vain kyllä tarkoittaa kyllä.

Epäilen, että olet mies.

Vierailija
74/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä tämä väitetty ahdistelu tapahtuu? 

Ihan missä vaan: kaupassa, kadulla, työpaikalla, julkisissa kulkuneuvoissa keskellä kirkasta päivää. 

Törmään lähinnä kohteliaisiin kehuihin ja huomionosoituksiin miesten puolelta. Tarjotaan drinkkiä, avataan ovia, autetaan takkia päältä tai kannetaan raskaampia kantamuksia.

Joskus on rakennustyömaalta vihelletty perään. Tulin tuosta lähinnä hyvälle tuulelle. Olihan mulla uusi kesämekko päällä.

Vierailija
75/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nössykkä kokee hymyilyn ahdisteluna? 

Vierailija
76/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis ja ns. siveellisesti pukeutuva nainen.  Olen tyytyväinen ja itsevarma kropastani, mutta en ole koskaan tykännyt esitellä sitä, minulle tulee todella inhottava olo jos olen ihmisten edessä liian vähissä vaatteissa. Pukeudun aina korkeakauluksisiin paitoihin (en taida omistaa yhtään paitaa, jossa kaulus laskisi juurikaan alle solisluiden) ja hameen/mekon pituus on vähintään polviin. Sinänsä kyllä pyrin pukeutumaan nätisti, että vaatteet istuvat ja korostan esim. vyötärölinjaa.  Mutta en näytä ihoa. Olen kohdannut vain vähän ahdistelua miehiltä. Joskus bussissa tai muulla julkisella paikalla olen joutunut ahdistelluksi, mutta harvoin. Yleensä nämä olleet ulkom**laisia miehiä. En ole rasisti, vaan tämä on totuus. Liikun myös pääsääntöisesti "asiallisissa" paikoissa, en esimerkiksi käy yöelämässä, joten tämäkin varnasti on vähentänyt ahdistelukokemuksia. 

No jos sua ei haittaa rajottaa omaa elämääsi, niin ei ongelmaa. Mä ainakin haluan pukeutua niukasti kuumalla säällä ja käydä yökerhoissa, jos mua huvittaa.

Vierailija
77/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin häntä ahdistellaan. Jos ahdistelu olisi naisten vaatetuksesta kiinni, ei muslimimaissa ahdisteltaisi naisia lainkaan.

Tuskin noissa naisia ainakaan julkisesti ahdistellaankaan, koska peittävät itsensä ja pysyvät kotona. 

Vierailija
78/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole tyytyväinen etkä itsevarma, vaan luikit arkana seinänvieriä pitkin. Pysähdy joskus miettimään, miksi olet päättänyt pukeutua noin, nimität sitä "siveelliseksi" ja olet päättänyt käydä vain "asiallisissa" paikoissa. Näyttää että koko elämäsi pyörii sen ympärillä että välttäisit miesten ahdistelun.

Vierailija
79/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe rajoittavani itseäni. Inhoan baareja ympäristönä ja humalaisia ihmisiä. En halua käydä yöelämässä... Enkä myöskään haluaisi pukeutua paljastavammin, koska kuten sanoin siitä tulee inhottava olo. Olen kuitenkin täysin sen kannalla, että naiset saavat käydä yöelämässä ja pukeutua paljastavasti jos haluavat. 

Vierailija
80/225 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvissä ajoin?? Saat sanoa ei milloin hyvänsä, ja silloin toisen pitää lopettaa tai syyllistyy rikokseen. Vain kyllä tarkoittaa kyllä.

Epäilen, että olet mies.

Ei hän ole mies vaan pick me girl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi