Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla ei ole ollut seksiä parisuhteessaan vuosiin

Vierailija
08.03.2024 |

Oletteko tottuneet tilanteeseen? Miksi olette jääneet liittoon? 

Meillä seksitöntä jo kaksi vuotta. Välillä mietin eroa, mutta en tiedä onko se sen arvoista. Muuten on kuitenkin asiat hyvin. 

Kommentit (230)

Vierailija
81/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä seksiä saa parisuhteen ulkopuolelta? Kuulostaa näin miehen näkökulmasta hyvin utopistiselta.

Ei ole miehelle mahdollista. Jos ei sinkkunakaan saa seksiseuraa niin miten se muka varattuna onnistuisi.

Moni varattu mies käy vieraissa naisissa. Kyllä sinkutkin saavat naista. Ei kaikki mutta monet saa.

Mutta miten tämä onnistuu? Jos esimerkiksi haluaa varattuna saada naista, niin miten? Ihan näin keskivertona kyselen.

Yksi tapa on, että etsit itsellesi rinnakkaissuhteen. Itse löysin sellaisen vuosia sitten baarista lomamatkalla, ja hän sitten sattui olemaan naapurikaupungista ja kiinnostuimme toisistamme ja yksi johti toiseen. Molemmat olemme naimisissa tahoillamme ei-seksuaalisen puolison kanssa, mutta itse olemme hyvin seksuaalisia. 

Vierailija
82/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä seksiä saa parisuhteen ulkopuolelta? Kuulostaa näin miehen näkökulmasta hyvin utopistiselta.

Ei ole miehelle mahdollista. Jos ei sinkkunakaan saa seksiseuraa niin miten se muka varattuna onnistuisi.

Moni varattu mies käy vieraissa naisissa. Kyllä sinkutkin saavat naista. Ei kaikki mutta monet saa.

Mutta miten tämä onnistuu? Jos esimerkiksi haluaa varattuna saada naista, niin miten? Ihan näin keskivertona kyselen.

Yksi tapa on, että etsit itsellesi rinnakkaissuhteen. Itse löysin sellaisen vuosia sitten baarista lomamatkalla, ja hän sitten sattui olemaan naapurikaupungista ja kiinnostuimme toisistamme ja yksi johti toiseen. Molemmat olemme na

Aika kehno vastaus kun toinen kysyy miten saada suhde niin vastaat että hommaamalla suhde. Jos pyytäisin neuvoja rikastumiseen niin vastaisitko "Yksi tapa on, että tienaat itsellesi miljoonia"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2019 viimeksi, ikää alle 40 v kummallakin. Ei halajksia, ei puhuta, nukutaan eri huoneissa, näin menty jo 8 vuotta. Lasten takia tässä ollaan, minulla ei ole varaa isoon asuntoon ja isänsä ei suostu siihen, että muutamme pieneen kaksioon lasten kanssa. Menee se elämä sitten näinkin 

Lapsille mahtava parisuhdemalli. Kuuluu kitua ja kärsiä koko porukan, mutta ei, erota ei voi, koska lapset...  Näin minäkin jokusen vuoden ajattelin, kunnes totesin, että ihan hullua on näin elää. Nyt voimme kaikki paremmin, on tilaa hengittää ja olla oma itsemme. 

Kuka ja missä on sanottu että erota ei voi? Joku mystinen oppikirjako?

Lueppa oikein ajatuksella kaksi edeltävää kirjoitusta. 

Vierailija
84/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidäkään olla, jos on lapsia väännetty asumaan pakosti siihen samaan kommuuniin.

Vierailija
85/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat on sitä mieltä ettei seksiä tarvitse parisuhteessa niin suhde voi olla hyvä mutta jos vaan toinen on sitä mieltä ja toinen haluaa seksiä niin en näe mitään järkeä olla sellaisen kumppanin kanssa.

Vierailija
86/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei ole mikään ihmisoikeus.

On se sillon kun nostetaan hoitajien toimesta vinssillä parittelemaan. Lehtijuttu ollut tuostakin.

Vierailija
87/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että meillä on asiat huonosti, kun seksiä on käytännön syistä enää ehkä kerran kuussa. Odotetaan seksikertoja kyllä innoissamme, ja tartutaan toimeen, heti kun lapset eivät ole kotona. Yhteisiä vuosia 17 ja ikää 42 ja 46 v. Pitänee ruveta arvostamaan enemmän tätä mitä on. 

Vierailija
88/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pitkään olematonta. Nelisen vuotta, kun lapset olivat pieniä. Kärsin itse tilanteesta, mies oli haluton. Keskustelimme tilanteesta ja tiedostimme sen olevan väliaikainen. Tilanne onneksi myöhemmin muuttui ja nykyään määrä on molempia tyydyttävä. Onneksi ei erottu.

Vierailija
89/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pitkää suhdetta loppui kun nainen yksipuolisesti päätti että seksi ei enää maistu. Onneksi sain uudet suhteet nopsaa alulle. Nykyään en edes suhdetta halua, vain seksiä.

Vierailija
90/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut seksiä kai viiteen tai kuuteen vuoteen, en aivan tarkkaan muista milloin sitä oli viimeksi. Mutta meille kummallekaan seksi ei olekaan koskaan ollut tärkeää ja läheisyyttä on silti paljon. En jäisi suhteeseen, jossa ei olisi enää minkäänlaista läheisyyttä. 

N49

Vierailija
91/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua tuhlata parhaat vuotensa kituvassa suhteessa.

Vierailija
92/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 16 vuotta. Harmittaa. 

Vierailija
93/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä parisuhdettakaan... Onneksi terveet kädet ja hyvä mielikuvitus. Mutta jos sen saksikäsiministeri muljahtaa mieleen kesken toimituksen niin... heti lepsahtaa. Viikoksi.

Vierailija
94/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten haluttomuus on todella yleistä. Lähes kaikki parisuhteessa elävät miehet kärsivät jonkinasteisesta seksin puutteesta.

Asiantuntija

Ai. Meillä mies ei pysty eikä edes halua yrittää

No tuu mun luo, annan varmasti.

M40

Kiitos mutta mulla on maailman paras rakastaja jo!

Vierailija
95/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että meillä on asiat huonosti, kun seksiä on käytännön syistä enää ehkä kerran kuussa. Odotetaan seksikertoja kyllä innoissamme, ja tartutaan toimeen, heti kun lapset eivät ole kotona. Yhteisiä vuosia 17 ja ikää 42 ja 46 v. Pitänee ruveta arvostamaan enemmän tätä mitä on. 

No tuo on jo tosi huono tilanne kun olette noin nuoria! Mä suren kun ei enää onnistu ja olemme +/- 60v! Minulla kyllä olisi haluja ja kykyjä mutta puolisolla ei

Vierailija
96/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä harvakseltaan, nyt maaliskuussa on ehtinyt olla jo kaksi kertaa, mutta sitä ennen joskus viime vuoden puolella. Asia ei haitaa minua pennin vertaa, päinvastoin olen helpottunut kun ei jatkuvasti tarvitse olla joka paikka sheivattuna ja saan riittävät yöunet. Seksiä arvostetaan ja nostatetaan nykyään kaiken muun edelle aivan liikaa.

N41

Vierailija
97/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia??? Eihän se siinä kohtaa ole edes parisuhde enää vaan pelkkä kämppissuhde. 

Vierailija
98/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sopii yhdelle, toinen toiselle sopii myöskin suhteisiin. Omia valintoja jos ottaa vierasta tai sopivat yhdessä halusta etsiä seksiin kumppani. Eipä tässä ole uusintoja, näin kannattaa huomioida, elämä on tässä ja nyt... 

Vierailija
99/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on hyvää, terve nainen satavarmasti haluaa.

Itse olen fyysisesti monisairas 40++ nainen ja kivuista ja muista oireista huolimattaa edelleen haluan kovasti miestäni.  Seksuaalisuus on vahva voima, kun siitä nauttii.

Edellistä miestäni en suhteen edetessä enää halunnut. Surkeaa nyhräystä eikä millään oppinut, vaikka yritin opettaa ja olla kärsivällinen. 

Muuten oikein hyvä mies, mutta en voinut ilmaista itseäni seksuaalisesti. Lopulta jätin hänet kun alkoi olla muuallakin kuin sängyssä itsekäs mölli. 

En enää ikinä alistu huonoon seksiin, joka ei edes avoimessa vuorovaikutuksessa ajankaan kanssa parane. 

Tuo mies olisi voinut täälläkin uhriutuneesti kirjoitella haluttomasta vaimosta, vaikka tosiasiassa haluttomuuteni kohdistui vain häneen. 

Uskon, että seksiongelmista valtaosassa joko toinen on muuta seksuaalista suuntautumista kuin väittää ehkä itselleenkin tai niin kertakaikkisen huono seksissä, että häntä ei vaan voi haluta.

Vierailija
100/230 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on seksiä harvakseltaan, nyt maaliskuussa on ehtinyt olla jo kaksi kertaa, mutta sitä ennen joskus viime vuoden puolella. Asia ei haitaa minua pennin vertaa, päinvastoin olen helpottunut kun ei jatkuvasti tarvitse olla joka paikka sheivattuna ja saan riittävät yöunet. Seksiä arvostetaan ja nostatetaan nykyään kaiken muun edelle aivan liikaa.

N41

Ei ole pakko sheivata. Seksiä voi harrastaa niin että ei haittaa yöunia tai viikonloppuisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme