Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
681/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhettään ja avioliittoaan arvostava, mutta ostaa maksullista seksiä??

Mikäs tässä yhtälössä hämmästyttää sinua?

Ihan loogista, maksullinen ei soittele perään, eli oikeastaan ainut turvallinen valinta perheelliselle.

Jos arvostaa avioliittoa ei petä kenenkään kanssa, piste. 

Vierailija
682/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormus lentäjällä vain kiihottaa lisää. Seksi ukkomiehen kanssa ihan parasta :)

Näin se on. Ei tule turhaa sitoutumisen ja kotileikkien pelkoa vaan hyvää seksiä silloin tällöin. Mies voi leikkiä kotia sitten vapaa-ajalla vaimon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Ei tule turhaa sitoutumisen ja kotileikkien pelkoa vaan hyvää seksiä silloin tällöin. Mies voi leikkiä kotia sitten vapaa-ajalla vaimon kanssa.

Tai sitten lentoemännän rinnassa läpättää kuitenkin pieni toivon liekki, josko se vaimo kuitenkin tulisi jätetyksi hyvän seksin myötä. 

Vierailija
684/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhettään ja avioliittoaan arvostava, mutta ostaa maksullista seksiä??

Lentäjän logiikka. 

Jonkun anonyymin netissä lohkaisema juttu, ei välttämättä liity kenenkään - ainakaan kenenkään muun kuin itsensä - logiikkaan. 

Vierailija
685/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten lentoemännän rinnassa läpättää kuitenkin pieni toivon liekki, josko se vaimo kuitenkin tulisi jätetyksi hyvän seksin myötä. 

Pelkkä defenssi. 

Vierailija
686/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se syy, miksi harvemmin tällä palstalla mitään kommentoin.

Aina löytyy joku ihmeellinen korrelaatio tai ajallinen yhteys jonkun toisen sanomisiin, ja siitä sitten vedetään mitä uskomattomampia johtopäätöksiä.

Minulle on kuule täysin yhdentekevää, mitä sinä uskot tai olet uskomatta, ok?

Astuit sopivasti ansaan, halusinkin kuulla sinusta lisää. Sain kaiken tarvittavan tiedon 3 viestisi voimin, ja olet selvästi  yhdentekevä, tarpeeton kusiainen. 

Vierailija
687/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju antaa lentoemännistä nolon vaikutelman. 

Minusta tämä ketju antaa vaimoista nolon vaikutelman, kauhea tarve mollata lentoemäntiä. Muutenkin vaikuttavat yksinkertaisilta, kuorossa hoetaan ettei oma mies ainakaan petä. 

Mistä teidät noiden miesten pettävän? Pitäisikö heidän sanoa, ettö hyvin todennäköisesti heidän miehensä pettävät, vailla mitään todisteita pitkän syvällisen tuntemisen jälkeen. Sinun on oltava lentoemäntä. Niin yksinkertaiselta kuulostat. 

En ole lentoemäntä, mutta kun ketjua selaa niin kovin lapsellista tekstiä monet vaimot täällä kiukuspäissään suoltavat. Lentoemännät haukutaan maanrakoon kun joku uskaltautuu paljastamaan, että on nähnyt varattujen miesten pettävän noil

En ajattele edelleenkään, että jok'ikinen lentäjä pettäisi vaimoaan, mutta näin nuorena vielä parisuhteettomana naisena on ollut hyvä tämän ketjun pohjalta tajuta, että tuollaista ilmiötä lentäjien joukossa kuitenkin ainakin jonkin verran on. Vaikka tajuan myös, että täällä osa yleistää turhankin paljon. Mutta ihan hyvä olla tietoinen asiasta joka tapauksessa. 

Vierailija
688/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju antaa lentoemännistä nolon vaikutelman. 

Minusta tämä ketju antaa vaimoista nolon vaikutelman, kauhea tarve mollata lentoemäntiä. Muutenkin vaikuttavat yksinkertaisilta, kuorossa hoetaan ettei oma mies ainakaan petä. 

Mistä teidät noiden miesten pettävän? Pitäisikö heidän sanoa, ettö hyvin todennäköisesti heidän miehensä pettävät, vailla mitään todisteita pitkän syvällisen tuntemisen jälkeen. Sinun on oltava lentoemäntä. Niin yksinkertaiselta kuulostat. 

