Miksi miehet eivät tule enää iskemään missään?
Yökerhossa, baarissa, ravintolassa, kuntosalilla... ihan itsekseen saa olla. Alkaa tämä sinkkuna oleminen jo tympimään. :( Miksi ette miehet tule enää iskemään missään?
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Luulis että naiset on vaan tyytyväisiä kun ei kukaan tule ahistelemaan.
Varmasti ylivoimaisesti valtaosa onkin. Kyllä naisetkin ovat omaksuneet Tinderin ja sovellukset ihan samalla tavalla. Eikä Suomessa ole ikinä ollut normaalia lähestyä ihmisiä ilman alkoholia, ellei tilanne ole ollut hyvin optimaalinen lähestymiseen esim. koulussa tai työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei muijia kiinnosta teidän kyrbät enää. Estrogeenitasot on sitä luokkaa että haluaavat vaan satisdryeriä tai metrin mittaista puulelua.
Joo, paitsi, että 'onnellinen parisuhde' -päivitykset faceen kiinnostaa että saa ihailevia kommentteja kavereilta, ja tietysti keskiluokkainen elämä miehen rahoilla kun on itse liian laiska panostamaan omaan uraan ja hyvään tulotasoon.
Vierailija kirjoitti:
Milloinka naiset ymmärtävät sen että jos ikää on jo yli 33 ja siihen lisäksi lapsi tai useampi niin tosiasia on että miesten suhteen se tarkoittaa GameOver!
Peukutusten määrästä päätellen puolet ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Komeat miljonäärit saa tehdä mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Itse vuosi sitten lähestyin baarissa mielenkiintoista miestä, kun yritin mennä jutulle niin hän vaan puuskahti "Ei, kiitos todellakkaan!". Itse olen kolmekymppinen nainen ja vaikeaa löytää miestä.
Ei miehet osaa sanatonta viestintää.Toi on just se mitä sanotaan niille tusinapullille jotka tulee keskeyttämään kun on hyvä juttu kesken.
Ei kuulosta kovin haastavalta. Koetanpa kaataa tekoälyn mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Tjaa.a. - On siitä toinenkin hetki kun nainen olisi yrittänyt iskeä minua.
Ei hienot naiset ala vonkaamaan miehiltä mitään.
Olen 50v mies, ja minua tullaan pokaamaan keskimäärin pari kertaa kuukaudessa. Iskuyrityksiä on päivittäin, mikäli vakiopokaajien uusintayritykset lasketaan mukaan.
Luokkaa 10% yrityksistä tulee nuorilta homppeleilta. Heidän yrityksenä ei kuitenkaan ole niin vastenmielisiä, kuin joidenkin ei-kiinnostavien naisten. 90% ei-kiinnostavista naisistakin osaa lähestyä siten, ettei yritys ole vastenmielinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Jutteleminen ei ole ahdistelua. Puristelu, perseelle läpsäisy tai alatyyliset kommentit on. (Jo on aikoihin eletty kun pitää aikuiselle ihmiselle selventää tämä....)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ylivoimaisesti valtaosa onkin. Kyllä naisetkin ovat omaksuneet Tinderin ja sovellukset ihan samalla tavalla. Eikä Suomessa ole ikinä ollut normaalia lähestyä ihmisiä ilman alkoholia, ellei tilanne ole ollut hyvin optimaalinen lähestymiseen esim. koulussa tai työpaikalla.
Älä höpötä. Omien isovanhempieni nuoruudessa oli kuulemma oikein tavallista. Miehet osasivat heittää huulta ja tehdä vaikutuksen naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50v mies, ja minua tullaan pokaamaan keskimäärin pari kertaa kuukaudessa. Iskuyrityksiä on päivittäin, mikäli vakiopokaajien uusintayritykset lasketaan mukaan.
Luokkaa 10% yrityksistä tulee nuorilta homppeleilta. Heidän yrityksenä ei kuitenkaan ole niin vastenmielisiä, kuin joidenkin ei-kiinnostavien naisten. 90% ei-kiinnostavista naisistakin osaa lähestyä siten, ettei yritys ole vastenmielinen kokemus.
Käytkö paljon baareissa vai missä nämä ihmiset lähestyvät sinua?
Vierailija kirjoitti:
Typaikalla ei kannata koulutetun ja hyvätuloisen miehen edes katsoa naisiin päin ettei joudu ongelmiin
Meidän työpaikalle ei palkata naisia just ton vaaran takia. Pysykööt kaupankassoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä hienot miehet naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä se pillu sitten kipsaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä. Omien isovanhempieni nuoruudessa oli kuulemma oikein tavallista. Miehet osasivat heittää huulta ja tehdä vaikutuksen naisiin.
Ehkä kotimaisissa elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme vässyköitä. Mua ei ole haitannut jos mies on tehnyt lähempää tuttavuutta.
Totta, omassa nuorudessani oli kyllä kivaa, kun miehet pyöri ympärillä kuin mehiläiset hunajapurkilla.
Nyt olen vanha ja hyvässä suhteessa kiinni, mutta nuorten juttuja kuunnellessa ihmettelen, miten tylsää näiden mee to-juttujen vuoksi kaikilla on. Nuoruus oli ihanaa aikaa. Älkää pilatko sitä tiukkapipoisuudella. T.mummeli
Kenelläkään ei ole tylsää siksi että ahdistelua ei enää hyväksytä. Älä jauha pas kaa, mummeli. Käy muistitesteissä.
Ahdistelussa ei olekaan mitään hyvää. Mutta ei ole siinäkään ettei enää uskalleta lähestyä toista, koska yleinen ilmapiiri on mennyt liian tiukkapipoiseksi.
Miksi pitäisi lähestyä? Mitä naisilla on annettavaa minulle? Ja älkää tulko lässyttämään mistään ihmissuhteesta. Se ei ole mikään ihmissuhde jos joutuu sietämään jotain äksyilevää lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutteleminen ei ole ahdistelua. Puristelu, perseelle läpsäisy tai alatyyliset kommentit on. (Jo on aikoihin eletty kun pitää aikuiselle ihmiselle selventää tämä....)
Mutta miesten ei kuulu mennä juttelemaan vieraille naisille, ellei siihen ole joku hyvin perusteellinen syy. Mikäli naiset haluavat romanttista läheisyyttä, niin naiset tekevät itse lähestymiset (kuten he itse sanovat) nimenomaan ulkoisesti komeille miehille. Ja niitä ei ihan hirveästi Suomessa ole.
En halua parisuhteessa tasa-arvoa vaan työnjakoa. Olen aika introvertti ja tarvitsen omaa rauhaa. Haluan puolisoni olevan aikuinen eikä kiukkuileva kakara. Harrastan juoksua ja toivoisin puolisostani lenkkeilyseuraa.
Jaahas, yhtäkään kättä ei noussut.
Vierailija kirjoitti:
En halua parisuhteessa tasa-arvoa vaan työnjakoa. Olen aika introvertti ja tarvitsen omaa rauhaa. Haluan puolisoni olevan aikuinen eikä kiukkuileva kakara. Harrastan juoksua ja toivoisin puolisostani lenkkeilyseuraa.
Jaahas, yhtäkään kättä ei noussut.
Hanki kämppis.
Onko oleskelulupa sinulle kynnyskysymys?