Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun vuokra nousee 30e ja toimeentulotuki laskee 140e 1.4. MITÄ TEEN?!!e

Vierailija
08.03.2024 |

Aivan älytön tilanne, siis oikeasti.

Nyt jo elän kädestä suuhun perustoimeentulotuella, ja ensi kuussa vuokra taas nousee 30e ja mun tuet tippuu 140e koska "liian kallis asunto". Tähän mennessä Kela on maksanut mun vuokran kokonaan jotta mä pystyn elämään sillä normaalilla perustoimeentulotuella, mutta ei sit enää.

Ja olen hakenut halvempaa asuntoa, mutta yksinäinen mies ilman luottotietoja ei sellaista helposti saa.

Ja töitä haen koko ajan myös. Töihin ei "mennä", vaan haetaan.

Mitö oikeasti teen kun kohta ei rahat enää riitä ruokaankaan??

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ei maksa kenenkään vuokria kokonaan. Taidat olla trolli joka haluaa kehittää vihapuhetta. 

102/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela ei maksa kenenkään vuokria kokonaan. Taidat olla trolli joka haluaa kehittää vihapuhetta. 

Kyllä maksaa, mutta ei siitä sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä vttupäitä tulee

Vierailija
104/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole ilmoittautunut työkkäriin, jotta saisit työmarkkinatukea? Jos saa pelkkää toimeentulotukea niin se tarkoittaa ettet ole työkkärin asiakas. Tai olet, mutta olet joutunut karenssiin.

Vierailija
105/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä om sun työmarkkinatuki? Kerroppa

Vierailija
106/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet työtön, niin sun on ihan sama olla työtön jossain maalaispitäjässä, jossa asuminen on halvempaa. Nyt vain muuttopuuhiin.

Toinen vaihtoehto on hakea hanttihommia, niihin pääsee aina. Vai eikö kelpaa? Woltkuskiksi? Ei varmaan, kun kermapersetoimeentulotukilainen haluaa istua lämpimässä ja mussuttaa pitsaa ja pelata/katsoa telkkua.

Ei me tänne maalaispitäjiin haluta kaikkia työttömiä elätettäväksi, on jo tarpeeksi omasta takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi