Toiko miehesi sinulle kukkia tai muuta muistamista naistenpäivänä?
Täällä ei. Pöh. Aamulla kyllä toivotti hyvää naistenpäivää mutta olisihan tuo voinut vaikka kukkia tuoda kun kuitenkin kaupoilla kävi.
Kommentit (112)
Hän oli ostanut mulle tosi ihanan punakultaisen timanttiranneketjun ja kimpun ruusuja. Sain ne jo aamulla aamiaisen kera sänkyyn:)
Lähti keskiviikkona matkoille, mutta osti ennen lähtöään viinipullon ja toivotti hyvää naistenpäivää etukäteen.
No joo, ei sillä että olisi pakko muistaa juuri tiettynä päivänä mutta herrasmies kyllä voisi naistaan naistenpäivänä ilahduttaa, vaikkapa kukilla tms lahjalla.
Ei. Miksi olisi tuonut ? Lapsellamme on tänään synttärit
Työnnetään tulppaani pilluun (Juice).
Mun ex ei noteerannut mitenkään. Kun tulin töistä illalla kotiin ja ihmettelin niin tokaisi vaan että se oli naistenpäivä ja nyt on ilta. EX!
Nyt se priva-auto tänne, saatana!
Muisti kyllä ja toi herkkuja, siivosi ja laittoi ruoat.
Miten voi olla naisten päivä, kun sukupuolia on niin monta? Tämähän on syrjintää. Missä on kolmannen, viidennen ja äärettömännen sukupuolen päivä?
Muisti <3 Jaettiin pala suklaa-mango-rahkakakkua. Lisäksi sain pienen pussukan irtokarkkeja...
Ei. Mulle olisi riittänyt ihan vaan hyvää naistenpäivää toivotus mutta sekin oli liikaa pyydetty.
Töiden jälkeen tänään kaupassa käydessä, mies nappasi K-Ciymarketin kukkamyynnistä ison vaaleanpunaisen tulppaniinikimpun ja virnisteli minulle, että tässäpä vaimolle naisenpäivää.
Itse ostin tuoretiskiltä valmista ruokaa ja mies haki lisäksi Alkosta valkoviinipullon ja pari saunaolut pulloa itselleen.
Ostin myös Aino-jäätelöpakkauksen, illan saunakahveille.
Siinäpä se Naisten päivä juhlinta meillä.
Ei tuonut, koska mieheni tietää että en arvostaisi sitä ja kokisin tilanteen vaivaannuttavaksi. Kuukausilahjoitamme kylläkin Plan ry:lle tyttöjen koulutukseen.
Mulle ja taaperolle kukkia. Ja meille kahdelle munkit! Oli kiva.
Tottakai. Levitti aamulla punaisen maton minun, kuningataren, mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan humpuukia koko naistenpäivä. Ei mitään tarvetta kukillekaan.
Kauppiaat taputtavat käsiään.
Ei valitettavasti, kun joudun asumaan toisella paikkakunnalla työpäivät. Viesti kyllä tuli heti aamusta, ja voi olla, että kun menen kotiin maanantaina, siellä odottaa kukkakimppu tai suklaata