Miksi miehet eivät tule enää iskemään missään?
Yökerhossa, baarissa, ravintolassa, kuntosalilla... ihan itsekseen saa olla. Alkaa tämä sinkkuna oleminen jo tympimään. :( Miksi ette miehet tule enää iskemään missään?
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
En halua parisuhteessa tasa-arvoa vaan työnjakoa. Olen aika introvertti ja tarvitsen omaa rauhaa. Haluan puolisoni olevan aikuinen eikä kiukkuileva kakara. Harrastan juoksua ja toivoisin puolisostani lenkkeilyseuraa.
Jaahas, yhtäkään kättä ei noussut.
Kuulostat happamalta pitkänmatkanjuoksijalta. Te ootte aina samanlaisia laihoja ja kiukkuisia suorittajia, vttumaisia rahkapetrejä.
Vierailija kirjoitti:
Nolo ketju. Miehet lähestyvät kyllä edelleen naisia, joista ovat kiinnostuneita. Tämän palstan "miesten" jutut jättäisin kaikessa ihan omaan arvoonsa.
Tässä ketjussa eloansa valittaakin betanaiset joista miehet eivät ole kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä on tullut pelkureita.
Ei ole. Monia ei kiinnosta se touhu ja työnmäärä saada deiteille naista. Mieskavereita, kun on sinkkuna, niin kaikki sanoo samaa. Ei jaksa sitä pelleilyä enää, kun deittikulttuuri ja ylipäätään livenä tapaaminen baareissa on niin vaikeeta. Helpommalla pääsee olemalla yksin eikä tartte aikatauluttaa elämää. Kun mieheni otti eron minusta, niin hän on pysynyt täysin sinkkuna jo nyt 4 vuotta. Olen kysynyt häneltä onko ollut deiteillä tai mitään sutinaa, niin ei ole ollut eikä edes ole kiinnostusta. Ollaan hyvissä edelleen ja hyvä mies onkin, mutta ei hän enää halua jakaa elämäänsä muiden kanssa.
Työn määrä juuri.Pariutumisen kustannus/hyötysuhde on aivan surkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua parisuhteessa tasa-arvoa vaan työnjakoa. Olen aika introvertti ja tarvitsen omaa rauhaa. Haluan puolisoni olevan aikuinen eikä kiukkuileva kakara. Harrastan juoksua ja toivoisin puolisostani lenkkeilyseuraa.
Kuulostat happamalta pitkänmatkanjuoksijalta. Te ootte aina samanlaisia laihoja ja kiukkuisia suorittajia, vttumaisia rahkapetrejä.
Jaahas, joo-o. Olenkin aina sanonut, että vain juoksija tietää miltä juoksijasta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee too my ass.
Yhä edelleenkään kukaan mies ei täällä reaalimaailmassa ole joutunut mihinkään oikeisiin ongelmiin siitä, että on esimerkiksi kysynyt kahville. Olettaen siis, että ei aloita tissien kommentoinnilla tai ei suostu uskomaan kieltäytymistä. Eikä yleensä edes silloin.
Mutta miksi ihmeessä pitäisi mennä häiritsemään nykyään yhtäkään vierasta naista kadulla, kun nettisovellukset ovat sitä varten, missä tavataan vapaita naisia? Kukaan ei enää nykyään harrasta tuollaista kylmää pokaamista, ellei ole sekaisin.
Ei siellä nettisivelluksissakaan saa sitten häiritä! Asiallinen lähestyminen on aina ok.
Jos sä kehität häiritsemistä joka h- vetin kanssakäymisen muodosta niin pysy siellä ansarikukkien keskellä. Siellä sua ei häiritä.
Hommaa kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis että naiset on vaan tyytyväisiä kun ei kukaan tule ahistelemaan.
Jutteleminen ei ole ahdistelua. Puristelu, perseelle läpsäisy tai alatyyliset kommentit on. (Jo on aikoihin eletty kun pitää aikuiselle ihmiselle selventää tämä....)
Asioita, jotka naiset kokevat ahdistavina 2024: silmiin katsominen, kohti katsominen yleensä, puhuminen, keskustelu, samassa pöydässä istuminen, viereiseen penkkiin istuminen, samassa huoneessa oleminen, kaikenlainen kanssakäyminen vastakkaista sukupuolta edustavan henkilön kanssa. Vain muutamia mainitakseni.
Ja vaikka se ahdistelusyyte tulisi vain kerran elämässä, on se silti todennäköisempää, kuin asiallisen vastauksen saaminen (minkäänlaiseen) lähestymisyritykseen. Toisin sanoen, ei kannata.