En ole lentoemäntä, mutta kun ketjua selaa niin kovin lapsellista tekstiä monet vaimot täällä kiukuspäissään suoltavat. Lentoemännät haukutaan maanrakoon kun joku uskaltautuu paljastamaan,

Pettämistä on ihan kaikissa ammattiryhmissä, tässä nyt lentäjät nostettu esiin, koska naisten pikkuhousut kostuvat tästä ammatista. Jos ketjussa keskusteltaisiin kirvesmiesten tai putkimiesten pettämisistä niin ketjun pituus olisi ehkä pari kommenttia. Katso tämän pituutta. Asialla halutaan tässä myös selvästi provosoida ja fantasioidakin.

Vierailija
689/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia nämä lentäjien vaimot ovat sitten teidän emäntien silmissä? Ihan vaan kiinnostaisi tietää. 

Vierailija
690/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän erään lentäjän vaimon pettäneen lentäjää. Ja vielä sen lentäjän isoveljen kanssa. Oli kyllä niin törkeä keissi... Vaimo ja lentäjän isoveli työskentelivät samalla työnantajalla. 

Vierailija
691/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäiselle kysyjälle: kyllähän lentäjä hyvä puoliso on, jos sellaisen saa itselleen napattua. Ehkä helpoin saalis ei ole. Yleensä älykäs, hyviä puolia muutenkin sillä tarkkaan testattu soveltuvuus ja hyvät tulot. Ja sitten ne lentolippuedut. Siitä vaan kokeilemaan onnea! 

Ihmettelen vilpittömästi tätä, että miksi joillekuille naisille miehen hyvät tulot olisivat hänen "pisteitään nostava" asia. Tai omasta näkökulmasta kuulostaa tosi vanhanaikaiselta sen nähden, että naisetkin ovat nykyisin työelämässä eivätkä ole riippuvaisia siitä, että mies elättää heidät.

Mitä minä sen miehen rahoilla edes tekisin? Tuntuisi väärältä elää hänen siivellään elämää, jollaista en mahdollisesti pienituloisempana itse sinkkuna pystyisi elämään. Helpoimmalta tuntuisi, jos tulotasomme olisi suunnilleen samanlainen.

Ja ei, en ole kateellinen tai mitään. En usko, että eläisin juurikaan eri tavalla kuin nyt vaikka olisin nykyistä rikkaampi. Ja rahalla ei muutenkaan ole minulle jotenkin tosi erityinen merkitys. Pohtii vain joskus tuota, että itsestäni olisi hassua elää osittain toisen ihmisen tuloilla. 

Vierailija
692/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele edelleenkään, että jok'ikinen lentäjä pettäisi vaimoaan, mutta näin nuorena vielä parisuhteettomana naisena on ollut hyvä tämän ketjun pohjalta tajuta, että tuollaista ilmiötä lentäjien joukossa kuitenkin ainakin jonkin verran on. Vaikka tajuan myös, että täällä osa yleistää turhankin paljon. Mutta ihan hyvä olla tietoinen asiasta joka tapauksessa. 

Nuorena en koskaan punninnut puolisomateriaalia ammatin kautta, kai nykyajan naiset ovat tässäkin tiedostavampia. Aiemmin ihmiset rakastuivat kehen rakastuivat.

Vierailija
693/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän erään lentäjän vaimon pettäneen lentäjää. Ja vielä sen lentäjän isoveljen kanssa. Oli kyllä niin törkeä keissi... Vaimo ja lentäjän isoveli työskentelivät samalla työnantajalla. 

Ja nämä petturit eivät tietääkseni ikinä jääneet kiinni 🤮

Vierailija
694/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäiselle kysyjälle: kyllähän lentäjä hyvä puoliso on, jos sellaisen saa itselleen napattua. Ehkä helpoin saalis ei ole. Yleensä älykäs, hyviä puolia muutenkin sillä tarkkaan testattu soveltuvuus ja hyvät tulot. Ja sitten ne lentolippuedut. Siitä vaan kokeilemaan onnea! 

Ihmettelen vilpittömästi tätä, että miksi joillekuille naisille miehen hyvät tulot olisivat hänen "pisteitään nostava" asia. Tai omasta näkökulmasta kuulostaa tosi vanhanaikaiselta sen nähden, että naisetkin ovat nykyisin työelämässä eivätkä ole riippuvaisia siitä, että mies elättää heidät.

Mitä minä sen miehen rahoilla edes tekisin? Tuntuisi väärältä elää hänen siivellään elämää, jollaista en mahdollisesti pienituloisempana itse sinkkuna pystyisi elämään. Helpoimmalta tuntuisi, jos tulotasomme olisi suunnilleen samanlainen.

