Muita joilla ei ole ollut seksiä parisuhteessaan vuosiin
Oletteko tottuneet tilanteeseen? Miksi olette jääneet liittoon?
Meillä seksitöntä jo kaksi vuotta. Välillä mietin eroa, mutta en tiedä onko se sen arvoista. Muuten on kuitenkin asiat hyvin.
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on sentään edes ollut seksiä ja parisuhde joskus. Meitä miehiä on aika monta joilla ei ole koskaan ollut mitään yhdenkään naisen kanssa.
Niin on naisiakin, sillä erolla että he eivät yleensä passiivisena uhriudu ja katkeroidu, joten on toivoa paremmasta. Aivan säälittävää että uliset täällä seksittömyyttäsi, tämä ketju käsittelee seksittömiä parisuhteita, ei sinkkuja.
Ei heidän tarvitse koska nainen ei voi olla niin ruma tyhmä tai köyhä etteikö jollekkin miehelle kelpaisi.
Meillä kummallakin sairauksia mutta suhde on muuten hyvä ja asiat sujuu hyvin. Helpotus ollut kun ei tarvi väkisin yrittää ja saa muihin asioihin keskittyä. Oltu 30 v yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat nykyään niin laiskoja tekemään työtä parisuhteen vuoksi. Sellaiset ovat usein jo lapsuudestaan saakka kiintymyssuhdevaurioisia.
Alanuolista havainnoiden asiasta tulee puhua siis selvästi enemmän.
Seksi ja läheisyys ovat muutoinkin hyvän parisuhteen liima, sokeri ja suola. En voisi elää kaverina vain, mies ja nainen samassa sängyssä ilman seksiä olisi outoa.
hienoa olla rakkaan ystävän seurassa ja nauttia elämästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaus on trollaus jolla haetaan tarinointia muualle muovailtavaksi.
EIhän tuota tiedä, jos trollaus on tullut sen seksin tilalle ja vaikka on ap:lle parempaa kuin seksi?
-winner-
Naseva ja osuva havainto!
Ap tämän lisäksi harrastaa myös alapeukutusta ja viestien ilmiantoa seksin sijaan ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Seksi ja läheisyys ovat muutoinkin hyvän parisuhteen liima, sokeri ja suola. En voisi elää kaverina vain, mies ja nainen samassa sängyssä ilman seksiä olisi outoa.
Normaaleilla ihmisillä juuri noin. Sitten on miehiä jotka asettuvat henkisesti lapsen rooliin parisuhteissaan. He eivät ole kelvollisia siten mihinkään.
Onko huono, kun vaimo ei enää niele, vaikka ottaa suihin?
Mutta kuitenkin sitten nykyään antaa aina papanareikää?
Eikö oo ihan ok vielä tilanne?
Minä elin 6 vuotta ilman vähäisintäkään kosketusta. Jos jotain edes yritti, mies karjui että en minä mikään Casanova ole. Muuten arki sujui rauhallisesti, elettiin kämppiksinä.
Olin kuitenkin vielä suhteellisen nuori siihen aikaan, ja aloin masentua ja tuntea itseni vanhuksesksi. Aloin kadottaa kiinnostusta elämään. Otin puheeksi eron mutta hänen mielstää kaikki oli hyvin! Minulla ei ollut joten eron hain sitten minä yksin.
Mies oli kauan todella katkera. Kävi haukkumassa minua mm. sisarewlleni sekä yhteisille tuttavillemme.
Elin sitten itsenäistä elämää omassa asunnossani ja aloin taas nauttia elämästä. Ketään uutta en ole ottanut mutta pieniä suhteenpoikasia on ollut, sellaisia kevyitä. Ihan helposti en nyt täsätä itsenäisyydestäni ja vapaudestani luovu.
Miehellä kuuluu olleen pari yritystä naisten kanssa. Kariutuneet sitten aika äkkiä, syytä en tiedä mutta arvailen.
Uskon että hänellä on jonkinlaiset traumat taustalla, tunnen hänen taustaansa aika paljon. Veljensä kertonut. En voinut kuitenkaan olla kenenkään terapeutti ja kun toinen sulkeutuu kuin osteri niin minkäs teet.
Kukaan ei siihen kuole vaikkei olisi yhtään seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Höh. No mitä ne seinänaapurit sitten kateellisina kuuntelee? Toistensa nalkutustako? ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Meillä kummallakin sairauksia mutta suhde on muuten hyvä ja asiat sujuu hyvin. Helpotus ollut kun ei tarvi väkisin yrittää ja saa muihin asioihin keskittyä. Oltu 30 v yhdessä.
Kuka sitä väkisin yrittää? Ei me ainakaan. Me tehdään koska halutaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä elin 6 vuotta ilman vähäisintäkään kosketusta. Jos jotain edes yritti, mies karjui että en minä mikään Casanova ole. Muuten arki sujui rauhallisesti, elettiin kämppiksinä.
Olin kuitenkin vielä suhteellisen nuori siihen aikaan, ja aloin masentua ja tuntea itseni vanhuksesksi. Aloin kadottaa kiinnostusta elämään. Otin puheeksi eron mutta hänen mielstää kaikki oli hyvin! Minulla ei ollut joten eron hain sitten minä yksin.
Mies oli kauan todella katkera. Kävi haukkumassa minua mm. sisarewlleni sekä yhteisille tuttavillemme.
Elin sitten itsenäistä elämää omassa asunnossani ja aloin taas nauttia elämästä. Ketään uutta en ole ottanut mutta pieniä suhteenpoikasia on ollut, sellaisia kevyitä. Ihan helposti en nyt täsätä itsenäisyydestäni ja vapaudestani luovu.
Miehellä kuuluu olleen pari yritystä naisten kanssa. Kariutuneet sitten aika äkkiä, syytä en tiedä mutta arvailen.
Us
Minäkin olen alkanut kadottaa kiinnostusta elämään ja olen miehen takia kqksi vuotta seksittömässä suhteessa. En ole tullut ajatelleeksi, että se voisi olla syy siihen. Olen alkanut ajatella kuolevani kohta ja olen fiksoitunut kaikenlaisiin sairauksiin, tuntuu, että elämäni olisi lähellä loppua. Tein testamentinkin ja olen välillä tehnyt kuolinsiivousta. Vaikea tietää, että onko vika suhteessa ja elämäntilanteessa vai minussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaaleilla ihmisillä juuri noin. Sitten on miehiä jotka asettuvat henkisesti lapsen rooliin parisuhteissaan. He eivät ole kelvollisia siten mihinkään.
Jos mies on ensin lapsen roolissa niin joskus käy niin että kypsässä iässä alkaakin koko normaalia maailmaa kohtaan suunnattu teinimäinen kapinointi. Se vasta surkuhupaisaa katseltavaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä kuuluu olleen pari yritystä naisten kanssa. Kariutuneet sitten aika ä
KKuulostaavakavalta. Hae keskusteluapua.
En kuulu liittoon vaan ytk:hon en ole kommari. Seksiä en myöskään haluaisi liitossa jos olisin. ei tuo Riku tai Turja kiinnosta siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen ottaa lapsen roolin parisuhteessaan niin miten hän edes voisi olla turvallinen ja vakaa vanhempi omalle jälkikasvulleen.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kuolevan, suurella osalla tuntuu olevan seksiaddiktio.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde siinä kuolee