Jos ystäväsi huomauttaa että sinulla on viikset, loukkaannutko, otatko huumorilla vai otatko ystävän neuvosta vaarin ja poistatat ne?
Niin, suurin piirtein siinä se kysymys tulikin :D
ystävän kanssa oltiin tuossa ulkona syömässä yksi päivä jolloin oli tosi aurinkoista , ja siinä ikkunan ääressä oli tosi paljon sitten näköjään luonnonvaloa. Ystävä naurahti ja pamautti että sulla on viikset! Ja jatkoi sitten hihittelyä.
Ollaan siis molemmat ihan sen kahdenkympin paremmalla puolella ettei mitään teinejä. Nyt kun kirjoitan tätä niin toisaalta tuntuu aika vähäpätöiseltä eikä toisaalta edes kirjoittamisen arvoiselta mutta jäin vähän hämilläni miettimään. Ihan mielenkiinnosta pohdin että mitä mieltä porukka on: onko ystävän ok huomauttaa moisesta, vai onko kyse vain tavasta jolla sanoa asia?
Itsellä siis juuria tuolla Välimeren puolella joten selittänee tuon tummemman pigmentin hiuksissa yms.. Ja siis muuten olen ns huoliteltu , en tykkää tässä tapauksessa naturellista lookista itselläni mutta jotenkin en itse ainakaan ollut huomannut tuota ylähuulen seutua , mutta luonnonvalossa sitten ilmeisesti näkee ne viikset.
en muuten herkkänahkainen ole, heitetään vitsiä millon mistäkin mutta tuo ilmeisesti vähän osui.
ja siis pointti ei ole kysyä neuvoa että mitä teen asialle vaan pikemminkin tuo ystävän kommentointi ja tuon naurun kera:D
Kommentit (60)
Kaverisi ei ilmeisesti ole ollut tekemisissä muiden kuin pohjoismaisten vaaleiden tyyppien kanssa. Monet naiset haikailee paksuja tummia hiuksia, mutta eivät tajua, että jos karvoitusta on paljon päässä, sitä on paljon muuallakin: käsivarret,sääret,kainalot ja kasvojen nukka näkyy paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin neuvon vastaan.
No minäpä neuvon sitten, olet ääliö, poistu palstalta.
En mä katselisi tuollaista "ystävää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin neuvon vastaan.
Otan ystävän neuvon vastaan enkä satunnaisen vauvapalstalaisen.
Vierailija kirjoitti:
Siis loukkannuit? Oikea kaveri nimenomaan kertoo jos kasvoissa tai muualla on jotain joka ei kuulu sinne. Pousta laserilla tai osta trimmeri, ei todellakaan ole viehättävää jos naisella kasvaa viikset varsinkin jos ne on tummat, hyi ällöä. Pienet on sun murheet jos pitää tänne tulla itkemään, kaverihan kertoi totuuden, olisko ollut parempi että hän päivittelee viiksiäsi takanapäin?
Mieluummin viikset kuin inhottavan oloinen persoonallisuus vink vink.
Sivelisin vain niitä kevyesti.
t: setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin neuvon vastaan.
Millä oikeudella sinä määräilet täällä tuntemattomia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis loukkannuit? Oikea kaveri nimenomaan kertoo jos kasvoissa tai muualla on jotain joka ei kuulu sinne. Pousta laserilla tai osta trimmeri, ei todellakaan ole viehättävää jos naisella kasvaa viikset varsinkin jos ne on tummat, hyi ällöä. Pienet on sun murheet jos pitää tänne tulla itkemään, kaverihan kertoi totuuden, olisko ollut parempi että hän päivittelee viiksiäsi takanapäin?
Oletko herkkähipiäinen?
Vierailija kirjoitti:
Idiootti.
Oikea kaveri kertoo jos esim. housunkaulukseen on jäänyt vessareissun jälkeen paperi roikkumaan, mutta naamassa kasvavista haivenista huomauttelu ei ole sellainen asia.
Luuletko, että ihminen itse ei ole huomannut peiliin katsoessaan viiksiään? Saattaa monelle varsinkin nuorelle naiselle olevan herkkä aihe.
