Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joilta lähtee asunto alta ensi kuun alussa?

Vierailija
08.03.2024 |

Käytin viimeiset tukirahani makuupussiin ja telttaan. Onneksi on kevät ja kesä tulossa niin voin hyvin elää metsässä teltassani mutta mietityttää vähän miten kylmänä talvena pärjää. Onko kohtalotovereilla mitään vinkkejä antaa?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työssäkäyvä, mutta minäkin asun vain asunnossa, johon minulla on varaa.

Niin muuallakin maailmassa menee. Vain Suomessa on asuttu maan kalleimmilla neliöillä ja yhteiskunta maksanut koko lystin. Asujaa on varjeltu työnteolta ja kaikelta muulta ikävältä, koska eihän ole mahdollista että aikuinen huolehtisi itse itsestään. 

Hienosti on valtamedian ja hallituksen propaganda uponnut sinuunkin. Tottahan tuo sinun fantasiasi ei ole.

Vierailija
62/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työssäkäyvä, mutta minäkin asun vain asunnossa, johon minulla on varaa.

Niin muuallakin maailmassa menee. Vain Suomessa on asuttu maan kalleimmilla neliöillä ja yhteiskunta maksanut koko lystin. Asujaa on varjeltu työnteolta ja kaikelta muulta ikävältä, koska eihän ole mahdollista että aikuinen huolehtisi itse itsestään. 

Hienosti on valtamedian ja hallituksen propaganda uponnut sinuunkin. Tottahan tuo sinun fantasiasi ei ole.

Ok, kerrotko missä päin maailmaa on asuttu maan kalleimmilla neliöillä yhteiskunnan piikkiin kuten Suomessa? Muuten viestisi on pelkkää öyhötystä. Todennäköisesti onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tullut mitään tietoa siitä, pieneneekö tai poistuuko asumistukeni ensi kuussa. Luulisi, että kela ilmoittaisi jotain.

Vierailija
64/65 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata jäätyä kuoliaaksi. Aina voi halkaista persun kallon ja päästä vankilaan. Siellä saa katon pään päälle ja ruokaa, kouluttautuakin saa siellä ilmaiseksi - ja töistä saa enemmän palkkaa kuin 9e per pvä. Muutaman vuoden kakku tulee taposta, jonka jälkeen hallitus on jo vaihtunut.

Just mietin pitääkö saatana tehdä itsellensä jotakin että saa aikuisena äänensä kuuluville. Ihan karmea tämä valtio.

Eihän nyt itselleen kannata mitään tehdä. Itse olen miettinyt jos tekisi sellaisen rikoksen josta pääsee vankilaan; ilmainen asunto ja ravinto, aikaa kuntoilla ja opiskella, pysyy terve päivärytmi yllä, terveydenhuolto pelaa, jne.

Vierailija
65/65 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon asunut metsässä jo vuoden, mulla on laavu salaisessa paikassa. En kelpaa enää mihinkään eikä kukaan minua kaipaa.

0/5 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän