Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät tule enää iskemään missään?

Vierailija
07.03.2024 |

Yökerhossa, baarissa, ravintolassa, kuntosalilla... ihan itsekseen saa olla. Alkaa tämä sinkkuna oleminen jo tympimään. :( Miksi ette miehet tule enää iskemään missään?

Kommentit (313)

Vierailija
221/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on antanut miehille ja naisille kuvan, että kaikilla on mahikset johonkin 10+/10 kumppaniin. Ei salilla isketä enää seiskoja

Tinder on kyllä antanut miehille toisenlaisen kuvan. Edes kolmosen naisille en tunnu enää riittävän, vaikka ennen Tinderiä sain kaseja ja ysejä.

Itsetunto nollassa enkä mitään kolmosen naista edes huolisi, vaikka vaihtoehtona olla kokonaan ilman. Kutonenkaan ei sytytä, olen kokeillut.

Vierailija
222/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo ketju. Miehet lähestyvät kyllä edelleen naisia, joista ovat kiinnostuneita. Tämän palstan "miesten" jutut jättäisin kaikessa ihan omaan arvoonsa.

Jep. Jos naista ei miehet lähesty, niin vika on naisessa. Et vain kiinnosta ketään miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä moderni nainen kävelet nokka pystyssä, hivenen hapahko ilme naamallasi ja käännät pääsi poispäin, kun mies vähän vilkaiseekin sinuun päin, niin ÄLÄ ihmettele minkä takia miehet eivät lähesty.

Vierailija
224/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo ketju. Miehet lähestyvät kyllä edelleen naisia, joista ovat kiinnostuneita. Tämän palstan "miesten" jutut jättäisin kaikessa ihan omaan arvoonsa.

Jep. Jos naista ei miehet lähesty, niin vika on naisessa. Et vain kiinnosta ketään miestä.

Kyllä aivan varmana jotain miestä kiinnostaa, tuskin on naista, etteikö joku mies kiinnostuisi.

Vierailija
225/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ujona ja herkkänä miehenä en vain enää kestä yksiäkään pakkeja. Kohteliaita pakkeja olen vain saanut, koska lähestymiseni ovat olleet asiallisia.

Olen minä suhteisiinkin päätynyt omista aloitteistani, mutta enää en vain pysty.

Minulle ovat sentään naisetkin tehneet aloitteita, koska olen mukava, hauska, älykäs ja komea. Niistäkin on joskus suhteita syntynyt. Harmi vain, kun olen kunnianhimoton, saamaton ja tylsäkin pidemmässä juoksussa. Pitäisi olla aina enemmän. Itse viihdyn kyllä seurassani.

Vierailija
226/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke feministit on syynä

Vierailija
227/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisia isketään vähän väliä. Odotan, että yksi tietty tyyppi, johon törmään vähän väliä vahingossa, kohta kysyy kaupan kassajonossa: "Käyt sä usein täällä?" Teen vastakysymyksen: "Entä itse?"

Vierailija
228/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn naisia vain Tinderissä ja baareissa (ja nykyään baareissakin enää hyvin harvoin)

En ikinä lähestyisi naista työpaikalla, koska se on aivan valtava riski. En myöskään koskaan lähestyisi naista kaupassa, kirjastossa tai muulla julkisella paikalla, koska se vaan tuntuu jotenkin väärältä. 

Vierailija
229/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ujona ja herkkänä miehenä en vain enää kestä yksiäkään pakkeja. Kohteliaita pakkeja olen vain saanut, koska lähestymiseni ovat olleet asiallisia.

Olen minä suhteisiinkin päätynyt omista aloitteistani, mutta enää en vain pysty.

Minulle ovat sentään naisetkin tehneet aloitteita, koska olen mukava, hauska, älykäs ja komea. Niistäkin on joskus suhteita syntynyt. Harmi vain, kun olen kunnianhimoton, saamaton ja tylsäkin pidemmässä juoksussa. Pitäisi olla aina enemmän. Itse viihdyn kyllä seurassani.

Aivan varmasti löydät vielä jonkun jolle riität just tuollaisena, sinussa on selvästi paljon hyviä puolia :) tuon tyyppiseltä mieheltä olisi kiva saada aloite

Vierailija
230/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aivan varmana jotain miestä kiinnostaa, tuskin on naista, etteikö joku mies kiinnostuisi.

Totta.

Pimppi kiinnostaa aina.Uh huh, uh huh, uh huh, uh huh, uh huh, uh huh, yeah Black pussy, white pussy, pink pussy, wet pussy ,big pussy, tight pussy..

Vierailija
231/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisestahan se yleensä riippuu..

Jos isot tissit..niin ne riippuu.

Jos on iso perse niin se riippuu.

Jos on iso maha niin se riippuu.

Kuka mies haluaa sellaista viereensä riippumaan. Pitää olla kiintee,pitää olla B tai C , siniset silmät ja... Tai no, kunhan on Hyvä Bärsse 🍑😍 

Maha tai perse ei saa riippua mutta rinnat kyllä. Mä en diggaa kumitisseistä. Silmätkin saa olla iha minkä vaan väriset.

Vierailija
232/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee raiskaus tai ahdistelu syyte jos puhuu väärälle naiselle. Itse olette lor tot kuoppanne kaivaneet.

Vierailija
233/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti löydät vielä jonkun jolle riität just tuollaisena, sinussa on selvästi paljon hyviä puolia :) tuon tyyppiseltä mieheltä olisi kiva saada aloite

Heh 😂 siinä yyhhoo heti jo yrittää iskeä nössömiestä lapsilleen isukiksi 😂 oi miten Läpinäkyvää. Älä hyvä mies lankea tuohon ansaan!

Vierailija
234/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä vaiva ja riski ja mitä sillä voi saavuttaa?

Jonkun feministi-ituhipin?

Jippii.

Vierailija
235/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh 😂 siinä yyhhoo heti jo yrittää iskeä nössömiestä lapsilleen isukiksi 😂 oi miten Läpinäkyvää. Älä hyvä

Hah, olen lapseton enkä kyllä yritä palstalla ketään iskeä, no worries XD

Vierailija
236/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat erittäin  huonoja huomaamaan naisten hienovaraisia vihjailuita. Sokea Reettakin huomaisi vihjailut, mutta ei normaali mies.

Aijaa no mikseivät nämä naiset sitten tee itse enemmän asian eteen? Ehkäpä naiset ovat huonoja huomaamaan miehen vihjeitä miten voi on ok naisen lähestyä. 

Ap:n tapauksessa hän ei ole varmaan antanut tarpeeksi selkeitä merkkejä, että saa lähestyä. Vinkki: katso miestä, niin että hän huomaa sen ja hymyile, katso vaikka vielä silmiin. Ei pitäisi jäädä epäselväksi kiinnostus.

Okei eli jokainen naisen katse ja hymy on kiinnostumisen osoitus. Eivätkö naiset muuten katsele ihmisiä ja hymyile? 

Vierailija
237/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat erittäin  huonoja huomaamaan naisten hienovaraisia vihjailuita. Sokea Reettakin huomaisi vihjailut, mutta ei normaali mies.

Aijaa no mikseivät nämä naiset sitten tee itse enemmän asian eteen? Ehkäpä naiset ovat huonoja huomaamaan miehen vihjeitä miten voi on ok naisen lähestyä. 

Ap:n tapauksessa hän ei ole varmaan antanut tarpeeksi selkeitä merkkejä, että saa lähestyä. Vinkki: katso miestä, niin että hän huomaa sen ja hymyile, katso vaikka vielä silmiin. Ei pitäisi jäädä epäselväksi kiinnostus.

Okei eli jokainen naisen katse ja hymy on kiinnostumisen osoitus. Eivätkö naiset muuten katsele ihmisiä ja hymyile? 

Ainakin tämän ketjun naiset harvemmin hymyilevät vastauksista päätellen. Monesta tulee mielikuva vanhasta väsyneestä kamelista. 🐫💦

Vierailija
238/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo jos minä tavallisena miehenä menen jututtamaan tavallista naista niin pakit tulee 100% varmuudella ja huonolla tuurilla vielä syyte seksuaalisesta ahdistelusta kaupan päälle. Aika iso riski

Vierailija
239/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on antanut miehille ja naisille kuvan, että kaikilla on mahikset johonkin 10+/10 kumppaniin. Ei salilla isketä enää seiskoja

9 1/2:kaan ei enää riitä.

Vierailija
240/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tavisnainen ois aika kiva, sellainen perinteinen parraton versio ja siinä se ongelma tuleekin vastaan. Mistä enää voisi päällepäin tietää edes kumpaa sukupuolta kukin on ja on niin hton tympeetä jossain baaritiskillä kysyä kumpaa sukupuolta henkilö kokee olevansa juuri sillä hetkellä ja onko se hänelle pysyvä olotila. Eräänkin kerran minulle kävi niin että olin yön naisen kanssa intiimisti ja aamulla heräsin kun hän hipelöi pallejani ja kysyin häneltä haluaako hän aamuseksiä. Hän vastasi, ei hipelöin niitä vain siksi kun ikävöin välillä omiani..sen jälkeen olen hieman epäröinyt naisten iskemistä. Ja ennenkuin nauratte niin mistä Hitosta minä olisin voinut tietää!!