Niin monta hymyä väärin tulkinneena ja itsestäni pellen tehneenä en vain jaksa enää. Nuorempana myös kaveripiireissä onnistuin jotenkin tulkitsemaan komeaksi kehumiset ja saisit ihan kenet vain haluaisit -heitot väärin. Vastauksena kysymykseen, että olen vain saanut tarpeekseni pellenä olemisesta. Jos joku minusta joskus kiinnostuu, niin tehköön kaikki alusta asti itse tai siirtyköön seuraavaan. Minulle hymyily, hiplailu tai kutittelu ei enää ole aloite. Sukulaistädit hokevat aina, miten täytyisi olla itsekin vähän aloitteellinen. Mutta enää asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin ehkä vuonna 1954.
Vierailija kirjoitti:
Niin monta hymyä väärin tulkinneena ja itsestäni pellen tehneenä en vain jaksa enää. Nuorempana myös kaveripiireissä onnistuin jotenkin tulkitsemaan komeaksi kehumiset ja saisit ihan kenet vain haluaisit -heitot väärin. Vastauksena kysymykseen, että olen vain saanut tarpeekseni pellenä olemisesta. Jos joku minusta joskus kiinnostuu, niin tehköön kaikki alusta asti itse tai siirtyköön seuraavaan. Minulle hymyily, hiplailu tai kutittelu ei enää ole aloite. Sukulaistädit hokevat aina, miten täytyisi olla itsekin vähän aloitteellinen. Mutta enää asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin ehkä vuonna 1954.
Jos sinua sanotaan komeaksi ja saisit ihan kenet tahansa, niin se tarkoittaa että olet ihan toivoton tapaus.
Miksiköhän naiset tekevät noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, joo-o. Olenkin aina sanonut, että vain juoksija tietää miltä juoksijasta tuntuu.
Irvistyksestä ja asenteesta päätellen pahalta.
Vastauksena AV:lle. Mies ei tule iskemään, koska se voidaan katsoa seksuaaliseksi häitinnäksi. jopa 5 vuotta jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksena AV:lle. Mies ei tule iskemään, koska se voidaan katsoa seksuaaliseksi häitinnäksi. jopa 5 vuotta jälkeenpäin.
Korjaus: 15, tai 25, äh- mikään vuosiluku ei kyllä enää nykyään riitä. Nehän sai tässä pari vuotta sitten jenkeissä keksittyä sen jonkun 1400-luvulla eläneenkin miehen olleen paha ahdistelija...
Päivän otsikoissa oli, miten SM-Liigapelaaja tuomittu raiskauksesta.
Tässähän meillä onkin varsin tyypillinen raiskaaja, varmasti oli puolueeton oikeudenkäynti. Kuka Missi nyt haaveilisikaan Jääkiekkoilijasta, ehkä tulevaisuuden NHL-Miljoonääri Jääkiekkoilijasta.
Aina sanotaan, että miehet tulkitsevat perusystävällisyyden väärin, mutta sitten myös, että eivät ymmärrä selviä merkkejä. En jaksa enää ruveta arvailemaan, että kumpaa nyt mahtaa olla, joten minulle kaikki on nykyään perusystävällisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Aina sanotaan, että miehet tulkitsevat perusystävällisyyden väärin, mutta sitten myös, että eivät ymmärrä selviä merkkejä. En jaksa enää ruveta arvailemaan, että kumpaa nyt mahtaa olla, joten minulle kaikki on nykyään perusystävällisyyttä.
Tuo on täysin sinun oma valintasi. Tulkitse toki noin jos haluat. Mutta on sitten myös oma vikasi jos jäät yksin. Ihan normaalisti nykyään miehet lähestyy naisia ja löytää kumppaneita itselleen. Ja toki voit selitellä jälkeenpäinkin että yksin halusit koko ajan ollakin tai vaikka halveerata naisia kelvottomaksi vaikka olet elämäsi istunut vauvalla saamassa edes jotain kontaktia naisiin.
PS. mä lähestyin viime vuonna kiinostavaa naista ja nyt on tyttöystävä
Hyvä etteivät tule iskemään. Naiset haluavat olla rauhassa!!!
Vierailija kirjoitti:
Päivän otsikoissa oli, miten SM-Liigapelaaja tuomittu raiskauksesta.
Tässähän meillä onkin varsin tyypillinen raiskaaja, varmasti oli puolueeton oikeudenkäynti. Kuka Missi nyt haaveilisikaan Jääkiekkoilijasta, ehkä tulevaisuuden NHL-Miljoonääri Jääkiekkoilijasta.
Kertoo kyllä paljon ihmisestä, että sanoo EI jääkiekkoilijalle. *sarkasmi päättyy*
Jos miehet eivät tule iskemään sinua, johtuu se todennäköisesti ulkonäöstäsi. Koita jatkossa näyttää paremmalta.
Ihme...