Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpykarvojen värjääminen

Vierailija
07.03.2024 |

Kenelläkään kokemuksia häpykarvojen värjäämisestä ja siihen sopivista tuotteista?

N

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Suojaat ympäristön teipillä ja suihkit kili-kali maalia päälle. 2K-maali tarjoaa pidempään pysyvän lopputuloksen. Sävyjä on tarjolla ihan loputtomasti.

Kun poistat suojateipit niin lähtee samalla ylimääräinen karvoituskin siinä samalla.

Pöljä. Jos ei sulla oikeaa asia, pidättäydy kirjoittamasta.

Vierailija
2/32 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Suojaat ympäristön teipillä ja suihkit kili-kali maalia päälle. 2K-maali tarjoaa pidempään pysyvän lopputuloksen. Sävyjä on tarjolla ihan loputtomasti.

Kun poistat suojateipit niin lähtee samalla ylimääräinen karvoituskin siinä samalla.

Kaikki tuossa kommentissa on silkkaa faktaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Ei sun aloituskaan ollut kovin järkevä. KVG ja silleen...

Vierailija
4/32 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain ohjeita sateenkaarivärjäykseen?

Haluaisin olla nykyaikainen.

Vierailija
5/32 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Miksi alat heti nimittelemään? Vaikka vastaus ei sinua miellyttäisikään, niin koeta opetella käytöstapoja.

Vierailija
6/32 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös kiinnostaisi miten värjätä häpykarvoja?

Jospa me saataisiin asiallisia vastauksia ja vinkkejä.

Vierailija
7/32 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua myös kiinnostaisi miten värjätä häpykarvoja?

Jospa me saataisiin asiallisia vastauksia ja vinkkejä.

KVG

Vierailija
8/32 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tukanvärjäysväri ole ok?

Vierailija
9/32 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen hiusten värjäysaine käy itsellä on ollut punaset ja siniset munankarvat

Vierailija
10/32 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tavallinen hiusten värjäysaine käy itsellä on ollut punaset ja siniset munankarvat

Miten hyvin väri pysyy pesussa?

Piditkö lopputuloksesta? 

N

Vierailija
11/32 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain oikeasti vielä karvoja, joita värjätä? Eikö kaikilla ole posliini nykypäivänä?

Vierailija
12/32 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri värjää, välillä violetti, vihreä tai pinkki, merkkiä en ole kysynyt.

Vierailija
13/32 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain oikeasti vielä karvoja, joita värjätä? Eikö kaikilla ole posliini nykypäivänä?

Varmaan kaikilla vatipäillä on posliini jotka eivät tajua Luonnollisuuden  ja karvoituksen suojaavuuden puolesta mitään.

Vierailija
14/32 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreäksi ilman muuta, niin voi putata.

Vierailija
15/32 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin pysyy pesussa

Vierailija
16/32 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne niin voin värjätä sun karvat

Vierailija
17/32 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellaiset erittäin hennot ja vaaleat karvat. Sellaiset ne on aina olleet, vaikka olen kohta 50. 

Ensimmäisen mieheni kanssa joskus tuli idea niiden värjäämisestä. Ei siihen hätään ollut väriä, joten mies värjäsi ajelun jälkeen pienen tupsuni mustalla ripsivärillä sitä kertaa varten. Kovasti tuntui pitävän. 

Sen jälkeen kokeiltiin joskus tavallisella tukkavärillä, mutta se vähän ärsytti alapäätä. Rehellisesti luulen mieheni saaneen idean värjäykseen siitä, että voisi kuvitella saavansa vierasta. Täytyy myöntää, että idea kiihotti myös minua.

En tosin ikinä maininnut, että myös minä usein kuvittelin saavani vierasta kun harrastettiin seksiä. Se oli helppoa, sillä mieheni ylivoimaisesti piti eniten takaapäin asennosta. Eikä tämä johdu siitä, että ensimmäinen mieheni olisi ollut huono seksissä, tai että hänellä ei olisi ollut tarpeeksi suuri. Päinvastoin keskivertoa paremmin molemmat puolet hänestä löytyi. Eli isohko ja välillä hän pystyi yhdyntään pidempään kuin itse olisin halunnut tai tarvinnut.

N49

Vierailija
18/32 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain kiitorata siinä klitan yläpuolella. Mieheni haluaa aina värjäillä sitä elintarvikeväreillä, mutta joka kerta se menee vähän pieleen, ja hän haluaa korjata sen ensin nuolemalla aikaisemman värin pois. Samalla hän nuolee huolellisesti ja pitkään myös siitä karvoituksen alapuolelta. Ehkä sen takia häpykarvojeni värjäys on myös minun lempipuuhaani.

Vierailija
19/32 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinne suihkun lattiakaivoon voi kaataa jotain hiusväriä karvojen perään mutta en oikein tajunnut miksi?

Vierailija
20/32 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan värjännyt perskarvojaan? Mikä olisi suositeltavin väri niille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi