Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Millaisia nämä lentäjien vaimot ovat sitten teidän emäntien silmissä? Ihan vaan kiinnostaisi tietää.
Jos emänniltä kysyttäisiin niin varmasti rumia hiirulaisia, joiden miehet ovat heidän kanssaan vain pakon sanelemana :D
Todella ankea ketju, jossa ei varmasti totuuden siementä juurikaan ole. Tällaista tämä nykyaika on kun anonyymina voi mitä tahansa tietoa levittää.
Tietysti osa hyödyntää työn suomat edut ja käyttää maksullisia ja/tai emoja. Aina joukossa on petollisia sikoja, joita ei muut kiinnosta pätkän vertaa. Toivottavasti kaikki paljastuu näiden osalta ennemmin tai myöhemmin. Turha miettiä asiaa sen enempää, kunhan pitää silmänsä auki. Onneksi näitä piirteitä on ihmisessä nähtävissä kun riittävän tarkkaan katsoo, näin uskon, tulee mieleen heti muutama tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vilpittömästi tätä, että miksi joillekuille naisille miehen hyvät tulot olisivat hänen "pisteitään nostava" asia. Tai omasta näkökulmasta kuulostaa tosi vanhanaikaiselta sen nähden, että naisetkin ovat nykyisin työelämässä eivätkä ole riippuvaisia siitä, että mies elättää heidät.
Mitä minä sen miehen rahoilla edes tekisin? Tuntuisi väärältä elää hänen siivellään elämää, jollaista en mahdollisesti pienituloisempana itse sinkkuna pystyisi elämään. Helpoi
Mielestäni on kuitenkin aika ilkeää kutsua naiiviksi ihmistä, joka itse kokisi helpoimmaksi ja selkeimmäksi ratkaisuksi sen, että tulotaso olisi suunnilleen sama. No, pidä minua niin lapsellisena kuin halu
No huh, mikä viharyöpytys. En ole arvostellut ketään vaan ihmetellyt vain sitä, miksi jotkut pitävät yhtenä "hyvän miehen" ominaisuuksista sitä, miten paljon hän tienaa. Eikö tällaista asiasta saa keskustella?
Kiitos kuitenkin puolisonetsintä-onnentoivotuksista ja toivottelen sinullekin hyvää jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Millaisia nämä lentäjien vaimot ovat sitten teidän emäntien silmissä? Ihan vaan kiinnostaisi tietää.
Tunnen useamman vaimon, miehet kaikki taitavat lentää sinivalkoisilla siivillä. Kaikki yksiköitä, mutta yhdistyvinä tekijöinä voisin mainita sellaisen maanläheisen ystävällisyyden, tyylikkyyden (mutta kuten joku mainitsi luonnollisuuden!) ja fiksuuden. Ehkä kun mies lentää maailmalla niin vaimolta tarvitaan kodin pyörittämiseen sellaista reippautta, mitä näillä naisilla ainakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen useamman vaimon, miehet kaikki taitavat lentää sinivalkoisilla siivillä. Kaikki yksiköitä, mutta yhdistyvinä tekijöinä voisin mainita sellaisen maanläheisen ystävällisyyden, tyylikkyyden (mutta kuten joku mainitsi luonnollisuuden!) ja fiksuuden. Ehkä kun mies lentää maailmalla niin vaimolta tarvitaan kodin pyörittämiseen sellaista reippautta, mitä näillä naisilla ainakin löytyy.
Olipa kiva kuvaus. Toivottavasti heidän puolisonsa osaavat arvostaa fiksuilta ja mukavilta kuulostavia vaimojaan!
No huh, mikä viharyöpytys. En ole arvostellut ketään vaan ihmetellyt vain sitä, miksi jotkut pitävät yhtenä "hyvän miehen" ominaisuuksista sitä, miten paljon hän tienaa. Eikö tällaista asiasta saa keskustella?
Kiitos kuitenkin puolisonetsintä-onnentoivotuksista ja toivottelen sinullekin hyvää jatkoa!
Eihän taloudellisesta vakaudesta haittaakaan ole. Ehkä saatoit sanoa ohimennen jotain siivellä elämäisestä, ja ehkä moni vastaavassa tilanteessa oleva ei millään tasolla koe olevan näin. Se on kun hankitaan yhdessä perhe, ei oikein enää voi puhua mistään siivellä elämisestä vaikka toisella olisi parempi palkka. Mutta ehkä et tarkoittanut sitä vaikka siltä kuulostikin. Ehkäpä jonkun korvaan voi myös kuulostaa naiivilta pyrkiä hankkimaan samalla tulotasolla oleva mies, koska asia ei useinkaan yksinkertaisesti niin toimi. Sinä tietysti saat sellaisen hankkia. Mieltään ei kannata täällä kovin herkästi pahoittaa, varsinkin jos itsekin saattaa käyttää kieltä huolimattomasti. -toinen sivuseuraaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattui jokunen vuosi sitten sellainen juttu että yövyin samaisessa kotimaisessa pikku hotellissa kuin koneen lentohenkilökunta jolla olin paikkakunnalle tullut. Lentäjän huone oli parin huoneen päässä omastani. Tiesin sen siitä kun näin hänen menevän sinne.
Pikkutunneilla - jo aamuyötä - palasin baarista hotellille ja kuinka ollakaan, lentoemo samalta lennolta tuli ulos lentäjän huoneesta.
Tiedä häntä mitä oli tapahtunut vai oliko mitään, ei kuulunut minulle.
Jutussasi on vain yksi aika iso uskottavuusongelma. Oletetaan että olet yöpynyt samassa hotellissa, mikä sekin on epäuskottavaa, mutta miten kummassa olet nähnyt lentäjän, kun itse olet ollut lentokoneen matkustamo-osassa lennon ajan. En ole kertaakaan nähnyt kapteenia tai perämiestä lentoni aikana, vaikka lennän joka toinen kuukausi - näkemiseksi ei lasketa sitä, että astun putkesta koneeseen ja
Näin lentäjän, perämiehen ja lentoemot odotustilassa ollessani kun he astelivat koneeseen.
Et ole ollut kotimaanlennoilla? Siitä he kulkevat odotustilan editse koneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vilpittömästi tätä, että miksi joillekuille naisille miehen hyvät tulot olisivat hänen "pisteitään nostava" asia. Tai omasta näkökulmasta kuulostaa tosi vanhanaikaiselta sen nähden, että naisetkin ovat nykyisin työelämässä eivätkä ole riippuvaisia siitä, että mies elättää heidät.
Mitä minä sen miehen rahoilla edes tekisin? Tuntuisi väärältä elää hänen siivellään elämää, jollaista en mahdollisesti pienituloisempana itse sinkkuna pystyisi elämään. Helpoi
Mielestäni on kuitenkin aika ilkeää kutsua naiiviksi ihmistä, joka itse kokisi helpoimmaksi ja selkeimmäksi ratkaisuksi sen, että tulotaso olisi suunnilleen sama. No, pidä minua niin lapsellisena kuin halu
Mutta vielä: pyydän vilpittömästi anteeksi, jos loukkasin sinua pohdinnoillani. Se ei ollut todellakaan tarkoitukseni. Oikeastaan itsekin kärsin tästä, että pohdin asioita usein niin paljon ja olisi parempi joskus olla miettimättä liikaa.
Haluan vielä sanoa: pohdintani lähti ennen kaikkea siis siitä, että itse vain kokisin hankalana ajatuksena isot tuloerot suhteessa ja mietin sitä, miksi jotkut eivät vastaavasti koe niin ja jopa haluaisi sellaiseen suhteeseen (joskin enhän minä tiedä, vaikka "alkuperäisen" viestin kirjoittajalla olisi itsellä vastaava palkka kuin miehellään ja siksi haluaisi hyväpalkkaisen puolison).
Kuitenkin, silloin jos parilla on perhettä ja vaimo lähtökohtaisesti huolehtii paljon enemmän kodista ja lapsista ja arjesta kuin mies (jollainen tilanne varmasti juuri monella lentäjän vaimolla on), ymmärrän hyvin sen, että silloin on järkevää mutta myös reilua ja oikeudenmukaista, että "kaikki on yhteistä".
Hyvää jatkoa tosiaan sinulle pahoittelut vielä, jos loukkasin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin vasta nyt viestisi 707! Jospa sain avattua asiaa ja ajatuksiani lisää äskeisessä viestissäni!
Sitä en vain edelleenkään ymmärrä, miksi olisi niin vaikea löytää tai olla yhdessä miehen kanssa, jolla olisi suunnilleen samanlaiset tulot kuin itsellä. Kun itselleni se olisi ihanteellinen tilanne, vaikka eihän elämästä koskaan tiedä ja tuollaistakaan voi välttämättä suunnitella ja päättää etukäteen.
Eihän niiden palkkojen nyt tietenkään juuri samat tarvitsisi olla! Mutta opiskelualanikin suhteen luulen, että jos löydän hänet niistä ympyröistä, joissa liikun, hänellä todennäköisesti onkin suunnilleen sama palkkataso kuin itselläni.
Mutta joo, kaiken tämän pohdinnan jälkeen löydän kohta itseni umpirakastuneena lentäjän kainalosta. Varautukaa vastailemaan sitten Vauva-palstan aloitukseen "Apua! Uskallanko perustaa perheen lentäjän kanssa?" muistakaa sitten vastailla kaikkea positiivista ja kannustavaa :)
Lentäjät pelkästään oksettaa luetun perusteella ja poikani on innostunut lentotöistä. Ehkä saan hänet vielä käännytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on kuitenkin aika ilkeää kutsua naiiviksi ihmistä, joka itse kokisi helpoimmaksi ja selkeimmäksi ratkaisuksi sen, että tulotaso olisi suunnille
Tai sitten kukaan ei ollut loukkaantunut mistään ,vaan sinä loukkaannuit lopeta jo.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät pelkästään oksettaa luetun perusteella ja poikani on innostunut lentotöistä. Ehkä saan hänet vielä käännytettyä.
Siis apua. Joku alkaa jo estämään jälkikasvunsa haaveita yhteen upeimmista ammateista yhden trolliketjun takia. Lähdekriittisyyttä ja suhteellisuuden tajua ihmiset!
Oletpa tyly kun toinen pyysi viestissään anteeksi mieti käytöstäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis apua. Joku alkaa jo estämään jälkikasvunsa haaveita yhteen upeimmista ammateista yhden trolliketjun takia. Lähdekriittisyyttä ja suhteellisuuden tajua ihmiset!
Millä ihmeellä kyseessä edes on upea ammatti? Tulot ovat hyvät, siihen jäävät hyvät puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeellä kyseessä edes on upea ammatti? Tulot ovat hyvät, siihen jäävät hyvät puolet.
Eipä jää.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti osa hyödyntää työn suomat edut ja käyttää maksullisia ja/tai emoja. Aina joukossa on petollisia sikoja, joita ei muut kiinnosta pätkän vertaa. Toivottavasti kaikki paljastuu näiden osalta ennemmin tai myöhemmin. Turha miettiä asiaa sen enempää, kunhan pitää silmänsä auki. Onneksi näitä piirteitä on ihmisessä nähtävissä kun riittävän tarkkaan katsoo, näin uskon, tulee mieleen heti muutama tuttu.
Jaa.
Mitähän nämä petturin paljastavat piirteet oikein ovat?
Oho mikä ketju. En mä tajunnutkaan, että lentäjät ovatkin näin kuumia naisten mieleen. Entäs veturinkuljettaja tai laivan kapteeni?
Enemmänkin luulen lentäjien olevan hyvin uskollisia. Lentäjäksi valituksi tulemiseen pitää olla tasapainoinen ja luotettava.
Hah hah, mikä provo.