Muita joilla ei ole ollut seksiä parisuhteessaan vuosiin
Oletteko tottuneet tilanteeseen? Miksi olette jääneet liittoon?
Meillä seksitöntä jo kaksi vuotta. Välillä mietin eroa, mutta en tiedä onko se sen arvoista. Muuten on kuitenkin asiat hyvin.
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme jo vanha pari. Joskus täytyy vain sopeutua siihen että tämä on edessä. Vanhuus tulee. Meillä on ollut sen arvoista, myös muut asiat painavat vaakakupissa. Nykyään seksiä korostetaan ihan liikaa. Jos kumpikin on tyytyväinen tilanteeseen, ei ole ongelmaa.
Jos jompikumpi ei ole tyytyväinen tilanteeseen on etsittävä muita ratkaisuja.
Just näin. Tärkeämpää on kumppanuus ja rakkaus. Nuorempana ehdittiin panna ihan tarpeeksi.
Kyllä jos aloittaa seksielämän teininä.
Vaikka ikää tulee niin ei ole halut hävinneet. Puutteessa oleminen vaikuttaa ikävällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mä olen huomannut, että usein naiset, jotka elävät kullin puutteessa parisuhteessa, ovat kärttyisiä muille täysin ulkopuolisille ihmisille.
Eräs nainen sanoi minulle, että hänen työpaikallaan oli naispuolinen työkaveri joka jatkuvasti kiukutteli työkavereilleen. Sitten selvisi, että hän on tullut miehensä jättämäksi ja avioero meneillään.
Kullin puutteessa? Noinko puhut? 😳
Tässä naisessa on selvästi elämän iloa. Kun nainen puhuu kullista, seksi hänen kanssaan on hyvää. Tyytyväisyys takuu. Harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Avaus on trollaus jolla haetaan tarinointia muualle muovailtavaksi.
EIhän tuota tiedä, jos trollaus on tullut sen seksin tilalle ja vaikka on ap:lle parempaa kuin seksi?
-winner-
Ihmiset ovat nykyään niin laiskoja tekemään työtä parisuhteen vuoksi. Sellaiset ovat usein jo lapsuudestaan saakka kiintymyssuhdevaurioisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaus on trollaus jolla haetaan tarinointia muualle muovailtavaksi.
EIhän tuota tiedä, jos trollaus on tullut sen seksin tilalle ja vaikka on ap:lle parempaa kuin seksi?
-winner-
Naseva ja osuva havainto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme jo vanha pari. Joskus täytyy vain sopeutua siihen että tämä on edessä. Vanhuus tulee. Meillä on ollut sen arvoista, myös muut asiat painavat vaakakupissa. Nykyään seksiä korostetaan ihan liikaa. Jos kumpikin on tyytyväinen tilanteeseen, ei ole ongelmaa.
Just näin. Tärkeämpää on kumppanuus ja rakkaus. Nuorempana ehdittiin panna ihan tarpeeksi.
Vaikka ikää tulee niin ei ole halut hävinneet. Puutteessa oleminen vaikuttaa ikävällä tavalla.
Siksi on isäongelmaisten naisten tekemiä dildovideoita ja tekovaginoita.
Meillä viimeksi yli 8 vuotta sitten. Miehen mielestö lapset oli jo tehty eli seksiä ei tarvittu. Nyt kun ei enää edes halaa tai pussaa niin alkaa veetuttamaan.. mietinkin tässä että milloin nostan kytkintä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on sentään edes ollut seksiä ja parisuhde joskus. Meitä miehiä on aika monta joilla ei ole koskaan ollut mitään yhdenkään naisen kanssa.
Niin on naisiakin, sillä erolla että he eivät yleensä passiivisena uhriudu ja katkeroidu, joten on toivoa paremmasta. Aivan säälittävää että uliset täällä seksittömyyttäsi, tämä ketju käsittelee seksittömiä parisuhteita, ei sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä viimeksi yli 8 vuotta sitten. Miehen mielestö lapset oli jo tehty eli seksiä ei tarvittu. Nyt kun ei enää edes halaa tai pussaa niin alkaa veetuttamaan.. mietinkin tässä että milloin nostan kytkintä.
Perusnarratiivi jossa syyttävä sormi kääntyy itsestä poispäin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä höpötät?
Ihminen ei tule käytännössä elämässään koskaan aidosti kuulluksi, nähdyksi ja kohdatuksi jos lapsuuden vaillejäämisen kokemukset ovat jätetty hoitamatta hänen itsensä toimesta. Silloin lopputuloksena on rikkonainen elämä joka pahimmillaan siirtyy seuraaviin sukupolviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo tähän liittyy?
En olisi suhteessa missä ei olisi seksiä vuosiin. En jää sellaiseen tilanteeseen, kun ei tartte. Ymmärrän, jos toinen sairastuu jne, mutta en ymmärrä, jos toinen ilmoittaa esim alkavansa selibaattiin tai muuten vaan ei halua enää seksiä. Se on täysin hänen päätös ja kunnioita sitä päätöstä, mutta se päätös ei koske minua enkä ala selibaattiin tai lopeta seksielämää toisen takia. Seksittömällä kumppanilla on itsellään se kysymys ja päätös miten edetään. Otetaanko ero tai käynkö hoitamassa tarpeeni muualla ja kestät sen. Se on täysin kumppanin päätettävissä.
2019 viimeksi, ikää alle 40 v kummallakin. Ei halajksia, ei puhuta, nukutaan eri huoneissa, näin menty jo 8 vuotta. Lasten takia tässä ollaan, minulla ei ole varaa isoon asuntoon ja isänsä ei suostu siihen, että muutamme pieneen kaksioon lasten kanssa. Menee se elämä sitten näinkin
Meilläkin on kaksi vuotta seksitöntä miehen haluttomuuden takia, tosin nykyään minäkin olen haluton. Olen ns sopeutunut siihen niin, etten enää ole vihainen tai kaipaa seksiä ollenkqan, vaan olen jo alkanut käytännönjärjestelyihin eroa varten. Aikataulukin on selvillä, pitäisi vielä vuosi sinnitellä näin, kunnes lapsi muuttaa opiskelemaan, tosin olisi myös hyvin ok, jos ero tulisi aikaisemmin. En oikein tiedä, mitä mies haluaa, ehkä samoissa tunnelmissa. Välillä näyttää siltä, että hänkin pyrkii järjestämään omaa elämäänsä eroa silmällä pitäen, välillä näyttää siltä, että hän vielä yrittää ylläpitää suhdetta. Olen ajautunut todella kauas, eikä haaveissani ole suhde kenenkään kanssa, aion elää loppuelämäni itsekseni.
No ei sitä ole ollut koko parisuhdetta pian pian 24 vuoteen, yhtä muutaman vuoden jonkinlaista tapailua lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitiongelmaisten ratkaisuja
Vierailija kirjoitti:
Jos seksiä ei ole vuosiin niin toinen saattaa hakea sen ulkopuolelta. Kannattaako sen takia itse elää harmaata kämppiselämää kun toinen elää parisuhteen ulkopuolella?
Parisuhde on onneksi vapaaehtoinen, voi valita millaiseen parisuhteeseen tyytyy. Jso seksittömyys ja arkipäivän kumppanuus riittää niin sittenhän asiat on mainiosti. Jos ei niin kannattaa pohtia mitä asialle voi tehdä.
Itse lähdin kun miestä ei kiinnostanut seksi eikä mikään muukaan. Tuhisi vaan ärtyneenä. Uusi parisuhteeni on erilainen, iloinen, täynnä onnea ja läheisyyttä.
Oma mies teki tuota. Järkytys oli melkoinen, kun kuoleman jälkeen selvisi, että oli testamentannut niin paljon kuin pystyi omaisuudestaan tytölle, jonka kanssa oli ollut vuosikausien ajan rinnakkaissuhteessa. Luulin vain, ettei seksi enää kiinnosta, mutta kiinnostihan se.
Meillä ei ole ollut seksiä 5 vuoteen, mut molempien päätös, mies kärsii erektio ongelmista ja mä liiasta kuivuudesta. Olemme kuitenkin onnellisesti parisuhteessa eikä seksin puute haittaa.
Kiinnostavaa lukea ihmisten tarinoita. Minua kun häiritsee jo seksin harventuminen ehkä kerran kuussa pikaisiin, aina ei sitäkään. Mies on niin väsynyt ja apea koko ajan. Enää en edes saa orgasmia kun olen lipsunut näyttelyn puolelle. Ajattelin hölmönä että se rohkaisee miestä seksiin että pikaiset riittää. No ei ne minulle enää riitä kun kehitystä ei seurannut.