Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3357)
Ei sen lentäjän kopin nimi turhaan ole cockpit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä on lentäjä, ja eipä hänellä juuri riitä aikaa parisuhteelle. Yhdessä ei halua asua.
Arvasittekin varmaan, että on kohta ex.
Ehkä sillä on jo perhe.
Ei ole. Mutta mä en vain ole hänelle kovin tärkeä. Noiden työaikojen ja poissaolon määrän vuoksi olisi tärkeää, että siihen vähään yhdessäoloon panostettaisiin ja molemmat arvostaisivat sitä. Meillä valitettavasti noin ei ole.
Aivan sama mitä duunaavat. Miten joku jaksaa miettiä toisten ihmisten elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo ja sairaaloissa puuhataan vaan liinavaatevarastoissa.
Tämä lentäjä-lentoemäntä samaa sarjaa kuin lääkäri-sairaanhoitaja. Ollut molemmissa ammateissa (sh ja lentoemo) ja tiedän mistä puhun.
Ei jummarra, miks lääkärit haksahtavat hoitsuihin, eivätkä pysy omassa sarjassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lentäjä-lentoemäntä samaa sarjaa kuin lääkäri-sairaanhoitaja. Ollut molemmissa ammateissa (sh ja lentoemo) ja tiedän mistä puhun.
Ei jummarra, miks lääkärit haksahtavat hoitsuihin, eivätkä pysy omassa sarjassaan.
Oon itse lääkäri ja aikamoinen tapaus saisi toinen henkilö olla, jotta haksahtaisin amk- tai ammattikoulutasoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jummarra, miks lääkärit haksahtavat hoitsuihin, eivätkä pysy omassa sarjassaan.Oon itse lääkäri ja aikamoinen tapaus saisi toinen henkilö olla, jotta haksahtaisin amk- tai ammattikoulutasoiseen.
Valelääkäri olet tuolla kommentilla.
Lääkäriasiaan otan kantaa sairaanhoitajan näkökulmasta. Olen leikkausosastolla töissä ja luonnollisesti työkavereina paljon kirurgeja ja anestesialääkäreitä. Ei mitään sutinaa kenelläkään minnekkään suutaan. Eli hoitajat ja lääkärit eivät todellakaan muhinoi keskenään. Töitä tehdään yhdessä ja siinä se.
Luulen, että lentäjien ja lentoemojen kohdalla kyseessä on samanlainen myytti kuin hoitsujen ja lääkärien.
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä on lentäjä, ja eipä hänellä juuri riitä aikaa parisuhteelle. Yhdessä ei halua asua.
Onks hänellä sähkö Volvo?
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriasiaan otan kantaa sairaanhoitajan näkökulmasta. Olen leikkausosastolla töissä ja luonnollisesti työkavereina paljon kirurgeja ja anestesialääkäreitä. Ei mitään sutinaa kenelläkään minnekkään suutaan. Eli hoitajat ja lääkärit eivät todellakaan muhinoi keskenään. Töitä tehdään yhdessä ja siinä se.
Luulen, että lentäjien ja lentoemojen kohdalla kyseessä on samanlainen myytti kuin hoitsujen ja lääkärien.
Te ette taida viettää yhdessä aikaa viiden tähden hotelleissa öitä pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ette taida viettää yhdessä aikaa viiden tähden hotelleissa öitä pois kotoa.
Missä sellainen viiden tähden hotelli on? Aika väsähtäneitä nuo majapaikat ovat.
Yksinkertaisilta sujuu varmasti helpoiten seksi kenen tahansa kanssa ja sytyttämiseen riittää sääret ja lentohattu. Siihen ei tarvita paljoa kun voi toteuttaa itseään eläimellisellä vimmalla.
Kulttuuri on ainakin hyvin pinnallinen heidän keskuudessaan. Ei aitoa porukkaa vaan juuri sitä teennäistä ilottelua. En viihtynyt noissa töissä.
Älkää nyt viitsitkö täällä provoilla. Suurin osa lentäjistä uskollista ja kunnollista porukkaa, turha täällä nyt mitään juttuja keksiä.
Provoa koko ketju! Joka ammattikunnassa näitä on, ei sen enempää lentohenkilökunnassakaan. Uskokaa!
kuuluu työsuhde etuihin...Lentoemot tunnetusti aika kuumaa tavaraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jummarra, miks lääkärit haksahtavat hoitsuihin, eivätkä pysy omassa sarjassaan.Oon itse lääkäri ja aikamoinen tapaus saisi toinen henkilö olla, jotta haksahtaisin amk- tai ammattikoulutasoiseen.
Hah, onhan mm. kahdella Koneen perijällä sairaanhoitajavaimot sekä myös Nalle Wahlroosilla. Rikkaille kelpaa. Sairaanhoitajat empaattisia ja lämpimiä, fiksuja naisia.
Lentäjiksi hakeutuu ne rohkeat supliikkimiehet. Harva lentäjä on se koulun epäsosiaalinen nörtti. Hyväpalkkainen arvostettu työ yhdistettynä ulospäinsuuntaantuneeseen luonteeseen niin kyllä siinä naiset pörrää ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Harmi olisin tiennyt tapauksen.
Ehkä sillä on jo perhe.