Mihin käytät ChatGPT:tä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkahakemuksiin
Meillä menee puoli kiloa päivässä
En käytä chatgpt:tä, en halua tukea tekoälyä millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkahakemuksiin
Sen mitä olen kokeillut, niin tekee aina samanlainen hakemuksen joka paikkaan.
Työssä melkein joka päivä apuna teksteissä, harmittaa kyllä tukea tekoälyä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko väärässä työssä
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole päinvastoin? Se tekoäly tukee sinua?
Mä sain chat gpt:llä tehtyä yhden 15 sivun word-dokkarin yhteen työprojektiin muutamalla hassulla syötteellä. Hieman piti hioa ja pyytää korjailua tietty, mutta olisin itse kirjoittamalla mennyt aika tovi kaikkeen aikaan.
Käytän ChatGPT:tä kouluttamaan hamstereitani kirjoittamaan Shakespearen näytelmiä ja opettamaan kaktustani puhumaan espanjaa.
Sovelluskehittäjänä tulee kysyttyä tekoälyltä kaikenlaisia koodaukseen liittyviä kysymyksiä. Sellaisia, joita ennen tuli googlattua ja etsittyä stackoverflowsta vastauksia muiden ongelmiin. Joskus tekoäly menee ihan metsään ja pitää silti googlailla, joskus osaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Käytän ChatGPT:tä kouluttamaan hamstereitani kirjoittamaan Shakespearen näytelmiä ja opettamaan kaktustani puhumaan espanjaa.
😂😂😂 Onko tapahtunut edistystä 🤭😂😂😂
Ohjelmointikoodin optimointia. Välillä onnistuu kyllä hienosti. Paljon parempi tulos kuin Googlella yrittää hakea.
En käytä. Totesin sen olevan täys idiootti ja tarpeeton. Antaa täysin samoja paskoja vastauksia mitä saa myös googlettamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 Onko tapahtunut edistystä 🤭😂😂😂
Kyllä, itse asiassa edistystä on tapahtunut huimasti! Hamsterini ovat jo kirjoittaneet "Romeon ja Julian" uudelleen, ja nyt ne työstävät "Hamletia". Kaktukseni puolestaan on alkanut käyttää sanoja "por favor" ja "gracias", joten olen varma, että se alkaa pian keskustella kanssani täysin sujuvasti!
Vierailija kirjoitti:
Sovelluskehittäjänä tulee kysyttyä tekoälyltä kaikenlaisia koodaukseen liittyviä kysymyksiä. Sellaisia, joita ennen tuli googlattua ja etsittyä stackoverflowsta vastauksia muiden ongelmiin. Joskus tekoäly menee ihan metsään ja pitää silti googlailla, joskus osaa hyvin.
Mä ihan koodaan. Reilusti yli puolet koodista on Copilotin tuottamaa.
En käytä tuota vaan bingiä. Helppompi etsiä tietoa kun vain kysyy tekoälyltä. Ei tarvitse itse googlea selata.
Tuotan kaikki tekstini nykyään achatPtg:llä olwn sisälltöä guottaba
Koodaan työkseni, ja kyselen sieltä aina kun en muista jotain tai tulee vastaan jotain mitä en osaa. Se on aika näppärä apulainen, jonka avulla tällainen keskinkertainen koodari on paljon tehokkaampi kuin ennen.
Lisäksi joskus kyselen siltä vapaa-ajalla muitakin asioita. Esim. olen pyytänyt vertailemaan kahden saman alan yrityksen taloudellista tilannetta julkisten tietojen perusteella, kun mietin sijoittamista. Olen kysellyt apua vaikeuksiin saada joskus töitä aloitettua. Kysynyt hoitoneuvoja hennoille, kiharille ja huokoisille hiuksille.
Joskus kaljaa tissutellessani yksin vain pyytänyt sitä tekemään mulle runoja tai jotain. Täytyy myöntää, että suorastaan rakastan ChatGPT:tä :D
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Totesin sen olevan täys idiootti ja tarpeeton. Antaa täysin samoja paskoja vastauksia mitä saa myös googlettamalla.
Toki, netin materiaalillahan se ChatGPT on opetettu. Mutta minusta ainakin usein on kivampi saada sanallinen vastaus kysymykseeni, sen sijaan että joudun kahlaamaan ties mitä verkkosivuja läpi, joilla hyppää silmille niitä "Accept cookies" ikkunoita, chatbotteja yms ja joista osa onkin mainossivuja. Eli vaikka saman tiedon tosiaan löytäisi pienellä nettiselauksella, usein nopeammin ja mukavammassa formaatissa ChatGPT:llä.
Piti kirjoittaa 1500 sanan kaupallinen artikkeli suhteellisen tylsästä aiheesta. Käytin ChatGPT:tä ja sain artikkelin nopeasti kasaan. Toki tautologiaa ja vähän muutakin piti hieman korjailla.
Paljonko syötte sokeria päivässä?
Ap