Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla ei ole ollut seksiä parisuhteessaan vuosiin

Vierailija
08.03.2024 |

Oletteko tottuneet tilanteeseen? Miksi olette jääneet liittoon? 

Meillä seksitöntä jo kaksi vuotta. Välillä mietin eroa, mutta en tiedä onko se sen arvoista. Muuten on kuitenkin asiat hyvin. 

Kommentit (230)

Vierailija
1/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaanpa, jos muitakin olisi tänään palstailemassa. 

Vierailija
2/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viimeksi seksiä miehen kanssa lokakuussa. En eroa koska en jaksa enää aloittaa uutta elämää, mutta tottakai olen eroa miettinyt ja myös seksisuhdetta jonkun miehen kanssa. Mies on meillä se jota ei kiinnosta, aina keksii jonkun syyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jo vanha pari. Joskus täytyy vain sopeutua siihen että tämä on edessä. Vanhuus tulee. Meillä on ollut sen arvoista, myös muut asiat painavat vaakakupissa. Nykyään seksiä korostetaan ihan liikaa. Jos kumpikin on tyytyväinen tilanteeseen, ei ole ongelmaa.

Jos jompikumpi ei ole tyytyväinen tilanteeseen on etsittävä muita ratkaisuja.

4/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että usein naiset, jotka elävät kullin puutteessa parisuhteessa, ovat kärttyisiä muille täysin ulkopuolisille ihmisille.

Eräs nainen sanoi minulle, että hänen työpaikallaan oli naispuolinen työkaveri joka jatkuvasti kiukutteli työkavereilleen. Sitten selvisi, että hän on tullut miehensä jättämäksi ja avioero meneillään.

Vierailija
5/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sairastui vakavasti n.12 v. sitten. Tässä sitä kituutellaan. Mitään läheisyyttä ei enää ole. Eletään kuin kämppäkaverit. Vanhuus tulee, elämä hidastuu. En ole eroamassa, vaikka olen usein ajatellut sitä.

Vierailija
6/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosiin? Se on suhteen loppu jos mies ei halua seksiä.

Vierailija
7/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä ei ole vuosiin niin toinen saattaa hakea sen ulkopuolelta. Kannattaako sen takia itse elää harmaata kämppiselämää kun toinen elää parisuhteen ulkopuolella? 

Parisuhde on onneksi vapaaehtoinen, voi valita millaiseen parisuhteeseen tyytyy. Jso seksittömyys ja arkipäivän kumppanuus riittää niin sittenhän asiat on mainiosti. Jos ei niin kannattaa pohtia mitä asialle voi tehdä.

Itse lähdin kun miestä ei kiinnostanut seksi eikä mikään muukaan. Tuhisi vaan ärtyneenä. Uusi parisuhteeni on erilainen, iloinen, täynnä onnea ja läheisyyttä. 

Vierailija
8/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme jo vanha pari. Joskus täytyy vain sopeutua siihen että tämä on edessä. Vanhuus tulee. Meillä on ollut sen arvoista, myös muut asiat painavat vaakakupissa. Nykyään seksiä korostetaan ihan liikaa. Jos kumpikin on tyytyväinen tilanteeseen, ei ole ongelmaa.

Jos jompikumpi ei ole tyytyväinen tilanteeseen on etsittävä muita ratkaisuja.

Just näin. Tärkeämpää on kumppanuus ja rakkaus. Nuorempana ehdittiin panna ihan tarpeeksi.

Vierailija
9/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa.

Vierailija
10/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus on trollaus jolla haetaan tarinointia muualle muovailtavaksi.

Vierailija
11/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen suuntaan menossa, viimevuonna 2x:(

V 24 0x 

Jos olisi edes läheisyyttä tämän kestäsi...

Vierailija
12/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin ahdistua kun vuosi tuli täyteen, enkä oikein edes varmasti muistanut ajankohtaa. Kun yli 2.5v oli mennyt, niin lopetin kertalaakista 18 v suhteen . Olisi ollut järjetöntä jäädä parisuhteeseen jossa kaikki läheisyys loisti poissaolollaan, mutta mies kyllä  kuitenkin nalkutti kokoajan. Ehkä jos elettäisiin kuin haluttaisiin ilman sitten mitään "sääntöjä" niin olisi voinut jatkaakkin. Mutta jos joka liikkeestä ja ostoksesta on tilivelvollinen, mutta ei edes halausta saa, niin eihän hommassa ole mitään järkeä. Pelkkää vallankäyttöää olisi. 

N.48

Vierailija
13/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on sentään edes ollut seksiä ja parisuhde joskus. Meitä miehiä on aika monta joilla ei ole koskaan ollut mitään yhdenkään naisen kanssa.

Vierailija
14/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloin ahdistua kun vuosi tuli täyteen, enkä oikein edes varmasti muistanut ajankohtaa. Kun yli 2.5v oli mennyt, niin lopetin kertalaakista 18 v suhteen . Olisi ollut järjetöntä jäädä parisuhteeseen jossa kaikki läheisyys loisti poissaolollaan, mutta mies kyllä  kuitenkin nalkutti kokoajan. Ehkä jos elettäisiin kuin haluttaisiin ilman sitten mitään "sääntöjä" niin olisi voinut jatkaakkin. Mutta jos joka liikkeestä ja ostoksesta on tilivelvollinen, mutta ei edes halausta saa, niin eihän hommassa ole mitään järkeä. Pelkkää vallankäyttöää olisi. 

N.48

Ääripäiden kautta ajattelu ei ole normaalia. 

Vierailija
15/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut parisuhdetta vuosiin.

Vierailija
16/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.48

Kuulostaa ikävältä, hyvä että teit rohkean päätöksen ja lähdit.

Vierailija
17/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole mikään ihmisoikeus.

Vierailija
18/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli viimeksi seksiä miehen kanssa lokakuussa. En eroa koska en jaksa enää aloittaa uutta elämää, mutta tottakai olen eroa miettinyt ja myös seksisuhdetta jonkun miehen kanssa. Mies on meillä se jota ei kiinnosta, aina keksii jonkun syyn. 

Niin keksii, kun ei kerro totuutta, eikä halua loukata sinua.

Ite voin sanoo ihan suoraan, että ei kiinnosta seksi kehopositiivisen fe ma kon kanssa, en kiihotu sellaisesta

Vierailija
19/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.48

Kuulostaa ikävältä, hyvä että teit rohkean päätöksen ja lähdit.

Mitä rohkeaa tuossa oli?

Vierailija
20/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olen huomannut, että usein naiset, jotka elävät kullin puutteessa parisuhteessa, ovat kärttyisiä muille täysin ulkopuolisille ihmisille.

Eräs nainen sanoi minulle, että hänen työpaikallaan oli naispuolinen työkaveri joka jatkuvasti kiukutteli työkavereilleen. Sitten selvisi, että hän on tullut miehensä jättämäksi ja avioero meneillään.

Kullin puutteessa? Noinko puhut? 😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä