Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitä kaverit jotka ei osaa arvostaa sitä mitä heillä on elämässä?

Vierailija
07.03.2024 |

Esimerkiksi yhdessäolevia vanhempia, vakituista työtä, helppoa elämää jne?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä arvostettavaa yhdessä olevissa vanhemmissa on?

Vierailija
2/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ainut asia mikä mua vähän ketuttaa varsinkin omissa läheisissäni (oman tietoisuuden nousun jälkeen) on haluttomuus edes yrittää ymmärtää omia toimintamallejaan ja omiakin virheitä (soittelevat aina valittaakseen muista)

Mutta mä oon tehnyt sopimusen itseni kanssa, että mä en puutu toisten sielunpolkuihin. Tehkööt mitä tekee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinäkin tiedät jonkun elämän helppouden? 

Vierailija
4/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät etteivät he arvosta sitä?

Arvostatko itse joka sekunti kuuloasi ja näkökykyäsi?

Vierailija
5/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo elämä? Aika harvalla sellainen on

Vierailija
6/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Omani pysyivät yhdessä vain pakon vuoksi, koska erota ei voinut koska mitä nyt muut siitä ajattelisi. Siitä väkisin yhdessäolosta ei seurannut mitään hyvää.

Vierailija
7/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun kertovat ja sitten valittavat täysin mitättömästä asioista. Kyllä se silloin on helppoa.

Vierailija
8/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun kertovat ja sitten valittavat täysin mitättömästä asioista. Kyllä se silloin on helppoa.

Kuten esimerkiksi mistä?

Vierailija
9/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä, mutta eräs ystävä kyllä ärsyttää tuossa asiassa. Hänellä on kiva aviomies, joka tekee paljon kotitöitä ja on paljon lasten kanssa, on kaksi tervettä lasta, on kiva iso koti, on iso auto, on kesämökki, joka vuosi ulkomaanmatkoja, on aika paljon rahaa ja omat ja appivanhemmat vielä tukee taloudellisesti hyvin paljon, on useita ystäviä, vakituinen työ, on terve jne kaikki hyvin. Niin silti hän koko ajan valittaa mitä erilaisimmista pikkuasioista, jotka on hänen mielestä huonosti kuten että mies toi kaupasta väärää suklaata, ei saanut ostettua jotain kymmenettä hienoa paitaa johonkin juhliin, kummin kaiman serkku myöhästyi vartin jostain lastensynttäreiltä jne. Loputtomasti pientä valitettavaa. Itselläni kun ei monikaan asia ole kovin hyvin, niin ärsyttää kyllä että tuo yksi ei osaa arvostaa sitä että hänellä on kaikki merkityksellinen todella hyvin.

Vierailija
10/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän helppouden määritteleminen on aika vaikeaa. Kaikki kun ei kerro esimerkiksi vaikeista kokemistaan asioista.

Vierailija
11/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ksikki ei Vierailija kirjoitti:

Ei yleensä, mutta eräs ystävä kyllä ärsyttää tuossa asiassa. Hänellä on kiva aviomies, joka tekee paljon kotitöitä ja on paljon lasten kanssa, on kaksi tervettä lasta, on kiva iso koti, on iso auto, on kesämökki, joka vuosi ulkomaanmatkoja, on aika paljon rahaa ja omat ja appivanhemmat vielä tukee taloudellisesti hyvin paljon, on useita ystäviä, vakituinen työ, on terve jne kaikki hyvin. Niin silti hän koko ajan valittaa mitä erilaisimmista pikkuasioista, jotka on hänen mielestä huonosti kuten että mies toi kaupasta väärää suklaata, ei saanut ostettua jotain kymmenettä hienoa paitaa johonkin juhliin, kummin kaiman serkku myöhästyi vartin jostain lastensynttäreiltä jne. Loputtomasti pientä valitettavaa. Itselläni kun ei monikaan asia ole kovin hyvin, niin ärsyttää kyllä että tuo yksi ei osaa arvostaa sitä että hänellä on kaikki merkityksellinen todella hyvin.

Kaikki ei välttämättä ole sitä miltä se teille muille näyttää.

Vierailija
12/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoin vanhempien eroa jostain siitä asti kun olin 5v. Näin jo silloin millaista teatteria kaikki on. Eivät kuitenkaan eronneet. Se niin sanottu isä kuoli kun olin 11, enkä voi sanoa että se olisi ollut mikään erityinen menetys.

Vierailija
13/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ärsyttää välillä. Just entinen opiskelukaveri valitteli köyhyyttään vaikka hänellä on säästössä käsitykseni mukaan ihan hyvin rahaa, kävi viime vuonna ainakin kahdesti ulkomailla, ostaa jatkuvasti kaikkea krääsää ja hyvätuloinen mies maksaa vähintään puolet asumiskuluista. Itse olen kituuttanut kelan sairauspäivärahoilla ja yrittänyt pitää lapsenikin hengissä. Yksin.

Vierailija
14/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kyllä sitä mitä minulla on. Mutta en yleensä hoe sitä ääneen koko aikaa. Miten edes määritellään kuka sitten saisi valittaa ja mistä?

Elämiä on aivan turhaa vertailla koska jokaisen ihmisen elämässä on niin paljon erilaisia tekijöitä.

Vierailija
15/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan kyllä sitä mitä minulla on. Mutta en yleensä hoe sitä ääneen koko aikaa. Miten edes määritellään kuka sitten saisi valittaa ja mistä?

Elämiä on aivan turhaa vertailla koska jokaisen ihmisen elämässä on niin paljon erilaisia tekijöitä.

Ehkä voi vähän miettiä kenelle valittaa. Köyhälle ei kannata valittaa "köyhyydestään", lapsettomuudesta kärsivälle ei kannata valittaa lapsistaan, vakavasti sairaalle ei kannata valittaa varvaskivusta jne.

Vierailija
16/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät etteivät he arvosta sitä?

Arvostatko itse joka sekunti kuuloasi ja näkökykyäsi?

Todellakin arvostan, olen tehnyt työtä näkövammaisten kanssa 

Vierailija
17/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itselleni tuli haasteita terveyden vuoksi ja lähes päivittäisiä kipuja ja juuri sitä ennen olin toipumassa siitä, että mies lähti toisen naisen matkaan 30 yhteisen vuoden jälkeen ...... Elämäni muuttui eron ja kipujen takia lopullisesti.

Joskus "ärsyttää" että ystäväni ei arvosta omaa pitkää parisuhdetta, heidän varallisuutta ja terveyttä.

Toisaalta ymmärrän, ihminen muuttuu kun elämässä sattuu isoja asioita.

Vierailija
18/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän helppouden määritteleminen on aika vaikeaa. Kaikki kun ei kerro esimerkiksi vaikeista kokemistaan asioista.

No minulla on päinvastainen kokemus. 

Vierailija
19/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kaveri, joka valittaa lapsiperhearjen raskautta. Tahattomasti lapsettomana tekisi mieli kysyä, että montakos noista haluaisit vaihtaa keskenmenoon.

Vierailija
20/48 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on päinvastainen kokemus. 

Kannattaa muistaa että sinun kokemuksesi ei ole muiden kokemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi