Kunnanjohtaja lähetti naisille härskejä viestejä: "Namupylly", "setämiehen mieleistä settiä
Työaikanakohan on noita kirjoitellut ja millaisella palkalla?
https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/6614006
Härski kunnanjohtaja on kiertänyt kunnasta toiseen. Lieköhän saanut kaikessa hiljaisyuudessa kultaisen kädenpuristuksen samasta syystä?
Rautiainen muistelee hyvällä Askolan-vuosiaan 60-vuotias ex-kunnanjohtaja pärjää Cooperin testiss
Kommentit (262)
Olisiko hallituksen aika yhdistellä kuntia pakolla, tuntuu olevan kunnanjohtajilla työnteko sivu seikka.
Vierailija kirjoitti:
Nyt äkkiä joukolla puolesta loukkaantumaan. Vaikka kommentoinnin "uhriksi" joutunut olisikin ottanut heitot positiivisesti.
No niinhän olikin, kun yksi ilmoittaa haluavansa tulla piiskatuksi.
Mut joo, pelkkä uhri varmaan tuokin taas.
Rääkkylän kunnanvaltuuston puheenjohtaja Tapio Hämäläinen (vas.) sanoo Karjalaiselle, että viestittely on kunnanjohtajalle erittäin sopimatonta käytöstä. Myös kunnanhallituksen puheenjohtaja Harri Laasonen (kesk.) kertoo lehdelle suhtautuvansa asiaan vakavasti.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/karjalainen-raakkylan-kunnanjohtaja-on…
Hyvä äijä. Olisi taatusti hyvää ryyppy ja muutakin seuraa. Hieno mies, katsekin sellainen terävä ja ystävällismielinen.
Selkeästi huumorimiehiä.
Älkää hyvät ihmiset olko niin tavattoman tiukkapipoisia.
p.s lähdetkö Esko kaljalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä uskomatonta, että vielä nykyaikanakin on näitä setämiehiä joiden mielestä tuo on ok. 80-luvulla, kun itse olin nuori, näitä suorastaan paapottiin ja näiden jutut oli ainakin niiden omasta mielestä hauskoja. Aiheuttivat ne epämukavaa oloa tytöissä ja naisissa jo silloin, mutta siitä ei puhuttu. Uskomatonta että nykynuoret naisetkin joutuvat vieläkin kokemaan tätä. Tasa-arvo ei ole vieläkään tasa-arvoa oikeasti.
Mistä sinä tiedät, miten nuo keskustelut ovat menneet?!? Et yhtään mistään.
Sinäkö naisena puolustat tuollaista käytöstä? Vai oletko mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt äkkiä joukolla puolesta loukkaantumaan. Vaikka kommentoinnin "uhriksi" joutunut olisikin ottanut heitot positiivisesti.
No niinhän olikin, kun yksi ilmoittaa haluavansa tulla piiskatuksi.
Mut joo, pelkkä uhri varmaan tuokin taas.
Olen suorastaan häkeltynyt, että näin pääsi (taas) käymään.
Itsekin setämies. Minua huvitti tuo namupylly-sana. Pitääpä käyttää.
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/6614006
Tuossa näkyy ainakin osa
"Pitäiskö vilauttaa vielä kerran tänään"
Ja
"Mä otan piiskauksen mielelläni vastaan"
Hirveitä uhreja joo. Eikö hävetä?!
Tuon kokoisen kyläpahasen kunnanjohtajan palkka tulisi olla ainakin puolet pienempi.
Näitä ahdistelevia setämiehiä on varmaan useissa muissakin organisaatioissa. Naisten kannattaa aina säilyttää viestit. Voi olla joskus käyttöä.
Miten pohjattoman tyhmä ihminen voikaan ollavarmaan persu.
Setämiehille pitää suoda tuon tyyppinen huumori. Ei tehdä maailmasta synkkää paikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä uskomatonta, että vielä nykyaikanakin on näitä setämiehiä joiden mielestä tuo on ok. 80-luvulla, kun itse olin nuori, näitä suorastaan paapottiin ja näiden jutut oli ainakin niiden omasta mielestä hauskoja. Aiheuttivat ne epämukavaa oloa tytöissä ja naisissa jo silloin, mutta siitä ei puhuttu. Uskomatonta että nykynuoret naisetkin joutuvat vieläkin kokemaan tätä. Tasa-arvo ei ole vieläkään tasa-arvoa oikeasti.
Mistä sinä tiedät, miten nuo keskustelut ovat menneet?!? Et yhtään mistään.
Sinäkö naisena puolustat tuollaista käytöstä? Vai oletko mies?
Naisena olen sitä mieltä, että jokaisella on vastuu omasta käytöksestään! Huomaa, että ainakin osa viestittelystä on selvästi molemminpuolista. Kaikista ei taustaa näe.
Onko tämä oikeesti sun mielestä reilua?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hallituksen aika yhdistellä kuntia pakolla, tuntuu olevan kunnanjohtajilla työnteko sivu seikka.
Missä luki että kommentit on annettu TYÖAJALLA?
Vierailija kirjoitti:
Näitä ahdistelevia setämiehiä on varmaan useissa muissakin organisaatioissa. Naisten kannattaa aina säilyttää viestit. Voi olla joskus käyttöä.
Miksi sitten haluavat piiskaa ja vilautella itse??!
Tällaisia ukkoja Suomi tarvitsee lisää, täällä on jo tarpeeksi kaikenlaista naismaista munatonta nillittäjää sekä hysteeriä punavihreitä naisia ulvomassa ja lynkkaamassa jokaisen oikean miehen.
pitääköhän setämies enempi pitkistä pyllyistä vai leveistä hyllypyllyistä ?
Olin opiskeluaikana tekemisissä tämän miehen kanssa. Erittäin sosiaalinen juttumies, uskon kyllä että hän on ihan puhtaasti huumorimielellä näitä asioita heittänyt.