Toiko miehesi sinulle kukkia tai muuta muistamista naistenpäivänä?
Täällä ei. Pöh. Aamulla kyllä toivotti hyvää naistenpäivää mutta olisihan tuo voinut vaikka kukkia tuoda kun kuitenkin kaupoilla kävi.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo, ja pitäisin tosi outona jos toisi kun tietää mitä mieltä mä siitä olisin.
Et ilahtuisi kukista ja suklaasta, siis pahastuisit :)
Olis vaan ihan helvetin tyhmää jos hän niitä toisi vain siksi että kalenterissa lukee "naistenpäivä", ja mulle asialla on vähän eri merkitys kuin joku kukkien saanti ja hän sen tietää.
(Ja kukista en välitä, niitä ei siis tuo koskaan, suklaata kyllä).
Totta kai, koska mieheni ei ole juntti. Lempparisuklaata levy ja toivotukset sain.
Ja kyllä, muistan itse miestäni miestenpäivä, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Muistiko ap miestenpäivän 19.11? Tuskin?
TÄMÄ ja isolla T:llä!
Suklaakin on vähän kaksipiippuinen juttu. Se voidaan ottaa myös loukkauksena tyyliin: "Yritätkö lihottaa mua" :D
Naiset!
Toi kukkia ja suklaata. Oli hakenut myös meille kakkupalat, jotka tarjoili kahvin kanssa.
Ei oma-aloitteisesti, oli unohtanut koko päivän koska ei ollut toimistolla jossa kollegat olisi muistuttaneet häntä vaan piti etäpäivää. Umpisurkea muisti mun miehellä muutenkin. Halusin kuitenkin ruusuja joten kysyin suoraan että voinko Woltata sun kortilla itselleni ruusuja. Sanoi "tottakai!" ja sit mä Wolttasin ne ruusut. Eihän se sama asia todellakaan ole kuin se että mies olisi oma-aloitteisesti jotain ostanut tai edes muistanut koko päivän, mutta en jaksanut loukkaantua. Ei se pahaa tarkoita unohtamalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei oma-aloitteisesti, oli unohtanut koko päivän koska ei ollut toimistolla jossa kollegat olisi muistuttaneet häntä vaan piti etäpäivää. Umpisurkea muisti mun miehellä muutenkin. Halusin kuitenkin ruusuja joten kysyin suoraan että voinko Woltata sun kortilla itselleni ruusuja. Sanoi "tottakai!" ja sit mä Wolttasin ne ruusut. Eihän se sama asia todellakaan ole kuin se että mies olisi oma-aloitteisesti jotain ostanut tai edes muistanut koko päivän, mutta en jaksanut loukkaantua. Ei se pahaa tarkoita unohtamalla.
Ei hyvää päivää. Mikäköhän on kitinän määrä jos unohtaa synttärin, nimipäivän, seurustelun 7vko-merkkipäivän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää. Mikäköhän on kitinän määrä jos unohtaa synttärin, nimipäivän, seurustelun 7vko-merkkipäivän?
Täh? Mikäs tässä noin triggeröi? Ei todellakaan ollut mitään kitinää. Enkä tosiaan loukkaannu siitä ettei mieheni muista naistenpäivää :D Nimipäivää ei muista, ollaan naimisissa ja hääpäivän sekä mun synttärit kyllä muistaa.
En ymmärrä miksi pitää olla erikseen joku naistenpäivä. Boikoitoin enkä noteerannut naistenpäivää mitenkään. Mahtaako olla erikseen miestenpäivääkään? Kertoisiko joku mitä varten naistenpäivä on keksitty? Äläkä jaksa jauhaa paskaa kuinka muut vuodenpäivät on pyhitetty miehille tai kuinka sorrettuja naiset ovat historiassa olleet, elämme tätä päivää, emme menneisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai, koska mieheni ei ole juntti. Lempparisuklaata levy ja toivotukset sain.
Ja kyllä, muistan itse miestäni miestenpäivä, tietysti.
Tuotko kotiin kossupullon, imaset suikkarit sekä otat kakkoseen miestenpäivänä?
Naistenpäivä? Ohi! En huomioi, en vietä. Sama juttu ainakin äidilläni ja 2 bestikselläni. Tavallinen pv. Naapurissa venäläinen vaimo ja tytär kyllä saavat ruusut, kakut ja lahjat, mutta se on okei heille, tullut perintönä rajan takaa. Itseä tuo juhlinta hieman hymyilyttää.
No niin minäkin viis veisaan tästä päivästä vaikka aikalailla naisasianainen olenkin. Ehkä tämäkin kommentoija tarkoitti sitä miten pinnalliseksi bimbojen lahjapäiväksi tää on meillä muodostunut.