Kunnanjohtaja lähetti naisille härskejä viestejä: "Namupylly", "setämiehen mieleistä settiä
Työaikanakohan on noita kirjoitellut ja millaisella palkalla?
https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/6614006
Härski kunnanjohtaja on kiertänyt kunnasta toiseen. Lieköhän saanut kaikessa hiljaisyuudessa kultaisen kädenpuristuksen samasta syystä?
Rautiainen muistelee hyvällä Askolan-vuosiaan 60-vuotias ex-kunnanjohtaja pärjää Cooperin testiss
Kommentit (262)
Persut on jo sen verran iso puolue, että siihen mahtuu tilastollisesti ihan kaikenlaisia ihmisiä, niin hyvässä kuin pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, nußittuna nukut paremmin.
En usko. Sinun jäljiltä menee ilta pilalle rikosilmoitusta tehdessä.
Jotenkin tuommoiset miehet kääntyvät välittömästi silmissäni typeriksi imbesilleiksi.
Lähipiirissäkin mennyt muutama mies samanlaiseen kategoriaan, enkä pysty enää sen koommin ko. tyyppejä arvostamaan.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä uskomatonta, että vielä nykyaikanakin on näitä setämiehiä joiden mielestä tuo on ok. 80-luvulla, kun itse olin nuori, näitä suorastaan paapottiin ja näiden jutut oli ainakin niiden omasta mielestä hauskoja. Aiheuttivat ne epämukavaa oloa tytöissä ja naisissa jo silloin, mutta siitä ei puhuttu. Uskomatonta että nykynuoret naisetkin joutuvat vieläkin kokemaan tätä. Tasa-arvo ei ole vieläkään tasa-arvoa oikeasti.
Kauheaa että jotta koska kun naiset esittelevät paljasta pintaa verkossa niin setämies kommentoi että hyvältä näyttää :D. Kyllä nyt varmaan tulivat hirveästi häirityiksi ja saivat traumoja.
Tällaisia limaisia setämiehiä on vielä vaikka kuinka paljon työelämässä. Meillä töissä kahviautomaatit ja niitä käy kahvifirman nuori naistyöntekijä täyttämässä. Aina on yli 40v miehet piirittämässä. Kerran tämä nainen valitti kun hänellä ei ole vielä kesälomaa. Vitsikäs setä sanoi naiselle "mä voin antaa sulle lomaa mutta sen saa pitää vasta 9kk päästä" 😉
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia limaisia setämiehiä on vielä vaikka kuinka paljon työelämässä. Meillä töissä kahviautomaatit ja niitä käy kahvifirman nuori naistyöntekijä täyttämässä. Aina on yli 40v miehet piirittämässä. Kerran tämä nainen valitti kun hänellä ei ole vielä kesälomaa. Vitsikäs setä sanoi naiselle "mä voin antaa sulle lomaa mutta sen saa pitää vasta 9kk päästä" 😉
Oliko tämäkin nuori nainen heruttanut X:ssä vähäpukeisilla kuvilla vai miten liittyy aiheeseen?
9kk etälomaa kannattaa ehdottaa työkavereille myös.
Vierailija kirjoitti:
Lähettelikö setämiesviestejään myös muilla kielillä kun pahoitteleekin myös englanniksi?
Kunnanjohtaja Esko Rautiaisen seksikommentit hämmentävät somessa, päätyi poistamaan tilinsä
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010280791.html
Setämies tulkitsee niin, että kun annat hänelle anteeksi, niin sitoudut myös siihen, ettet puhu enää asiasta mitään:
Ja sitten se, joka antaa anteeksi, lupaa, että siihen ei enää palata, hän jatkaa.
Ammutaan mies? Miksi? Koska se on mies!
Ottakaas naiset nyt järki käteen ja lopettakaa tämä aiheeton yksilöön kohdistuva mollaus! Tai kohdistakaa se edes tasapuolisesti molempiin osapuoliin. V*ttu mitä palikoita!
Ei anteeksianto silti vastuuta poista.
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätä että oli persujen listoilla...
Jos olisi Vasemmistoliittolainen, olisi joko ollut pikkulasten kimpussa tai rais...
nut vassarinaisia kuten Lahdenmäen Ari tai eräs Haapane n. Demaritkaan eivät muuten saaneet edes edellisiä eduskuntavaaleja kunnialla läpi etteikö kotkalainen ehdokas afgaani-A l i olisi sinä aikana vangittu n.11 v. lapsenrais...sta.
Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu perussuomalainen erosi Urjalan paikallisyhdistyksen luottamustehtävistä
https://yle.fi/a/3-9539820
Vasemmistoliitossa kansanedustajatkin ovat lapsien kimpussa. Tiusanen lopetti oman elämänsä ennen oikeudenkäyntiä.
Näytin persettä instassa ja setämies kirjoitti että "setämiehen mieleistä settiä" - kyllä nyt niin mieleni pahoitin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä uskomatonta, että vielä nykyaikanakin on näitä setämiehiä joiden mielestä tuo on ok. 80-luvulla, kun itse olin nuori, näitä suorastaan paapottiin ja näiden jutut oli ainakin niiden omasta mielestä hauskoja. Aiheuttivat ne epämukavaa oloa tytöissä ja naisissa jo silloin, mutta siitä ei puhuttu. Uskomatonta että nykynuoret naisetkin joutuvat vieläkin kokemaan tätä. Tasa-arvo ei ole vieläkään tasa-arvoa oikeasti.
Kuinka moni uskoo, että nuo on yksipuolisia??!
Tuolla paikallislehden kuvasta käy selvästi ilmi, et yhdessäkin viestittelyssä tämä "kohde" ilmoittaa "mä otan mielelläni piiskauksen vastaan..."
Kunpa julkaistais aina se koko totuus niistä viesteistä. Tulee kuva, et joku ukko on vaan ahdistellut.
Kuinka moni uskoo, että naisista on ihanaa saada vihjailevia/härskejä viestejä joltain random äijältä? Etenkin kun kyseessä on kuuskymppinen käppänä, joka kehuskelee itseään lehdissä ja varmaan somessakin. Lähinnä ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa että jotta koska kun naiset esittelevät paljasta pintaa verkossa niin setämies kommentoi että hyvältä näyttää :D. Kyllä nyt varmaan tulivat hirveästi häirityiksi ja saivat traumoja.
Ei tämä kohteen häpeä ole, vaan tekijän. Yhteiskunnallisesti merkittävässä asemassa oleva ihminen ei voi kommentoida seksistisesti ketään.
Kuinka moni uskoo, että naisista on ihanaa saada vihjailevia/härskejä viestejä joltain random äijältä? Etenkin kun kyseessä on kuuskymppinen käppänä, joka kehuskelee itseään lehdissä ja varmaan somessakin. Lähinnä ällöttää.
Sitä voi toki miettiä itse ennenkuin pistää itse vihjailevia ja vähäpukeisia herutuskuvia nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätä että oli persujen listoilla...
Jos olisi Vasemmistoliittolainen, olisi joko ollut pikkulasten kimpussa tai rais...
nut vassarinaisia kuten Lahdenmäen Ari tai eräs Haapane n. Demaritkaan eivät muuten saaneet edes edellisiä eduskuntavaaleja kunnialla läpi etteikö kotkalainen ehdokas afgaani-A l i olisi sinä aikana vangittu n.11 v. lapsenrais...sta.
Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu perussuomalainen erosi Urjalan paikallisyhdistyksen luottamustehtävistä
https://yle.fi/a/3-9539820
Vihreät viisikymppiset naisetkin rais...vat lapsia, tällä kertaa mukana myös afrikkalainen Outi X:n miesystävä joka sai myös tuomion.
"Lapin vihreät pyyhki pois tiedon, että seksuaal* r*koksesta tuomittu paikallispoliitikko kokousti myös Ohisalon kanssa"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3db6977a-8ce3-4d05-8a0b-6099d0d2f61e
Työpaikkahäirinnästä: näitä setämiehiä on joka ammatissa muka tukemassa nuoria ammattiin valmistuvia, niin myös viranhaltijoissa ja jullkislaulajissa. Eräs tunnettu suomalainen noin 50 vuotias laulaja seuraa tiktokissa 16 vuotiasta aloittelevaa musiikkiopiskelijaa. Rupesi seuraamaan häntä heti kun neiti ilmoitti olevansa 16v . Todella pervoa ja oksettavaa. Mitähän on mielessä auttavaisella setällä?
Oliko lähettänyt myös dickpicejä? Jos ei, sitten on ihan harrastelija.
Ota paidaton kuva, nyt on poviperjantai! 🤗