Toiko miehesi sinulle kukkia tai muuta muistamista naistenpäivänä?
Täällä ei. Pöh. Aamulla kyllä toivotti hyvää naistenpäivää mutta olisihan tuo voinut vaikka kukkia tuoda kun kuitenkin kaupoilla kävi.
Kommentit (112)
Kukkia vaimolle, tyttärille ja työkavereille.
Huomasin, kuinka naisten ympäröimänä sitä tuleekaan elettyä :)
Osti korsetin ja pyys imemää munaa. Sellainen epäitsekäs romantikko täällä. Ero saattaa tulla yllärinä ukolle.
Ei mitään, ei edes sanonut mitään
Toi kyllä. Ja suklaata myös. Aika usein tuo kyllä kukkia muutenkin, ilman erityistä syytä.
Vierailija kirjoitti:
Mies kävi kaupassa, toi valtavan tulppaanikimpun ja oli ostanut myös leivoksia kahvin kanssa. Oli pyytänyt myös äitini leivoskahville. Illaksi tekee meille ruoat. Oli kyllä kiva ylläri.
Oliko myös tulppaania väärinpäin?
Poika ja miniä toivat kukkakimpun tänään. Muistavat aina merkkipäivät.
Toi. Kävi aamulla kaupassa ja toi kivoja lahjoja :)
Yle:
Tänään on kansainvälinen naistenpäivä
Tänään vietetään YK:n kansainvälistä naistenpäivää. Tänä vuonna teemana on naisten oikeuksiin investoiminen kestävän kehityksen saavuttamiseksi.
YK:n tasa-arvojärjestön UN Womenin mukaan sukupuolten välisen tasa-arvon saavuttamiseksi tarvittaisiin vuosittain 360 miljardin dollarin lisäsatsaukset. Järjestön mukaan sukupuolten välisten työllisyyserojen poistaminen voisi lisätä bruttokansantuotetta 20 prosentilla asukasta kohden.
Jos tasa-arvon kehitys jatkuu nykyisellä vauhdilla, sukupuolten välinen tasa-arvo saavutetaan julkisessa elämässä vasta 286 vuoden kuluttua, YK kertoo.
Ja suomalaiset naiset ovat ostettavissa kukilla, suklaalla ja muulla hömpällä?
Vaikkapa nyt nämä hallituksen toimet ovat iskemässä erityisesti pienipalkkaisiin naisiin. Pienipalkkaiset työt ovat usein naisten tekemiä töitä. Parempipalkkainen "miesten maailma" on edelleen liian karu monelle naiselle. Vain kovanahkaisimmat pärjää. Mutta jos teille riittää, kun saatte kukkia, niin ok...
Tuli tästä mieleen, kun viime keväänä vähän aikaa tapailin yhtä nelikymppistä miestä ja kun hän tuli luokseni kylään ekaa kertaa, oli ne järjestyksessä toiset treffit ja mies sanoi asuntooni sisään tullessaan, että hän mietti, että pitäisikö hänen tuoda kukkia tullessaan,mutta hän oli päätynyt siihen, ettei tuo. Minä olin ihan, että aijaa , miksi se piti mainita? Ajatteliko hän , ettei raaski laittaa 10€ rahaa kukkiin?
Ei tuonut, enkä odottanutkaan mitään sellaista. Ei edes toivottanut hyvää naistenpäivää. Mieheni tietää, että viis veisaan tällaisista päivistä.
Ei, meillä ei tällaisia höpötyksiä harrasteta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuonut, enkä odottanutkaan mitään sellaista. Ei edes toivottanut hyvää naistenpäivää. Mieheni tietää, että viis veisaan tällaisista päivistä.
Oishan tässä päivässä paljon ajateltavaa meille maailman mittakaavassa hyväosaisille naisille, että sillä vähän tuo "viis veisaan" särähtää korvaan.
Tööttäsi utaretta ja aikoi parruttaa persereikää illalla jos känniltään pystyy. Olen jo rasvannut valmiiksi.
Christiiina kirjoitti:
Tuli tästä mieleen, kun viime keväänä vähän aikaa tapailin yhtä nelikymppistä miestä ja kun hän tuli luokseni kylään ekaa kertaa, oli ne järjestyksessä toiset treffit ja mies sanoi asuntooni sisään tullessaan, että hän mietti, että pitäisikö hänen tuoda kukkia tullessaan,mutta hän oli päätynyt siihen, ettei tuo. Minä olin ihan, että aijaa , miksi se piti mainita? Ajatteliko hän , ettei raaski laittaa 10€ rahaa kukkiin?
?
Tänä vuonna ostin itse kukat ja herkut itelleni sekä mietin miten ylpeä olen itsestäni ja kaikista muista vahvoista naisista ympärilläni.💗
Edellisvuonna sovinistinen naisten alistaja eksäni toivotti hyvää naistenpäivää vaikka ei ymmärtänyt yhtään päivän merkitystä naisten tasa-arvon puolesta. Ajatteli siis esim että naiset kuuluu keittiöön ja miehien ei tarvitse tehdä tikkua riskiin perheensä eteen vain koska haarovälissä on uloke. Sitten kun tuli blowjob&steak päivä niin ainoastaan toivotin samalla tavalla hyvää suihinottopäivää ja mies suuttui verisesti, kun en naisena tehnyt pihviä ja ottanut suihin 😂
Mies toi mulle ihanan punasen ruusukimpun ja sushia
Kyllä toi kukkia. Tämähän on ihastuttavaa.
Miksi olisi tuonut? Ei naistenpäivän tarkoitus ole lahjoa läheistä naista kukilla, vaan muistuttaa siitä, ettei sukupuolten välinen tasa-arvo ole itsestäänselvyys.
Ei tuonut, enkä toisaalta edes odottanut että toisi. Aamulla toivotti hyvää naistenpäivää.