Multa kampaaja kysyi, että voisiko poistaa viikseni. No sanoin, että no vedä pois vaan, ja näin hän teki vahalla sitten. En loukkaantunut yhtään. Hyvä vaan, kun tuli tuokin asia hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti.
Oikea kaveri kertoo jos esim. housunkaulukseen on jäänyt vessareissun jälkeen paperi roikkumaan, mutta naamassa kasvavista haivenista huomauttelu ei ole sellainen asia.
Luuletko, että ihminen itse ei ole huomannut peiliin katsoessaan viiksiään? Saattaa monelle varsinkin nuorelle naiselle olevan herkkä aihe.
En ollut tarkemmin miettinyt viiksiäni, mutta sitten tajusin, että aika karseelta ne kyllä näyttää. Hyvä, kun niistä huomautettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko herkkähipiäinen?
En ole. Karsastan vain kovapintaisia ihmisiä. Sellaisia joista saa vähän koulukiusaajaviboja. Vähän kuin sinusta.
Jonkinlaista hienotunteisuutta toivoo aikuiselta ihmiseltä. Ei ole kohteliasta huomauttaa toiselle tämän virheistä kasvoilla tai keholla. Kuten mainita lumesta kasvoissa, huomauttaa silmäpusseista tai tyvikasvusta, keltaisista hampaista tai finnistä. Se ei kuulu hyviin käytöstapoihin.
Olen monesti jättänyt ajelematta.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko herkkähipiäinen?
En ole. Karsastan vain kovapintaisia ihmisiä. Sellaisia joista saa vähän koulukiusaajaviboja. Vähän kuin sinusta.
En ole ikinä kiusannut ketään saatikka huomauttanut mistään. Silti tuo kuulostaa vähän liian herkkähipiäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Jonkinlaista hienotunteisuutta toivoo aikuiselta ihmiseltä. Ei ole kohteliasta huomauttaa toiselle tämän virheistä kasvoilla tai keholla. Kuten mainita lumesta kasvoissa, huomauttaa silmäpusseista tai tyvikasvusta, keltaisista hampaista tai finnistä. Se ei kuulu hyviin käytöstapoihin.
Hyvä ystävä tunnetaan siitä, että hän uskaltaa sanoa asioista. Ei niistä kannata loukkaantua vaan ottaa asiat positiivisesti vastaan.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan halua tuollaista hienotunteista ystävää. Parempi, kun ystävä sanoo, että onko tullut viime aikoina ryypättyä liikaa, kun on naama turvoksissa ja ihan hirveät silmäpussit. Kantsii vähän rajoittaa sitä läträämistä.
Minunkin kaverini sanoi noin ja olin siitä rehellisyydestä kiitollinen. Olin itsekin vessanpeilistä viikseni huomannut, mutta aina ajattelin ettei niitä kukaan muu huomaa. No nyt olen alkanut sheivaamaan ne pois, koska mielestäni viikset ovat nuorella naisella rumat ja se häiritsee itseäni (varsinkin kun olen vielä sinkku ja pitäisi treffeilläkin käydä :D).
Jos sinua ei viiksesi haittaa niin anna asian olla ja kerro kaverillesi että asia ei sinua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla kerran on viikset, tottahan se kaverisi vain puhui. Jos minulle joku huomauttaisi enkä olisi itse huomannut, poistaisin ne. Mitä itse teet riippuu siitä häiritseekö viikset vai ei.
No en nyt tiedä onko tuo totuuden puhumista jos se on sanottu naurun säestämänä. Nauru on se elementti tuossa joka on vähän no-no omasta mielestäni ainakin
Mulle sanoi vastaavan kommentin tapailumies ja vaikka en tosiaan ole mikään tiukkapipo niin jotenkin tuo kommentti vaan lätsäytti kaikki omat fiilikset.
Enkä ollut niin lapsellinen, että olisin kysynyt onko mies huomannut että tukkansa alkaa harveta..
Ja ei, se kaljuuntuminen ei haitannut minua vaikka totta kai sen huomasi. Sen sijaan tuollainen kommentti haittasi ja aika nopsaan sen jälkeen tapailukin oli ohi.