Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät tule enää iskemään missään?

Vierailija
07.03.2024 |

Yökerhossa, baarissa, ravintolassa, kuntosalilla... ihan itsekseen saa olla. Alkaa tämä sinkkuna oleminen jo tympimään. :( Miksi ette miehet tule enää iskemään missään?

Kommentit (313)

Vierailija
241/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ja teidän kutosen seiskan ja kympin tyttönne. Minulle riittää nainen joka on minulle aina ykkönen. Ykköstyttö ihan kaikessa.

Vierailija
242/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteronitasot on pudonneet globaalisti.. luonto ei enää aja tikanpoikaa puuhun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa enää eikä kiinnosta saada pakkeja.

Lähestyminen muutenkin nykyään vaikeaa, kun vieraalle ihmiselle juttelemaan meneminen tulkitaan yleensä oudoksi.

Ei huvita leimautua oudoksi tyypiksi.

Vierailija
244/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lääkärissä ja se käski minun lopettaa runkkaamisen nyt kokonaan.

Kysyin miksi ja hän vastasi tylysti että siksi koska hänen pitäisi nyt tutkia minut!

Vierailija
245/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän sanoin että MGTOW voittaa, vaikka te palstamammat kuinka kiukuttelisittekin asiasta.

Vierailija
246/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hitossa alkaisi iskemään yhtään naista!

Saan jo muutenkin potkia rumimpia kauemmaksi!

Vierailija
247/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat erittäin  huonoja huomaamaan naisten hienovaraisia vihjailuita. Sokea Reettakin huomaisi vihjailut, mutta ei normaali mies.

Aijaa no mikseivät nämä naiset sitten tee itse enemmän asian eteen? Ehkäpä naiset ovat huonoja huomaamaan miehen vihjeitä miten voi on ok naisen lähestyä. 

Ap:n tapauksessa hän ei ole varmaan antanut tarpeeksi selkeitä merkkejä, että saa lähestyä. Vinkki: katso miestä, niin että hän huomaa sen ja hymyile, katso vaikka vielä silmiin. Ei pitäisi jäädä epäselväksi kiinnostus.

Okei eli jokainen naisen katse ja hymy on kiinnostumisen osoitus. Eivätkö naiset muuten katsele ihmisiä ja hymyile? 

Tässähän tämä pähkinänkuoressa. Vaikeata on lähestyminen.

Vierailija
248/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muijia kiinnosta teidän kyrbät enää. Estrogeenitasot on sitä luokkaa että haluaavat vaan satisdryeriä tai metrin mittaista puulelua.

Vierailija
249/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein aina yksin kotona.

Vierailija
250/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyseessä on ujous ja alhainen itsetunto. En myöskään ole komea, eli naiset eivät yritä iskeä minua, joten eiköhän tässä yksin mennä loppuelämä. Onneksi yksineläminen ei ole minusta kauheaa.

Vierailija
251/313 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot yli 30?

Henkilökohtaisesti mua on isketty eniten alaikäisenä.

Tämä ei anna miehistä mitään mairittelevaa kuvaa.

Ja metoo ja woke ei pitäis olla teille, miehet, mikään uhka, jos OSAATTE KÄYTTÄYTYÄ ETTEKÄ HÄIRIKÖI SEKSUAALISESTI.

Vierailija
252/313 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan tule tuntemattomat iskemään mutta ei ne ole ennenkään tullut. Sen sijaan kavereitten ja siskojen kautta tutut tulee yhä juttelemaan normaalisti ja flirttiäkin on ollut ihan kiitettävästi. Treffitkin on tiedossa yhden siskon työkaverin kanssa!

Vierailija
253/313 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
254/313 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua tullaan iskemään... Yleensä. Oonhan komea🙃

Vierailija
255/313 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n olemus tai ilmeet tms on jotenkin luotaan työntävät. Ainakin minua kiinnostaa yleensä hymyilevät naiset. Se antaa positiivisen ja helposti lähestyttävän vaikutelman. Ystävällinen käytös ja ulospäin suuntautunut olemus. Eikä haittaa vaikka nainen olis vähän ujo, mutta se aito hymy toimii aina.

Vierailija
256/313 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kyseessä on ujous ja alhainen itsetunto. En myöskään ole komea, eli naiset eivät yritä iskeä minua, joten eiköhän tässä yksin mennä loppuelämä. Onneksi yksineläminen ei ole minusta kauheaa.

Vaikka olisit "rohkea", ekstrovertti ja huippuitsetunnolla varustettu (joita on Suomessa ehkä 1/100 000), niin ei olisi normaalia silti lähestyä naisia kaduilla ja kauppajonoissa. Jos normaalit miehet vain tuolla menisivät pokailemaan ja näin muodostuisi oikeasti hyvin suhteita, niin varmaan Tinderiä ei käyttäisi kukaan. Alkoholi on aina siivittänyt suomalaiset yhteen, ennen Tinderiä. Ei itsevarmuus tai rohkeus.

Vierailija
257/313 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testosteronitasot on pudonneet globaalisti.. luonto ei enää aja tikanpoikaa puuhun

Ja tällä ei ole lähestymisen kanssa mitään tekemistä, vaikka olisivatkin pudonneet.

Vierailija
258/313 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot yli 30?

Henkilökohtaisesti mua on isketty eniten alaikäisenä.

Tämä ei anna miehistä mitään mairittelevaa kuvaa.

Ja metoo ja woke ei pitäis olla teille, miehet, mikään uhka, jos OSAATTE KÄYTTÄYTYÄ ETTEKÄ HÄIRIKÖI SEKSUAALISESTI.

Ei me häiritä kuten olet varmaan huomannut ja painu sinäkin vìttuun ongelmiesi kanssa.

Vierailija
259/313 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa enää eikä kiinnosta saada pakkeja.

Lähestyminen muutenkin nykyään vaikeaa, kun vieraalle ihmiselle juttelemaan meneminen tulkitaan yleensä oudoksi.

Ei huvita leimautua oudoksi tyypiksi.

Eikä tarvitsekaan lähestyä, kun netti on täynnä sovelluksia, joilla skipata tämä lähestymisvaihe.

Vierailija
260/313 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että naiset on vaan tyytyväisiä kun ei kukaan tule ahistelemaan.