Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3357)

Vierailija
301/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahistavaa luettavaa. T. Yhden vaimo 

Ota ero. 

Ei pysty kun menee laukut ja kämpät ja muu materia alta.

Et edes laukkua saa? No on asiat heikosti. 

Vierailija
302/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota ero. 

Tykkään luxuslaukuista kuten Hermes jne. Minulla on kokoelma niitä. Omilla rahoilla hankittuja, koska mies maksaa kaikki pakolliset arjen kulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota ero. 

Tykkään luxuslaukuista kuten Hermes jne. Minulla on kokoelma niitä. Omilla rahoilla hankittuja, koska mies maksaa kaikki pakolliset arjen kulut.

Ei tuo suhde rakkauteen perustukaan, joten turha ahdistua näistä viesteistä. 

Vierailija
304/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empiiristä tutkimusta tuli tehtyä useampi vuosi. Ei varmasti kaikki, mutta sanoisin, että suurin osa. T. Yksi entinen emo

Kävit sitten läpi melkoisen joukon. Nostan hattua. Voit kirjoittaa muistelmasi.

Vierailija
305/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empiiristä tutkimusta tuli tehtyä useampi vuosi. Ei varmasti kaikki, mutta sanoisin, että suurin osa. T. Yksi entinen emo

Ei hullumpi idea. Voisi kyllä järkyttää herkimpiä lukijoita.

Vierailija
306/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hullumpi idea. Voisi kyllä järkyttää herkimpiä lukijoita.

Retostelet vaan kunnolla kaiken läpi. Jäädään mielenkiinnolla odottamaan lentoemännän muistelmia sinivalkoisilla siivillä. Kustantaja varmasti nappaa tämän idean. Onnea matkaan!

Vierailija
307/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tämä koko poru nyt tässä lentoemojen fantasiaa. Lentäjä on tähtäimessä, mutta aina se kaikkia lykästä. 

Vierailija
308/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että tämä koko poru nyt tässä lentoemojen fantasiaa. Lentäjä on tähtäimessä, mutta aina se kaikkia lykästä. 

Kuka sellaista tekisi? Ei heidän työkulttuurinsa terveeltä kuulosta, turha kieltää. 

Vierailija
309/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ollut tiedossa vuosikymmeniä, että lentäjillä on mahdollisuus sotkea asiansa moneen otteeseen. Heille jopa aluksi puhuttiin asiasta, tiedän koska olen lentäjän vaimo. Hyvä, että asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä. Turha piilottelu ei ole tarpeen, eikä nykypäivää. 

Vierailija
310/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli varsin auliisti siis sinäkin jaoit piirakkaasi

Et ole kuule yhtään parempi ihminen kuin nämä pokaamasi lentäjätkään.

Vierailija
311/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ollut tiedossa vuosikymmeniä, että lentäjillä on mahdollisuus sotkea asiansa moneen otteeseen. Heille jopa aluksi puhuttiin asiasta, tiedän koska olen lentäjän vaimo. Hyvä, että asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä. Turha piilottelu ei ole tarpeen, eikä nykypäivää. 

Missä puhuttiin? Lentäjäkoulussa vai työpaikalla? 

Vierailija
312/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää lentäjät naisten kuuma unelma

vaan täällä Suomessa vai maailmalla? 

Vierailija
313/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää lentäjät naisten kuuma unelma

vaan täällä Suomessa vai maailmalla? 

Ei tosiaankaan jos on aivot täynnä sitä itseään.  Toimii ihan jokaisessa maailman kolkassa. 

Vierailija
314/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien lentäjä on ollut kuuminta hottia naisten keskuudessa, kun en ole kuullutkaan. 

Minulla on ystävänä lentäjä, joka on jo 50+ ja tunnen nuoresta asti. Sen tunnollisempaa insinöörityyppiä ei olekaan, joten uskallan kyllä mennä isoimpien Finnairin koneiden kyytiin, kun tiedän minkä tyyppisiä miehiä sinne valitaan eli täysin pettäjätyypin vastakohtia.

Vierailija
315/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien lentäjä on ollut kuuminta hottia naisten keskuudessa, kun en ole kuullutkaan. 

Minulla on ystävänä lentäjä, joka on jo 50+ ja tunnen nuoresta asti. Sen tunnollisempaa insinöörityyppiä ei olekaan, joten uskallan kyllä mennä isoimpien Finnairin koneiden kyytiin, kun tiedän minkä tyyppisiä miehiä sinne valitaan eli täysin pettäjätyypin vastakohtia.

😂😂😂😂😂. Uskottele mitä haluat. Mä olen ollut valmistuvien lentäjien kanssa dokaamassa. Kyl on melko jännää porukkaa. Väitän että todella monella narsistisia piirteitä.

Vierailija
316/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂😂. Uskottele mitä haluat. Mä olen ollut valmistuvien lentäjien kanssa dokaamassa. Kyl on melko jännää porukkaa. Väitän että todella monella narsistisia piirteitä.

Lentäjäkoulutuksia on monenlaisia, eräs sukulaiseni on myös lentäjä, mutta maksoi koulutuksensa itse ulkomailla. Ei kyllä hänkään mikään pettäjätyyppi ole, on aika varakas yrittäjä. Omistaa lentokoneen ja helikopterin, joilla lentelee huvikseen. 

Lentäjän työ on aika raskasta, jos nyt puhutaan niistä oikeista lentäjistä, jotka uransa loppupuolella pääsevät lentämään isoja matkustajakoneita.

Palstalegendat sitten erikseen. Lentäjä on varmaan aika suosittu auervaarojen iskuvale. Muistaakseni se oikea auervaarakin väitti olevansa lentäjä jossain vaiheessa, mutta en nyt arvellut, että se vielä nykyäänkin on jotenkin hot.

Vierailija
317/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli lentäjä tunnistettu. Nyt kipin kapin häntä koipien välissä kotiin. 

Vierailija
318/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne hottia olekaan vaan se tilipussi. 

Vierailija
319/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä tänä iltana harrastan seksiä lentäjämieheni kanssa, voitte te kanaemot vaan haaveilla sellaisesta, jota mun mies vain ja ainoastaan vaimolleen suo. 

Vierailija
320/3357 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että ihan tavallisia perheenisiä olivat useimmat lentäjät. Pidemmillä reissuilla kuitenkin useimmat pettivät, liekö nämä kilteimmät ja nörteimmät jääneet huomiotta naisilta nuoruudessaan. Monet myös naimisissa lentoemäntien kanssa ja silti pettivät jonkun toisen lentoemännän kanssa vaimoaan. Ei auttanut vaikka kotona odotti se oma kaunis vaimo. Varmasti ei moni vaimo uskonut juuri siitä omasta miehestään. Kai sitä haluaa aina uskoa ettei se oma mies. Kaikenlaista tuli nähtyä kun olin itse nuori ja kaunis sinkku. T. Entinen emo

Jep. Tää on tää sama ilmiö, mitä tapahtuu kaikille hyvintienaaville (DI, KTM, oikis, lääkis) laskettelureissuilla. Sukset käy jalassa ehkä valokuvan verran ja muuten ihan vapaasti touhutaan naapurimökin naisporukan kanssa. Toki siis naisistakin osa varattuja. Kotona kerrotaan, kuinka kiva oli lasketella. Ja ihan omin silmin nähnyt tämän. Ja kyllä uskon, että moni lentäjä pettää sitä kotona odottavaa fiksua vaimoaan.