Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnanjohtaja lähetti naisille härskejä viestejä: "Namupylly", "setämiehen mieleistä settiä

Vierailija
08.03.2024 |

Työaikanakohan on noita kirjoitellut ja millaisella palkalla?

https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/6614006

Härski kunnanjohtaja on kiertänyt kunnasta toiseen. Lieköhän saanut kaikessa hiljaisyuudessa kultaisen kädenpuristuksen samasta syystä?

Rautiainen muistelee hyvällä Askolan-vuosiaan 60-vuotias ex-kunnanjohtaja pärjää Cooperin testiss

https://www.uusimaa.fi/paikalliset/1811049

Kommentit (262)

Vierailija
1/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ÄIJÄ!

Vierailija
2/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan entiseltä uutisankkuri Seppo Huhdalta. Yhtä hyvä mainekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ihan entiseltä uutisankkuri Seppo Huhdalta. Yhtä hyvä mainekin.

Espoon valtuuston Seppo Huhtaa epäillään seksuaalisesta häirinnästä: Fyysisesti hän ei ole minuun koskenut, koska olen väistellyt Huhta kiistää naisten väitteet

Espoon sinisten puheenjohtajaa epäillään seksuaalisesta häirinnästä. Huhta kiistää väitteet.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005448665.html

Ex-uutisankkuri ja kunnallispoliitikko Seppo Huhta tuomittiin kiihottamisesta kansanryhmää vastaan

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006141132.html

Vierailija
4/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kunnon äijän saaneet Rääkkylään!

Vierailija
5/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä uskomatonta, että vielä nykyaikanakin on näitä setämiehiä joiden mielestä tuo on ok. 80-luvulla, kun itse olin nuori, näitä suorastaan paapottiin ja näiden jutut oli ainakin niiden omasta mielestä hauskoja. Aiheuttivat ne epämukavaa oloa tytöissä ja naisissa jo silloin, mutta siitä ei puhuttu. Uskomatonta että nykynuoret naisetkin joutuvat vieläkin kokemaan tätä. Tasa-arvo ei ole vieläkään tasa-arvoa oikeasti.

Vierailija
6/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aiemmin parin tuhannen asukkaan Rääkkylän kunnanjohtajan vuosiansio 80 000 euroa. Eikä taida olla mitään järkevää tekemistä, kun kunnanjohtaja joutaa häirintäviestejä kirjoittelemaan.

Vierailija
7/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kaikesta vetää herne nenään. Pientä huumoria kunnanjohtajallekin sallittakoon.

Vierailija
8/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ilmeisesti luulee, että miehet voisivat vaistoilleen nussia jokaista jotakin?

Vierailija
9/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Namupylly" on hauska sana.

Vierailija
10/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä joukolla puolesta loukkaantumaan. Vaikka kommentoinnin "uhriksi" joutunut olisikin ottanut heitot positiivisesti.

Vierailija
11/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Namupylly" on hauska sana.

Niin on, nätisti kirjoitti. Olisihan voinut kirjoittaa myös herkkuperse.

Vierailija
12/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä uskomatonta, että vielä nykyaikanakin on näitä setämiehiä joiden mielestä tuo on ok. 80-luvulla, kun itse olin nuori, näitä suorastaan paapottiin ja näiden jutut oli ainakin niiden omasta mielestä hauskoja. Aiheuttivat ne epämukavaa oloa tytöissä ja naisissa jo silloin, mutta siitä ei puhuttu. Uskomatonta että nykynuoret naisetkin joutuvat vieläkin kokemaan tätä. Tasa-arvo ei ole vieläkään tasa-arvoa oikeasti.

Kuinka moni uskoo, että nuo on yksipuolisia??!

Tuolla paikallislehden kuvasta käy selvästi ilmi, et yhdessäkin viestittelyssä tämä "kohde" ilmoittaa "mä otan mielelläni piiskauksen vastaan..."

Kunpa julkaistais aina se koko totuus niistä viesteistä. Tulee kuva, et joku ukko on vaan ahdistellut.

Vierailija
13/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt äkkiä joukolla puolesta loukkaantumaan. Vaikka kommentoinnin "uhriksi" joutunut olisikin ottanut heitot positiivisesti.

Jos olisi, asiaa tuskin olisi nostettu esille. Epäilyttävän paljon ko. herralla on ollut kiertoa kunnasta toiseen. Vaiettu aina aiemmin jutut hiljaiseksi?

Vierailija
14/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten paljastui, että eräs kirkkoherra oli soitellut kirkkoherran toimistosta seksilinjoille.  Oli tullut ilmi, kun olivat seurakunnassa alkaneet epäilemään valtavia puhelinlaskuja. 

Vierailija
15/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, miten nuo keskustelut ovat menneet?!? Et yhtään mistään.

Vierailija
16/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niille pyllyjään esitteleville naisille somessa? Noloahan se on, mutta niitä setämiehiähän riittää.

Vierailija
17/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vireän oloinen äijä! Mutta ei ehkä kuitenkaan kannattaisi omalla nimellä ja virkakuvalla heitellä noita kommentteja.

Vierailija
18/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni uskoo, että nuo on yksipuolisia??!

Tuolla paikallislehden kuvasta käy selvästi ilmi, et yhdessäkin viestittelyssä tämä "kohde" ilmoittaa "mä otan mielelläni piiskauksen vastaan..."

Kunpa julkaistais aina se koko totuus niistä viesteistä. Tulee kuva, et joku ukko on vaan ahdistellut.

Wokettaako Hesari??

Vierailija
19/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, kunnon äijän saaneet Rääkkylään!

Pitäisi uudelleennimetä RÄÄHkyläksi!

Vierailija
20/262 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi piparijutut ois voinu pitää ihan omana tietonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi