Miksi keskustelut Purran työhistoriasta poistuu?
Kyseessä valtionvarainministeri, joka ehdottaa suuria heikennyksiä työelämässä oleville ja lapsiperheille. Hänellä näyttäisi itsellä olevan 12v. Aukko työhistoriassa tai sitten on jäänyt kotiin 12vuodeksi ja nyt kuitenkin ajavat sitä ettei kukaan jäisi kotiin 12 vuodeksi. Asiasta täytyy voida keskustella. Ja äänestäjänä haluan selvyyttä mikä on hänen taustansa toimia valtionvarainministerinä.
Kommentit (129)
Tunkiota penkomalla löytyisi taas jotain hämärää.
Tämä on sitäpaitsi yhteiskunnallisesti tärkeä, koska käyttää todella suurta taloudellista valtaa ihmisiin. Kumma, ettei mediaa kiinnosta tällainen. Mutta ovat rähmällään kokoomukseen niin apupuoluettakaan ei sohita.
Liittyy miten mihin? Purra on valtiotieteiden maisteri, äärimmäisen viisas näissä talousasioissa, verotuksessa ja työmarkkinoissa ja tässä koko valtion hoidossa ja historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Liittyy miten mihin? Purra on valtiotieteiden maisteri, äärimmäisen viisas näissä talousasioissa, verotuksessa ja työmarkkinoissa ja tässä koko valtion hoidossa ja historiassa.
Ylivoimaisesti Suomen paras valtiovarainministeri ja varapääministeri.
Aukon työhistoriassa saattaa jokainen mielessään arvata. Eipä hän vieläkään kovin tasapainoiselta vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sä olet maksanut Turun yliopistolle aiheettomasti maksetut palkat? Sulla oli 4 vuoden rahoitus mutta käytit sen scriptassa määkimiseen etkä tehnyt töitä.
Vierailija kirjoitti:
Aukon työhistoriassa saattaa jokainen mielessään arvata. Eipä hän vieläkään kovin tasapainoiselta vaikuta.
Tätä epäilen myös vahvasti, joku syy ettei ole kyennyt olemaan työelämässä.
Hän on ilmaissut näkemyksiä mitkä rikkoo jokaisen työpaikan sääntöjä. Ei mikään ihme että hän kannattaa että hänen nyky työpaikalle ei tule etnistä vähemmistöä.
Oikeaan työpaikkaan ei olisi mitään asiaa tuollaisella CV:llä mutta tämä on siis persujen parhaimmistoa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sitäpaitsi yhteiskunnallisesti tärkeä, koska käyttää todella suurta taloudellista valtaa ihmisiin. Kumma, ettei mediaa kiinnosta tällainen. Mutta ovat rähmällään kokoomukseen niin apupuoluettakaan ei sohita.
TÄMÄ.
Minua häiritsee ehkä eniten tämä, miten tälläkin palstalla haukutaan persujen ja kokkareiden tavoin työttömiä ja Purralla itsellään isoja aukkoja työhistoriassa. Haluan selkeyttä, ymmärrystä ja toimintaa joka on linjassa päättäjien oman toiminnan kanssa. Miten meillä voi olla valtionvarainministerinä ihminen, joka vaikuttaa siltä että on hyödyntänyt hyvinvointiyhteiskuntaa ja ollut osa ongelmaa, jota nyt itse kritisoi ja halveksuu. Olen itse häntä 10 vuotta nuorempi, yhden lapsen äiti, eikä mun yli 25 vuoden työuran/itsenäisen elämän ajalta löydy todellakaan 12 vuoden aukkoa. Pisimmilläni olen ollut kotona n. vuoden, kun sain lapseni. Koko aikuiselämäni olen tehnyt töitä, mutta on ollut tilanteita parin kuukauden jaksoja, jolloin olen tarvinnut tukea, jos en ole heti löytänyt koko aika työtä. On irvokasta, että hän tuolla taustallaan vitsailee ja puhuu ilkeästi tiukoissa paikoissa olevista ihmisistä tai tuntuu jopa naurettavalta että hän on itse ollut poissa työelämästä jopa 12 VUODEN ajan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi. Vaan politikot nyt puhuvat niin totta kuin osaavat tietoisesti tiedostamattaan puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää mikä tämä syy on. Hän on päättämässä vanhempieni asioista, minun työhöni liittyvistä asioista, lapseni asioista. Tälläiset selittämättömät aukot työhistoriassa täytyy selittää. 12 vuotta on pitkä aika ja haluan tietää miksi hän ei ole työllistynyt.
Vaikeaa on kirjoittaa työhistoriasta, kun sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti oli parempi possujunan kuljettajana Särkänniemessä taikka Mäkkärin työntekijänä. Siinäpä Purran työkokemus. Muutoin ainoastaan loisinut nettomaksajien kustannuksella kotiäitinä.
Töitä ei ole tehnyt Purra, Halla-aho, Rydman, Vigelius, Tynkkynen..
Taisivat pistää ainoan edes jotain töitä tehneen persun pihalle puolueesta.
Silti heistä on oikein hauskaa kyykyttää duunareita ja haukkua heitä rikollisiksi.
Itse eivät selviäisi oikeissa töissä edes viikkoa.
Tätähän pitäisi median penkoa ihan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää mikä tämä syy on. Hän on päättämässä vanhempieni asioista, minun työhöni liittyvistä asioista, lapseni asioista. Tälläiset selittämättömät aukot työhistoriassa täytyy selittää. 12 vuotta on pitkä aika ja haluan tietää miksi hän ei ole työllistynyt.
CV piti leikata just siitä kohti. Snip snip.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Tunkiota penkomalla löytyisi taas jotain hämärää.
12 vuotta Scriptassa. Elokuva yhdeltätoista. Näe se aito riikka. Leikkaamaton versio.
-winner-
Arka aihe.