Miksi miehet eivät tule enää iskemään missään?
Yökerhossa, baarissa, ravintolassa, kuntosalilla... ihan itsekseen saa olla. Alkaa tämä sinkkuna oleminen jo tympimään. :( Miksi ette miehet tule enää iskemään missään?
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Vastauksena AV:lle. Mies ei tule iskemään, koska se voidaan katsoa seksuaaliseksi häitinnäksi. jopa 5 vuotta jälkeenpäin.
Kyllä minua tullaan iskemään. Ei se haittaa, jos ollaan asiallisia.
Kyllä mua tullaan iskemään! Välillä ihan liiaksikin asti. Seksuaalista häirintää kohtaan paljon, ja epämieluisia iskuyrityksiä.
Nykyisen mieheni löysin ihan kuntosalilta. Menin iskemään häntä! Pitkä ja komea mies. Ekalla tärppäsi! Suosittelen naisia koklaamaan. Harva mies kieltäytyy varmastikaan jos nainen tulee iskemään.
Oli positiivinen yllätys, kun mies tuli juttelemaan minulle tansseissa. En olisi uskonut, että vielä tässä iässä joku huomaa minut. Se oli mukavaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos vääränlainen mies tulee edes juttusille, häntä voidaan syyttää ahdistelusta.
Näin ja pian ollaankin Jodel-kanavilla haukuttavana ja pahimmillaan pärstäkuvaa myöten pilkattavana somessa.
Minua ei kukaan koskaan ahdistele, koska ei ole mitään ahdisteltavaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei uskalla m34,mee too
Edelleen, mikä hel.vetti on mee too????
Olisiko Parasta ennen -päivä jo ohitettu?
Ei varsinaisesti minua koskettava asia kun olen ja onnellisesti naimisissa oleva setämies. En koskaan oikeastaan iskenyt ketään, ehkä useammastakin syystä. En halunnut parisuhteeseen minkään nynnyn tai prinsessasyndroomaisen naisen kanssa, jolla on vahvoja ennakkoluuloja roolijaosta. Halusin hyvällä itsetunnolla olevan aktiivisen älykkään naisen. Filosofiani mukaan parisuhde toimii vain kun molemmat haluavat sen toimivan ja sen on käytävä ilmi alusta asti. Niinpä sitten kun olen ilmaissut kiinnostukseni, vain kriteereihin sopiva kumppaniehdokas ymmärtää olevaan hänen vuoronsa signaloida omaa kiinnostustaan. Tuohon aikaan ei juurikaan parisuhdeappeja käytetty ja lähestymiset tapahtuivat IRL, jolloin välittömsti sai hyvän käsityksen toisen sielunelämästä. Varmaankin homma toimisi näin edelleenkin hyvin - ehkä se ensikosketus nykyään verkossa, mutta tekisin heti selväksi, miksen halua pitkiä nettikeskusteluja, vaan myös tavata henkiläkohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua tullaan iskemään! Välillä ihan liiaksikin asti. Seksuaalista häirintää kohtaan paljon, ja epämieluisia iskuyrityksiä.
Nykyisen mieheni löysin ihan kuntosalilta. Menin iskemään häntä! Pitkä ja komea mies. Ekalla tärppäsi! Suosittelen naisia koklaamaan. Harva mies kieltäytyy varmastikaan jos nainen tulee iskemään.
"Harva mies kieltäytyy varmastikaan jos nainen tulee iskemään"
Jos hyvännäköinen nainen tulee iskemään minua, siitä tulee tosi hyvä fiilis, enkä varmasti kieltäydy. Mutta jos ei-hyvännäköinen nainen tulee iskemään, se on vain ärsyttävää ja kiusallista. Eli riippuu täysin siitä miltä nainen näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Koska viesti on mennyt perille.
Näinpä, tyhjän saa tekemättäkin.
niitä väsyttää ne haluu olla rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun aloin laskemaan, niin minua on miehet (6) iskeneet useammin kuin naiset (1).
M46
Oon vähän vähemmän liikkunut baareissa etc. mutta näköjään aika sama tulos: miehet 1, naiset 1.
M50
Koska viesti on mennyt perille.