Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiko miehesi sinulle kukkia tai muuta muistamista naistenpäivänä?

Vierailija
08.03.2024 |

Täällä ei. Pöh. Aamulla kyllä toivotti hyvää naistenpäivää mutta olisihan tuo voinut vaikka kukkia tuoda kun kuitenkin kaupoilla kävi.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna ostin itse kukat ja herkut itelleni sekä mietin miten ylpeä olen itsestäni ja kaikista muista vahvoista naisista ympärilläni.💗

Edellisvuonna sovinistinen naisten alistaja eksäni toivotti hyvää naistenpäivää vaikka ei ymmärtänyt yhtään päivän merkitystä naisten tasa-arvon puolesta. Ajatteli siis esim että naiset kuuluu keittiöön ja miehien ei tarvitse tehdä tikkua riskiin perheensä eteen vain koska haarovälissä on uloke. Sitten kun tuli blowjob&steak päivä niin ainoastaan toivotin samalla tavalla hyvää suihinottopäivää ja mies suuttui verisesti, kun en naisena tehnyt pihviä ja ottanut suihin 😂

Se, että saa syntyessään jonkun sukupuolen, ei ole mikään saavutus vaan silkkaa sattumaa. 

Vierailija
82/112 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ruusun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna ostin itse kukat ja herkut itelleni sekä mietin miten ylpeä olen itsestäni ja kaikista muista vahvoista naisista ympärilläni.💗

Edellisvuonna sovinistinen naisten alistaja eksäni toivotti hyvää naistenpäivää vaikka ei ymmärtänyt yhtään päivän merkitystä naisten tasa-arvon puolesta. Ajatteli siis esim että naiset kuuluu keittiöön ja miehien ei tarvitse tehdä tikkua riskiin perheensä eteen vain koska haarovälissä on uloke. Sitten kun tuli blowjob&steak päivä niin ainoastaan toivotin samalla tavalla hyvää suihinottopäivää ja mies suuttui verisesti, kun en naisena tehnyt pihviä ja ottanut suihin 😂

Se, että saa syntyessään jonkun sukupuolen, ei ole mikään saavutus vaan silkkaa sattumaa. 

sanoinko muuhun viittaavaa? 😊

Vierailija
84/112 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tasa-arvo mielestänne sitä, että tuodaan kukkia ja suklaata?

Vierailija
85/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mies toi ruusun ja käytiin syömässä ulkona. Hän muistaa aina naistenpäivänä.

Vierailija
86/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni laittoi minulle aamupalan ja tiskasi ennen töihin lähtöä. 

Vierailija
87/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelit ja junttiukkojen puolisot vauhdissa ketjussa. 😄 Normaaleihin käytöstapoihin kuuluu muistaa naisia naistenpäivänä.

Vierailija
88/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo, ja pitäisin tosi outona jos toisi kun tietää mitä mieltä mä siitä olisin. 

Et ilahtuisi kukista ja suklaasta, siis pahastuisit  :)

Vierailija
89/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi ruokakaupassa, toi kukat, teki hyvää ruokaa ja jälkiruokaa sekä hienon drinkin.

90/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullu edes viestiä 😅 

Vierailija
91/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkien antaminen ei taida olla naistenpäivän tarkoitus. Alkaisi mieluummin tehdä osansa kotitöistä! 

Vierailija
92/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitä ilahduttaa jotkut kukat ja suklaa, kun saatte sitten taas koko vuoden passata miestä? Ärsyttää koko naistenpäivä. Se mikä siitä on tullut.

Vierailija
93/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin prismassa ja paljon miehiä pörräsi kukkaosastolla. Monella oli ostoskorissa myös kondomipaketti 😉

Ei ollut.

Vierailija
94/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelit ja junttiukkojen puolisot vauhdissa ketjussa. 😄 Normaaleihin käytöstapoihin kuuluu muistaa naisia naistenpäivänä.

Ei kuulu.

Vierailija
95/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kukkia ja suklaata

Vierailija
96/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes muistanut koko päivää ja suuttui illalla kun sanoin että tällaiset päivät pitäisi muistaa. Mutta vaikka olisikin muistanut niin tuskin olisi onnitellut tai varsinkaan ostanut kukkia. En tule muistamaan miestenpäivää jos yhdessä vielä ollaan. 

Vierailija
97/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätti minut täysin ja toi suklaata.

Vierailija
98/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sanoinko muuhun viittaavaa? 😊

Älä välitä kateellisen m2f ulinoista.

Vierailija
99/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ruusun. 

Onko nyt sitten antibioottikuuri?

Vierailija
100/112 |
09.03.2024 |