Hitsi kun masentaa,elämä tuntuu raskaalta ja olo vanhalta. Ikää 40v ja tuntuu että kaikki ohi.
Koti sotkuinen,kun koskaan ei jaksa siivota.
Liikuntaa tulee,mutta kuitenkaan ei laihdu. Niin sekin tuntuu turhalta tehdä.
Lapset tappelee, ovat isoja,muttei teinejä.
Joka päivä rämpimistä, ei mitään enää edessä, kuin keski-ikä ja hauta.
Vm84
Vertaistukea?
Kommentit (87)
Oon synt. V. 85 ja kaikki vm 83-87 tuntuvat niin nuorelta! En uskalla ajatella et ollaan pian 40-v ( ja osa onkin!)
itse odotan kahden teini-ikäisen täysi-ikäistymistä ja sellaista vapautta mennä, esim. Matkustellessa ei tarvii miettiä lastenvahteja jne. Minulla on harrastuksia ja mielekästä tekemistä vapaa ajalla. Syön terveellisesti ja yritän nukkua riittävästi. Työkin on mukava lisä tässä :)
Jos sä päätät, että kaikki on, niin kaikki on ohi. Jokainen on vastuussa itsestään ja omasta onnestaan. Olen 45v ja tuntuu, että maailma on mahdollisuuksia täynnä ja niinhän se onkin.. 💕 Elämä on tosi kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Pysyäkseen terveenä täytyy ylläpitää jatkuvaa nälkää. En puhu nyt ruuasta vaan muista jutuista mitä elämällä on tarjottavanaan.
Hienosti sanottu. Tuo on muuten asia joka muissa ihmisissä herättää halun tutustua paremmin. Vaikka olen itse sohvalla kaljaa kittaava ihminen, vetoaa minuun kuitenkin sellaiset ihmiset joilla on aina nälkä ja koko ajan jano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki intohimo ja sitten ala toimimaan sen saavuttamiseksi. Jos et keksi mitään saavuttamisen arvoista niin sittenhän voit tosiaan jäädä sohvanpohjalle syömään sipsejä ja juomaan kaljaa.
Koitettu on, intohimo on olla laiha. No,ruoka voittaa aina.
Intohimona miehet, no sellainen on jo. En pääse enää bilettämään,ja eikä miehiä kiinnosta enää tän ikäinen, kun on 20v nuorempaa tarjolla.
Ap
Ai sinä oletkin vaan sellainen yksinkertainen tapaus.. Enemmän eläin kuin ihminen. Kunhan saa ruokaa, suojaa ja lisääntyä, niin tarkoitus on täytetty. Kuole sitten pois.
Ikävä kuulla. Ehkä asiasi ovat liian hyvin?
Sairastuin 39v rintasyöpään, 2v meni hoidoissa rämpiessä ja miettiessä, mitä jos kuolen. Miten lapset pärjää, mies, kuinka oma elämä jää kesken.
Tuon jälkeen olen osannut arvostaa joka ikistä uutta päivää!!!
Hoivottavasti löydät kipinän ja arvostuksen uusiin päiviin.
Ihan outoa miten ihmiset ajattelee elämästä niin eri tavalla. Itse myös -84 ja koen, että nythän se elämä on vasta oikeasti alkamassa. Viimeiset 20 vuotta olleet vain ns. harjoittelua ja itsensä etsimistä.
Liikuntaa voinee harrastaa ihan muusta syystä kuin laihtumisen vuoksi. Mitä jos nyt vaikka unohtaisit sen laihtumisen hetkeksi, se varmaan riittää että 80% eliniästäsi sitä pakkomielteisesti ajattelet. Sen sijan pistäisit saman energian oman hyvinvoinnin parantamiseen esim lisäämällä ruokavalioon kasviksia, syömällä säännöllisesti kunnon ruokaa, käymällä kävelemässä ihan vaan rentoutumisen vuoksi yms..
Vierailija kirjoitti:
Oon synt. V. 85 ja kaikki vm 83-87 tuntuvat niin nuorelta! En uskalla ajatella et ollaan pian 40-v ( ja osa onkin!)
itse odotan kahden teini-ikäisen täysi-ikäistymistä ja sellaista vapautta mennä, esim. Matkustellessa ei tarvii miettiä lastenvahteja jne. Minulla on harrastuksia ja mielekästä tekemistä vapaa ajalla. Syön terveellisesti ja yritän nukkua riittävästi. Työkin on mukava lisä tässä :)
Mitä sitten kun lapset lentää pois kotoa?
Ollaan jo ei niin haluttuja naisia iän puolesta.ap
Vierailija kirjoitti:
Vm. '82 ja olen kateellinen, että olet 2 vuotta nuorempi. Elämäni on ollut ohi jo pitkään.
Miten olet ajautunut tuollaiseen mielentilaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki intohimo ja sitten ala toimimaan sen saavuttamiseksi. Jos et keksi mitään saavuttamisen arvoista niin sittenhän voit tosiaan jäädä sohvanpohjalle syömään sipsejä ja juomaan kaljaa.
Intohimona miehet, no sellainen on jo. En pääse enää bilettämään,ja eikä miehiä kiinnosta enää tän ikäinen, kun on 20v nuorempaa tarjolla.
Ap
Iha paskat intohimot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miä ihmettä? Laihuus on elämäsi sisältö? Mieti että elämäsi sisältö on jotain mitä et ole, tai niin ainakin itse koet. Ja mieti että monelle laihalle laihuus on ihan yhdentekevää verrattuna moneen muuhun asiaan. Ihmeellistä, miten kukin meistä täällä elää omien päämääriensä kanssa niin erilaisia elämiä. Havahduttaisiko tämä sinut? Että elämääsi löytyisijokin muu asia kuin laihuus? Koita löytää jokin sellainen. Laihuus ei tuo kellekään suurta onnellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten kun lapset lentää pois kotoa?
Ollaan jo ei niin haluttuja naisia iän puolesta.ap
Kai sulla edes jotain omaa elämää ja haluja on, vai elätkö ihan kokonaan muiden haluamisten mukaan? Ei ihme, että masentaa.
Sellaista se naisen elämä on. Minä olen 40 v mies ja tunnen että elämäni vasta alkaa!
Mä oon nelikymppinen ja tää on ihan mahtavaa! Lapset on mukavassa iässä (2 ja 4), kiinnostuneita kaikesta niin voi touhuta paljon kaikkea. Rahaa on ja kunto hyvä. Ainut huono puoli on työ. Se vie liikaa elämästä ja vaikka taloudellisesti olisi mahdollista vaikka 20 tuntia viikossa tehdä töitä, ei se onnistu koska työpaikkaa ei löydy jossa tehdä.
Hyvinhän Sulla menee! Koitappa olla lapseton sinkku joka olisi kyllä halunnut lapsia. Lisäksi 56-v työtön. Juu ja todellakaan en jaksa siivota hyvä kun jaksaa ittensä silloin tällöin pestä.