Toiko miehesi sinulle kukkia tai muuta muistamista naistenpäivänä?
Täällä ei. Pöh. Aamulla kyllä toivotti hyvää naistenpäivää mutta olisihan tuo voinut vaikka kukkia tuoda kun kuitenkin kaupoilla kävi.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna ostin itse kukat ja herkut itelleni sekä mietin miten ylpeä olen itsestäni ja kaikista muista vahvoista naisista ympärilläni.💗
Edellisvuonna sovinistinen naisten alistaja eksäni toivotti hyvää naistenpäivää vaikka ei ymmärtänyt yhtään päivän merkitystä naisten tasa-arvon puolesta. Ajatteli siis esim että naiset kuuluu keittiöön ja miehien ei tarvitse tehdä tikkua riskiin perheensä eteen vain koska haarovälissä on uloke. Sitten kun tuli blowjob&steak päivä niin ainoastaan toivotin samalla tavalla hyvää suihinottopäivää ja mies suuttui verisesti, kun en naisena tehnyt pihviä ja ottanut suihin 😂
Se, että saa syntyessään jonkun sukupuolen, ei ole mikään saavutus vaan silkkaa sattumaa.
sanoinko muuhun viittaavaa? 😊
Onko tasa-arvo mielestänne sitä, että tuodaan kukkia ja suklaata?
Kyllä. Mies toi ruusun ja käytiin syömässä ulkona. Hän muistaa aina naistenpäivänä.
Mieheni laittoi minulle aamupalan ja tiskasi ennen töihin lähtöä.
Incelit ja junttiukkojen puolisot vauhdissa ketjussa. 😄 Normaaleihin käytöstapoihin kuuluu muistaa naisia naistenpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo, ja pitäisin tosi outona jos toisi kun tietää mitä mieltä mä siitä olisin.
Et ilahtuisi kukista ja suklaasta, siis pahastuisit :)
Kävi ruokakaupassa, toi kukat, teki hyvää ruokaa ja jälkiruokaa sekä hienon drinkin.
Kukkien antaminen ei taida olla naistenpäivän tarkoitus. Alkaisi mieluummin tehdä osansa kotitöistä!
Miksi teitä ilahduttaa jotkut kukat ja suklaa, kun saatte sitten taas koko vuoden passata miestä? Ärsyttää koko naistenpäivä. Se mikä siitä on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Kävin prismassa ja paljon miehiä pörräsi kukkaosastolla. Monella oli ostoskorissa myös kondomipaketti 😉
Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Incelit ja junttiukkojen puolisot vauhdissa ketjussa. 😄 Normaaleihin käytöstapoihin kuuluu muistaa naisia naistenpäivänä.
Ei kuulu.
Ei edes muistanut koko päivää ja suuttui illalla kun sanoin että tällaiset päivät pitäisi muistaa. Mutta vaikka olisikin muistanut niin tuskin olisi onnitellut tai varsinkaan ostanut kukkia. En tule muistamaan miestenpäivää jos yhdessä vielä ollaan.
Yllätti minut täysin ja toi suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna ostin itse kukat ja herkut itelleni sekä mietin miten ylpeä olen itsestäni ja kaikista muista vahvoista naisista ympärilläni.💗
Edellisvuonna sovinistinen naisten alistaja eksäni toivotti hyvää naistenpäivää vaikka ei ymmärtänyt yhtään päivän merkitystä naisten tasa-arvon puolesta. Ajatteli siis esim että naiset kuuluu keittiöön ja miehien ei tarvitse tehdä tikkua riskiin perheensä eteen vain koska haarovälissä on uloke. Sitten kun tuli blowjob&steak päivä niin ainoastaan toivotin samalla tavalla hyvää suihinottopäivää ja mies suuttui verisesti, kun en naisena tehnyt pihviä ja ottanut suihin 😂
Se, että saa syntyessään jonkun sukupuolen, ei ole mikään saavutus vaan silkkaa sattumaa.
sanoinko muuhun viittaavaa? 😊
Älä välitä kateellisen m2f ulinoista.
Vierailija kirjoitti:
Toi ruusun.
Onko nyt sitten antibioottikuuri?
Sain ruusuja ja romanttisen illan/yön <3