Toiko miehesi sinulle kukkia tai muuta muistamista naistenpäivänä?
Täällä ei. Pöh. Aamulla kyllä toivotti hyvää naistenpäivää mutta olisihan tuo voinut vaikka kukkia tuoda kun kuitenkin kaupoilla kävi.
Kommentit (112)
Tänään on syntymäpäiväni, sain kukkia ja lahjan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi ruusukimpun minulle ja tyttärille ruusut. Illalla valmistaa meille illallisen 🙂 Minäkin muistan puolisoani miestenpäivänä. Se on meille sellainen pieni kiva syy muistaa toista arjen keskellä.
Onpa kiva, etenkin illallinen. Nauttikaa huomiosta, hyvät naiset.
Vaimoni sai minulta kukat. Tyytyväinen oli, vaikka vain 20 euron markettikukat kyseessä...
Vierailija kirjoitti:
Ei, ja olisin ollut ärsyyntynyt jos olisi tehnyt tästä venäläiseen traditioon kuuluvasta päivästä jonkun numeron.
Naisten päivä ei ole venäläinen traditio, vaikka toki on Venäjällä huomattavasti isompi juhla kuin meillä täällä Suomessa.
Oma miesystäväni on syntyjään venäläinen ja meillä naistenpäivää vietetäänkin enemmän miehen kuin minun takia. Miehelle on tärkeää ostaa kukkia ja muistaa muutenkin ja minulle tämä taas on yksi päivä muiden joukossa.
Mies kävi kaupassa, toi valtavan tulppaanikimpun ja oli ostanut myös leivoksia kahvin kanssa. Oli pyytänyt myös äitini leivoskahville. Illaksi tekee meille ruoat. Oli kyllä kiva ylläri.
Ihan humpuukia koko naistenpäivä. Ei mitään tarvetta kukillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies kävi kaupassa, toi valtavan tulppaanikimpun ja oli ostanut myös leivoksia kahvin kanssa. Oli pyytänyt myös äitini leivoskahville. Illaksi tekee meille ruoat. Oli kyllä kiva ylläri.
Lisään vielä, että teemme molemmat etätöitä, niin pystyimme juomaan yhdessä päiväkahvit.
Venäläinen tapa. Ei ole täällä perinteenä.
Mun toivelahja on että puoliso lahjoittaa jollekin rescuejärjestölle narttukoiran tai -kissan sterkkauksen.
Ei tuonut kukkia vaan toi multaa. Vaihdamme huomenna yhdessä kukille mullat. Leivokset sen sijaan toi.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen tapa. Ei ole täällä perinteenä.
Älä viddu jankuta tuota koko ajan.
Ei. Pyysin satasta kukkien sijaan ja sen sainkin :)
Kävin äsken marketissa, siellä oli oikein äijälauma kukkakimppujen luona, eli kyllä monet saa tänään kukkia <3
Miesystäväni asuu muualla, mutta minä ostin itselleni halpisruusukimpun.
Osti maxi tupla patukan sekä flamingokukan ruukussa. Oli kuulema niin vinkeen näköinen.
Naiset olette tärkeitä,mulla ei ole omaa rakasta,ehkäpä joku päivä sitten ......
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni sai minulta kukat. Tyytyväinen oli, vaikka vain 20 euron markettikukat kyseessä...
😍
Vierailija kirjoitti:
Kävin äsken marketissa, siellä oli oikein äijälauma kukkakimppujen luona, eli kyllä monet saa tänään kukkia <3
Jotkut saa ja jotkut ei saanut.
Eipä tuonut, koska naistenpäivä on neuvostoliittolainen juhla.