Ja ei, en ole kateellinen tai

Kyllähän se sisin ihmisessä tärkeintä on, mutta kyllä miehen hyvät tulot auttavat ja antavat mielenrauhaa ja mahdollisuuksia etenkin siinä kohtaa kun on perhettä ja lapsia. Joustoa vaimon työelämään hyvien tulojen myötä esimerkiksi. 

Vierailija
695/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, en ole kateellinen tai

Ei se perheellisenä tunnu väärältä, päin vastoin, yhdessä elämä on rakennettu ja molemmat siihen omalla arvokkaalla panoksellaan aina osallistuvat. Hieman naiivia ajatella etsivänsä kumppania vain oman tulotason henkilöistä, mutta lykkyä tykö. 

Vierailija
696/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia nämä lentäjien vaimot ovat sitten teidän emäntien silmissä? Ihan vaan kiinnostaisi tietää. 

Ne, ketkä tiedän ovat mukavia ja ihan sellaisia tavallisia. Tyylikkäitä ja huomaa, että ei tarvitse säästellä vaateostoksilla tms mutta eivät mitään ankkahuulisia tekoripsi-silari tyyppejä, vaan enemmänkin ehkä sellaisella luonnollisemmalta lookilla. 

Vierailija
697/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä sen miehen rahoilla edes tekisin? Tuntuisi väärältä elää hänen siivellään elämää, jollaista en mahdollisesti pienituloisempana itse sinkkuna pystyisi elämään. Helpoimmalta tuntuisi, jos tulotasomme olisi suunnilleen s

Ymmärrän asian siinä tilanteessa, jos on lapsia ja äiti enemmän kotona ja hänen tulonsa siltä ajalta putoavat. Mies saisi myös maksaa siltä ajalta minulle eläkevakuutusta.

Mielestäni on kuitenkin aika ilkeää kutsua naiiviksi ihmistä, joka itse kokisi helpoimmaksi ja selkeimmäksi ratkaisuksi sen, että tulotaso olisi suunnilleen sama. No, pidä minua niin lapsellisena kuin haluat, mutta itse aion edelleen pitää tuota tilanteena joka olisi minulle paras. Olen varmaan vähän herkkä ja pohdin paljon asioita, ja tuntuu että menisi paljon energiaa tulotasoeroon liittyvien asioiden pähkäilyyn, ihan käytännön asioissa mutta myös henkisesti. 

Vierailija
698/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kyllä aivan jäätävät psykoosit miehen ammatista. Lentäjät luokitellaan yhdeksi samanmieliseksi ja samalla tavalla käyttäytyväksi joukoksi. Jos joku nainen seurustelee palomiehen kanssa, niin hän toitottaa kaikille seurustelevansa PALOMIEHEN kanssa, voitteko kuvitella, PALOMIEHEN! Naiset ilmeisesti määrittävät miehen 100% tämän ammattin kautta.

Vierailija
699/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astuit sopivasti ansaan, halusinkin kuulla sinusta lisää. Sain kaiken tarvittavan tiedon 3 viestisi voimin, ja olet selvästi  yhdentekevä, tarpeeton kusiainen. 

Hienoa että sait haluamasi tiedon.

Kiitos myös osuvasta luonne-analyysistä.

Vierailija
700/3364 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä sen miehen rahoilla edes tekisin? Tuntuisi väärältä elää hänen siivellään elämää, jollaista en mahdollisesti pienituloisempana itse sinkkuna pystyisi elämään. Helpoi

Mielestäni on kuitenkin aika ilkeää kutsua naiiviksi ihmistä, joka itse kokisi helpoimmaksi ja selkeimmäksi ratkaisuksi sen, että tulotaso olisi suunnilleen sama. No, pidä minua niin lapsellisena kuin haluat, mutta itse aion edelleen pitää tuota tilanteena joka olisi minulle paras. Olen varmaan vähän herkkä ja pohdin paljon asioita, ja tuntuu että menisi paljon energiaa tulotasoeroon liittyvien asioiden pähkäilyyn, ihan käytännön asioissa mutta myös henkisesti. 

Mielestäni on moukkamaista arvostella jonkun elävän miehensä siivellä, mitä sinä heistä tai heidän tulotasostaan tiedät. Jospa vain lopettaisit mielensäpahoittamisen, ja ottaisit vastuun omasta toiminnasta sen sijaan että arvioit täällä muita. Kuten sanottu, onnea etsintään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi